למרות שבפורמולה 1 הציגה מקלארן מערכת הנעה היברידית לפני כעשור וחצי, הקפידו הבריטים לא להשתמש במערכות היברידיות בדגמים הסדרתיים שלהם. המצב השתנה לפני כשנתיים כאשר הוצגה מקלארן ארטורה (Artura), שנועדה להיות דגם הכניסה של החברה ולרשת את מקומם של דגמי ה-570 וה-620. מקלארן ארטורה הוצגה בתצורת קופה עם מערכת הנעה היברידית כתשובה הבריטית הגאה לפרארי 296 GTB. למעשה מדובר בדגם היברידי הראשון של מקלארן למעט ה-P1 הנדירה והחד פעמית.
באופן מסורתי מציעה מקלארן גרסאות ספיידר לדגמי המאסה שלה, וכעת חושפת החברה גרסה שכזו גם עבור הארטורה. פאנל הגג המתקפל בגרסת הספיידר עשוי סיבי פחמן וזכוכית אלקטרוכרומטית אשר ניתן להכהיה של עד 99% כאשר הגג סגור. קיפול הגג נעשה באופן חשמלי, אורך 11 שניות וניתן לביצוע גם בזמן נסיעה במהירות של עד 50 קמ”ש. נוסף לפאנל העליון ישנה גם שמשה אחורית בין קורות התהפכות שמאחורי ראשי הנהג והנוסע הניתנת לסגירה ופתיחה נפרדת, בהתאם לרמת האווריריות המבוקשת. תכנון הגג המתקפל אפשר למעצבי מקלארן גם לתכנן מחדש את כונסי האוויר למנוע, אשר שניים מהם מוסתרים בקורות ההתהפכות.
הצגת גרסת הספיידר הייתה הזדמנות למקלארן לבצע מספר שינויי במערכת ההנעה ההיברידית. המנוע נותר V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר, אך הספקו שודרג קלות מ-585 כ”ס ל-605 כ”ס. יחד עם המנוע החשמלי שהספקו נותר 95 כ”ס עומד מעתה הספק המשולב של יחידת ההנעה על 690 כ”ס במקום 680 כ”ס בעבר. תיבת ההילוכים נותרה כפולת מצמדים בעלת שמונה יחסי העברה, אך היא עברה מספר שינויים שמאפשרים לטענת מקלארן לקצר ב-25% את זמן החלפת ההילוכים. שינויים אלו ביחידת ההנעה יגיעו במקביל גם לדגם הקופה. סוללת הליתיום-יון בקיבולת 7.4 קוט”ש נותרה ללא שינוי, כשהיא מסוגלת לספק לארטורה טווח נסיעה חשמלי של כ-30 ק”מ וזקוקה ל-2.5 שעות כדי להיטען במלואה משקע ביתי.
במקלארן מתגאים שמשקלה היבש של ארטורה ספיידר עומד על 1,457 ק”ג, מה שהופך אותה לקלה ביותר מבין מתחרותיה, כשהיא כבדה ב-62 ק”ג מגרסת הקופה. תוספת המשקל הזו לא ממש משפיעה על הביצועים, כאשר הנותנים עליהם מצהירה מקלארן הם 3 שניות ל-100 קמ”ש, 8.4 שניות ל-200 קמ”ש ו-21.6 שניות ל-300 קמ”ש כאשר המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-330 קמ”ש.
מקלארן מאפשרת להזמין את ארטורה ספיידר כבר עתה, כאשר היחידות הראשונות יסופקו ללקוחות באמצע השנה. תג המחיר ההתחלתי עומד על 221 אלף פאונד, כ-30 אלף פאונד יותר מאשר גרסת הקופה