אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מיני קאנטרימן – כבר לא קטנה
ראשי » חדשות » מיני קאנטרימן – כבר לא קטנה

מיני קאנטרימן – כבר לא קטנה

מיני הציגה דור שני לרכב הפנאי שלה שמציג תפיחה משמעותית במימדים

אריאל אלסיבוני 31/10/2016

הצגתה של מיני קאנטרימן, רכב הפנאי הראשון של היצרנית, לא נראתה טבעית למותג ה”קטן”. טרנד רכבי הפנאי עוד היה יחסית חדש, ולא היה ברור לכולם איך רכב פנאי ישתלב בהיצע המכוניות הקטנות של מיני. השנים עברו ועם ההצלחה אי אפשר להתווכח – מיני מסרה מעל ל-540,000 יחידות מהקאנטרימן (הוצג ב-2010) – ועכשיו הגיע הזמן להציג את היורש.

הקאנטרימן החדש יושב על הפלטפורמה המוכרת של מיני, זו המשרתת גם את דגמי ב.מ.וו בעלי ההנעה הקדמית. אם בעבר הוא היה אחד מכלי הפנאי הקטנים, הדור הנוכחי כבר מתקרב מאוד לטרטוריה של כלים דוגמת אודי Q3 וב.מ.וו X1 עם כ-20 ס”מ שנוספו לאורך (431 ס”מ סה”כ), 3 ס”מ לרוחב (182 ס”מ) ובסיס גלגלים שצמח ל-267 ס”מ (תוספת של 7.5 ס”מ).

מיני קאנטרימן

 


מיני קאנטרימן החדש מיישר קו עם דגמי מיני העדכניים במראה החיצוני, אך מוסיף איפור שטח בולט יותר ביחס לקאנטרימן היוצא. גם בתא הנוסעים תמצאו מראה מוכר משאר דגמי היצרנית, אך מיני מרבה לספר כי מערכות המולטימדיה ומסכי המגע הם מהדור החדש שככל הנראה יחלחל בהדרגה לשאר דגמי היצרנית.

מיני קאנטרימן

 

היצע המנועים מוכר לנו מדגמים אחרים של מיני וב.מ.וו – דגם הבסיס (‘קופר’) יוצע עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ל’ (3 ציל’) המפיק 136 כ”ס ו-22.6 קג”מ. הקופר S יוצע עם ה-2.0 ל’ המוגדש המפיק 192 כ”ס ו-28.5 קג”מ. שני המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית כסטנדרט או אוטומטית-פלנטרית כאופציה (6 היל’ בקופר, 8 היל’ בקופר S). מיני מספרת כי השיגה שיפור משמעותי לביצועים ונותנת כדוגמה (אחת ויחידה) את גרסת הקופר S כפולת ההנעה האוטומטית שתאיץ ל-100 קמ”ש ב-7.2 שניות – 0.9 שניות מהר יותר מהגרסה המקבילה של הקאנטרימן היוצא.

מיני קאנטרימן

 

נכון להיום (ועד להצגת גרסת ה-JCW), הקאנטרימן החזקה ביותר היא גם הירוקה ביותר. גרסת הפלאג-אין ההיברידית מעמידה לרשות הנהג 224 כ”ס ו-39.2 קג”מ המגיעים משילוב של מנוע הבנזין הבסיסי (1.5 ל’, טורבו, 136 כ”ס) ומנוע חשמלי המפיק 88 כ”ס. טווח הנסיעה החשמלי לא נמסר, אך מיני מבטיחה מהירות מרבית בנסיעה על כוח החשמל בלבד של 125 קמ”ש (ויותר בשילוב מנוע הבנזין, כמובן). ישנן גם שתי גרסאות דיזל, אך ספק אם אלה יגיעו אלינו שיתחיל השיווק המקומי בשלהי הרבעון הראשון של 2017.

S מיני קאנטרימן קופר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד