המסורת של מקלארן כולל אינספור ניצחונות והישגים על מסלולי המרוצים, ולא רק בפורמולה 1. אחד ההישגים הבולטים וההיסטוריים שלה התרחש בדיוק לפני 30 שנה, כאשר בהופעת הבכורה שלה במרוץ הסיבולת היוקרתי בעולם זכתה במקום הראשון עם ה-F1 GTR בנה נהג צוות הנהגים יאניק דאלמס, מסנורי סקיה ו-ג’י.ג’י לכטו. באותו מירוץ קטפה מקלארן ארבעה מתוך חמשת המקומות הראשונים – כשהיא הפסידה רק את המקום השני.
כעת, כדי לחגוג את ציון הדרך ההיסטורי אחרי שלושה עשורים, מציגה מקלארן מהדורת לה-מאן מיוחדת ביצור מוגבל. המהדורה מיוחדת מתבסס על ה-750S שהוצגה בשנת 2023 כיורשת של ה-720S ומשמשת כדגם הבכיר של מקלארן, למעט דגמי על ביצור מצומצם כמו W1 החדשה ודגמי ה”סנה” ו” ספידטייל”.
מקלארן מתכוונת לייצר רק 50 יחידות ממהדורת הלה-מאן, שתגיע בצביעה אפורה שהיא מחווה למכונית מספר 59 שזכתה באותו מירוץ בלה-מאן, כאשר ניתן יהיה לקבל את המכונית גם בצביעה כתומה בגוון המזוהה כצבע המפעל המסורתי של מקלארן. אגב, מקלארן כבר הוציאה מהדורת לה-מאן מיוחדת על בסיס ה-720S כאשר ציינה 25 שנים לאותו ניצחון היסטורי, כך שלא מפתיע שעושה כעת מהלך שיווקי דומה.
המהדורה המיוחדת של מקלארן 750S מגיעה עם קיט שדרוג חיצוני HDK (High Downforce Kit) הכולל חרב קדמית גדולה בחזית, כנפוני צד וכנף אחורית גדולה – העשויים כולם מסיבי פחמן. אל הקיט האווירודינמי מצטרפים פתח יניקה בהשראת דגמי המסלול בגג העשוי גם הוא מסיבי פחמן, חישוקי OZ רייסינג בעלי חמישה חישוקים ועיצוב בהשראת דגמי ה-GTR שהשתתפו במרוץ לפני 30 שנה, קאליפרים ולוגואיים מוזהבים ועוד כמה נגיעות קוסמטיות חיצוניות לא מורגשות. בתא הנוסעים ישנו גימור אלקנטרה מיוחד ללוח המכשירים, והוא מגיע עם צמד מושבי באקט וחגורות בטיחות בעלות חמישה נקודות עיגון וכלוב התהפכות חלקי. ברשימת האופציות ישנם עוד מספק חלקי גוף מסיבי פחמן בגימור מבריק, ספויילר אחורי אקטיבי וגם אפשרות למערכת בלימה במפרט המותאם למסלול.
מלבד השינויים הקוסמטיים והאווירודינמיים (והאופציה כאמור למערכת בלימה משודרגת) לא ביצעה מקלארן שינויים מכאניים במהדורה המיוחדת ביחס לדגמי מקלארן 750S הסטנדרטיים. זה אומר שמנוע ה-V8 כפול המגדשים מספק 750 כ”ס המועברים לגלגלים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה, מה שמאפשר ל-750S להאיץ ל-100 קמ”ש ב-2.8 שניות ול-200 קמ”ש ב-7.2 שניות בדרך למהירות מרבית של למעלה מ-330 קמ”ש. זה אמור להספיק כדי להפוך את ה-750S לפנטזיה מוטורית, עם או בלי קשר לניצחון ההוא בלה-מאן.