בסיכום המחצית הראשונה של 2024 הצטמק השוק הדו-גלגלי בישראל ב-6%, נתון סביר בהתחשב המצב המלחמה והאי הודאות במדינה והרבה פחות גרוע מהתחזיות ובהשוואה לענפים אחרים במשק. עם פרסום דו”ח התוצרים של איגוד יבואני הרכב הדו-גלגלי לחודש יולי עולה כי החודש החולף לא היה מוצלח במיוחד ונמסרו בו 1,663 כלים לעומת 1,973 כלים בחודש יולי 2023, נתון המשקף ירידה של 15.7%.
למרות זאת בשקלול הנתונים מתחילת השנה (להם התווספו עוד כמה כלים בעדכון הדו”ח הנוכחי) עולה כי קצב הקיטון בשוק נותר על 6%, כאשר בסך הכל בשבעת החודשים הראשונים של שנת 2024 עלו לכבישי ישראל 12,826 כלים דו-גלגליים לעומת 13,642. בתקווה שהמצב הביטחוני לא יחמיר ניתן לצפות להתאוששות יחסית בחודשי השנה האחרונים לעומת אלו המקבילים בשנה שעברה כאשר פרצה המלחמה, כך שיתכן מאד ו-2024 תסתיים באיזון.
המותג המוביל במסירות בחודש יולי החולף הוא סאן יאנג שעם 452 כלים פתחה פער מהונדה במקום השני שמסרה בחודש האחרון 387 כלים. ימאהה סוגרת את השלישיה המובילה עם 288 כלים ואחריה נמצאת קימקו עם 99 כלים שנמסרו ביולי.
בהמשך העשיריה בחודש החולף ממוקמות קאוואסאקי עם 77 כלים שממשיכה בשנת ההתאוששות וק.ט.מ עם 55 כלים, עוד לפני הגעת דגמי הדיוק החדשים שיושקו החודש. ווג המפתיעה התברגה במקום השביעי עם 24 כלים שמעלים אותה ל-124 מסירות מתחילת השנה. בהמשך הדירוג בפערים של כלי בודד בינהן נמצאות ב.מ.וו עם 23 כלים חדשים, פיאג’ו עם 22 כלים וניו עם 21 כלים.