למרות הירידה בביקושים למכוניות חשמליות, בקיה ממשיכים בתוכניות ההתחשמלות כרגיל ובניגוד ליצרניות אחרות לא מחשבת מסלול מחדש. ב-27 לפברואר תערוך החברה את Kia EV Day אירוע בנוסע טכנולוגיה והנעה חשמלית אותו היא מקיימת מאז שנת 2023. הכנסת השנה יערך בטראגונה שבספרד, ובו תציג קיה לעיתונאים והקהל שלושה דגמים חשמליים חדשים. שני דגמים בבכורה רשמית שיגיעו לאולמות התצוגה במהלך 2025 ודגם קונספט נוסף שצפוי להגיע לייצור במהלך השנה הבאה.
בשלב זה כולל היצע הדגמים החשמליים של קיה את הקרוסאובר EV6 המקביל לאיוניק 5, את ה-EV9 הגדול בעל שורת המושבים השלישית, את קיה EV5 שהוצג בתחילה עבור השוק הסיני וצפוי להגיע השנה גם לאירופה ואת ה-EV3 הקומפקטי שנחשף בשנה שעברה. אליהם ניתן לצרף גם את הגרסה החשמלית של קיה נירו, שאינה בנויה על הפלטפורמה החשמלית הייעודית של קבוצת יונדאי/קיה.
המכונית המעניינת והחשובה מבין השלוש שיוצגו היא קיה EV4. מדובר במכונית משפחתית בתצורה שהיא בין סדאן לפאסטבק שמקבילה לקיה K4 ויונדאי אלנטרה. היא הוצגה בעבר כקונספט ומתמונות הטיזר הרשמיות נראה כי היא שמרה על הצללית ואחוריים דומים גם בגרסה הסדרתית, יחד עם חרטום משתפל שבו יחידות תאורה אנכיות מקבילות לקו הגוף בדומה למה שראינו ב-EV9. גם קיה EV4 צפויה להתבסס על פלטפורמת E-GMP המוצלחת של יונדאי/קיה וזה אומר תמיכה בארכיטקטורת 800V לטעינה אולטרה מהירה, אך בניגוד לדגמים הגדולים יותר היא צפויה לעשות שימוש בתצורתה הבסיסית במנוע והנעה קדמיים. נתונים על המכלולים וקיבולת הסוללה לא פורסמו, אך הם צפויים להיות דומים לאלו של ה-EV3 הקומפקטי.
הדגם הסדרתי השני אותו תחשוף קיה הוא ה-PV5 שנחשף גם הוא בעבר כדגם קונספט. מדובר בדגם מסחרי שיוצע בתצורת שלדה או ואן, עם גג רגיל או גבוה וגם בתצורת נוסעים. העיצוב צפוי להיות בעל צללית אחודה (מונובוקס) שתזכיר במידת מה את פולקסווגן ID.Buzz אך עם עיצוב מודרני/עתידני. אורך בסיס הגלגלים אמור להיות 3 מטרים עם אורך קומפקטי של 4.65 ס”מ ורוחב של 190 ס”מ. ה-PV5 יציע סידוק פנים ורסטילי, רצפה שטוחה שמתחתי תמוקם סוללת הרכב ותצורת הנעה קדמית כדי לפנות מקום בחלל הרכב. גם כאן הבסיס אמור להיות פלטפורמת E-GMP בהתאמה להנעה קדמית.
לבסוף תציג קיה גם דגם קונספט בשם EV2. הקונפסט צפוי לרמז על דגם קרוסאובר עירוני, קטן יותר מה-EV3, אותו ניתן לראות במידה מסוימת כגרסת קיה ליונדאי אינסטר. כרגע לא ידועים פרטים נוספים עליו והאם הוא יתבסס על הפלטפורמה המוסבת של האינסטר או על ואריציה נוספת של הפלטפורמה החשמלית בשילוב רכיבים מה-EV3. בעוד שבועיים נעדכן עם החשיפה המלאה.