שפע של מכוניות קונפסט מוצגות בתערוכת טוקיו בימים אלו, לא מעט מהן של דגמים ספורטיביים שחלקם מיועדים להגיע לייצור בשנים הקרובות. כמו יתר היצרניות היפניות, גם מיצובישי הביאה דגמי קונספט לתערוכת טוקיו, אך למרות שגם לה היסטוריה עשירה בדגמים ספורטיביים, העדיפו בחברה שמנסה להמציא את עצמה מחדש בעידן הברית עם רנו וניסאן להתמקד באפיקים אחרים.
דגם התצוגה הבולט של מיצובישי השנה בטוקיו נקרא D: X. מדובר בסוג של מיניוואן עתידני, שלדברי מיצובישי מראה את הכיוון העיצובי אליו תפנה בדור הבא של המיניוואן דליקה (Delica) שלא מיועד למערב. למרות שמדובר במיניוואן, דווקא ישנם ב-D: X כמה רעיונות מעניינים.
בראש ובראשונה מנסה הקונספט החדש להגדיר שילוב בין מיניוואן לקרוסאובר, והדבר בא לידי ביטוי לא רק בסממני עיצוב אופיינים כמו מוטות נשיאה על הגג או חצאיות ופגושי פלסטיק שחורים אלא גם במרווח גחון מוגבל וצמיגי שטח בעלי פרופיל בשרני וקרבי. כדי להקל על הגישה לתא הנוסעים של הרכב המוגבה ישנן מדרגות צד בצידי הרכב הנשלפות מתוך חפויי הפלסטיק הקשיח להגנה על המרכב. אל מוטות הגג מותאם גם מנשא ציוד ייעודי עמיד בפגעי מזג האוויר המשלב גם תאורה קדמית כפי שמקובל ברכבי שטח משודרגים.
השמשה הקדמית משתלבת עם חזית הרכב כשהיא מסתירה מאחוריה את פנסי הלייזר הראשים של של המכונית. לוח מכשירים מינימליסטי המרכז את עיקר המסכים ומערך התפעול סביב גלגל ההגה מאפשר להויתר את האזור שמולה נוסע הקדמי חשוף כדי לאפשר מבט פנורמי לפנים. תצורת המונובוקס ורצפה שטוחה מאפשרת ליצור חלל נוסעים ורסטילי עם שישה מושבים נפרדים בעלי אפשריות כוונון מרובות, כאשר בכל מושב מוטמעים רמקולים אישיים כחלק ממערכת שמע היקפית מתוצרת ימאהה.
בניגוד למקובל כיום, מיצובישי D: X לא מוצג עם יחידת הנעה חשמלית מלאה אלה מסתפק במערכת הנעה היברידית נטענת (PHEV) המשולבת עם מערכת הנעה כפולה חשמלית חכמה המכונה בשפת מיצובישי S-AWC. המערכת מבוססת על מנוע חשמלי המניע את הגלגלים האחוריים ועוזר ליצור חלוקת כוח משתנה בין הסרנים ובין הגלגלים על הסרן המניע לשיפור יכולת האחיזה בשטח.