אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות
ראשי » דו-גלגלי » מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות
יאמהה R7

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

אחרי אחיו בעלי מנוע ה-CP2 שעודכנו בשנה שעברה, מגיע תורו של ימאהה R7 להתעדכן לקראת 2026 ולקבל מראה ומכלולים משופרים

אופיר דואק 06/11/2025 צלם: יצרן

ימאהה ביצע בשנה שעברה עדכון הדרגתי ומקיף לסדרת דגמי ה-700 סמ”ק שלה בעלי מנוע הטווין המקבילי. כך זכינו לפגוש תוך זמן קצר דורות חדשים ומעודכנים של ה-MT07 והטרייסר 7 (שגם זכו לתיבת ההילוכים הרובוטית-אוטומטית החדשה של החברה) וכמובן גם טנרה 700 הפופולארי. בימאהה לא שכחו גם את האח הספורטיבי במשפחה, ה-R7, שתורו הגיע כעת והוא מוצג בימים אלו במהדורתו העדכנית לשנת 2026 בתערוכת מילאנו.

כמו ביתר האחים למשפחה, מדובר כאן ביותר ממתיחת פנים קלה, אם כי לא בדור חדש לחלוטין. המראה העדכני של ימאהה R7 לשנת 2026 בא לידי ביטוי ביחידת תאורה חדשה עם מעטה פלטי שקוף במקום חידת התאורה המוסוות כונס האוויר הקדמי, עיצוב מחודש לפרינג עם כונסי אוויר דמויי זימים בחלקו המרכזי, מיכל דלק בעיצוב חדש וחדשים. מבחר הצביעות עודכן גם הוא וניתן יהיה לקבל את ה-R7 בצביעה כחולה או שחורה מלאה, או בצבעית אדום-לבן סטייל ימאהה R7 הקלאסי מסוף שנות ה-90′.

מנוע ה-CP2 בנפח 689 סמ”ק לא עבר שינויים מהותיים, למעט התאמתו להתקינת יורו 5+ המחמירה והתקנת מצערות חשמליות, מה שמאפשר לו להציע מעתה לרוכב שלושה מצבי רכיבה שונים לבחירה. ההספק נותר ללא שינוי ועומד בדומה ל-MT07 על 74 כ”ס ומומנט של 6.8 קג”מ.


שינוי משמעותי יותר בוצע בשלדה שעברה בניה מחדש עם צינורות מוקשחים ולוחות פלדה במרכז השלדה להשגת קישחות מבנית גבוה מבעבר, ללא תוספת משקל, יחד עם זרוע אחורית חדשה בעלת חיבור מחוזק לשלדה. ימאהה הוסיפה גם משולשים חדשים ומשופרים אליהם מחובר מזלג הפוך 41 מ”מ העושה עתה שימוש בצינורות אלומיניום מה שעוזר להפחית 350 גרם ממשקלו. המזלג עצמו כולל אפשרות כיוונון מלאה. הבולם אחורי לעומת זאת נותר ללא שינוי.

בתחום האלקטרוניקה ישנה קפיצת מדרגה משמעותית עם התקנת יחידת IMU 6D שהגיעה מימאהה R1, אליה מצטרפות בקרת משיכה, בקרת החלקה ובקרת בלימה הניתנות לכיול והתאמה אישית. המפרט ממשיך עם בקרת שיגור, בקרת שיוט הפועל מעל מהירות של 40 ק”מ ומערכת ABS הפועלת בהטיה עם אפשרות ניתוק פעולה לגלגל האחורי. בכל ההגדרות ניתן לשלוט דרך ממשק מתגים חדש על גבי הכידון עם תצוגה על גבי מסך TFT 5 אינץ’, כשיש גם קישורית לאפליקציית הרכיבה הייעודית של ימאהה באמצעות בלוטות’.

כל אלו אמורים להעניק לימאהה R7 יכולות ספורטיביות גבוהות וממוקדות יותר, כשהוא צפוי לשמור על מחיר נגיש כמו קודמו. המחיר העדכני יפורסם לקראת הגעתו של ה-R7 המחודש לאולמות התצוגה באירופה באפריל 2026

Yamaha R7 2026 17Yamaha R7 2026 17Preview
Yamaha R7 2026 11Yamaha R7 2026 11Preview
Yamaha R7 2026 12Yamaha R7 2026 12Preview
Yamaha R7 2026 04Yamaha R7 2026 04Preview
Yamaha R7 2026 05Yamaha R7 2026 05Preview
Yamaha R7 2026 06Yamaha R7 2026 06Preview
Yamaha R7 2026 07Yamaha R7 2026 07Preview
Yamaha R7 2026 03Yamaha R7 2026 03Preview
Yamaha R7 2026 02Yamaha R7 2026 02Preview
Yamaha R7 2026 08Yamaha R7 2026 08Preview
Yamaha R7 2026 01Yamaha R7 2026 01Preview
Yamaha R7 2026 09Yamaha R7 2026 09Preview
Yamaha R7 2026 10Yamaha R7 2026 10Preview
יאמהה R7יאמהה R7Preview
Yamaha R7 2026 18Yamaha R7 2026 18Preview
Yamaha R7 2026 13Yamaha R7 2026 13Preview
Yamaha R7 2026 14Yamaha R7 2026 14Preview
Yamaha R7 2026 15Yamaha R7 2026 15Preview
Yamaha R7 2026 16Yamaha R7 2026 16Preview

R7 אופנוע ספורט יאמהה ימאהה R7 תערוכת מילאנו תערוכת מילאנו 2025
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יד ראשונה 0 ק”מ: היחידה האחרונה מגרסת המחווה למקלארן F1 GTR מחפשת בעלים

יד ראשונה 0 ק”מ: היחידה האחרונה מגרסת המחווה למקלארן F1 GTR מחפשת בעלים

יוקרה קוראנית בגדול: ג’נסיס G90 מגיעה להפגין נוכחות במועדון המיליון

יוקרה קוראנית בגדול: ג’נסיס G90 מגיעה להפגין נוכחות במועדון המיליון

KGM טורס הייבריד (מבחן דרכים): התשובה ההיברידית

KGM טורס הייבריד (מבחן דרכים): התשובה ההיברידית

דיזל, חשמל, וגם מימן: טויוטה חושפת היילקס חדש וירוק מתמיד

דיזל, חשמל, וגם מימן: טויוטה חושפת היילקס חדש וירוק מתמיד

עד 777 כ”ס ו-710 ק”מ טווח: IM מוטורס יוצאת לדרך בישראל

עד 777 כ”ס ו-710 ק”מ טווח: IM מוטורס יוצאת לדרך בישראל

GYMKHANA חוזרת עם טראויס פסטרנה וסובארו מפלצתית

GYMKHANA חוזרת עם טראויס פסטרנה וסובארו מפלצתית

תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר בגדול

תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר בגדול

תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

איון HT (מבחן דרכים): בליגה של הגדולים

איון HT (מבחן דרכים): בליגה של הגדולים

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד