אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מחיר הנוחות: סיטרואן C4 המחודשת הגיעה לישראל במחיר של 155 אלף שקלים
ראשי » חדשות מקומיות » מחיר הנוחות: סיטרואן C4 המחודשת הגיעה לישראל במחיר של 155 אלף שקלים
סיטרואן C4

מחיר הנוחות: סיטרואן C4 המחודשת הגיעה לישראל במחיר של 155 אלף שקלים

המשפחתית הקומפקטית של סיטרואן חוזרת לישראל אחרי מתיחת פנים, אבל עדין עם יחידת ההנעה הישנה שעוזרת לה לשמור על תמחור נוח יחסית. הגרסה ההיברידית תגיע רק בשנה הבאה

אופיר דואק 17/02/2025 צלם: יצרן

שבועות ספורים לאחר פגשנו את הגרסה מתוחת הפנים בהשקה העולמית, נוחתת בישראל סיטרואן C4 המחודשת. במסגרת מתיחת הפנים קיבלה המשפחתית הקומפקטית ספק קרוסאובר של סיטרואן, הן בגרסת ההאצ’בק והן בגרסת הסדאן, את המראה העדכני של סיטרואן בחזית, עדכון לתא הנוסעים ולמערכות הבטיחות האקטיביות ומעל לכל יחידת הנעה היברידית חדשה. כמו בעבר שמרה ה-C4 על מאפיינה הייחודיים בהם המתלים בעלי הכריות ההידראוליות ומושבי הנוחות של סיטרואן.

יחידת ההנעה ההיברידית של ה-C4 תגיע לישראל רק בשנה הבאה עקב הביקוש באירופה לצד הגרסה החשמלית בעלת הסוללה המוגדלת שלה טווח של יותר מ-400 ק”מ. בינתיים בישראל אנו מסתפקים בגרסה עם מנוע ה-1.2 ליטר הוותיק המספק 130 כ”ס בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית בעלת שמונה יחסי העברה.

נכון לעתה נוחתת בישראל סיטרואן C4 המחודשת בגרסת ההא’צבק, כאשר גרסת הסדאן (C4X) צפוי להצטרף בחודש אפריל עם אותה יחידת הנעה. השימוש ביחידת ההנעה המוכרת מאפשר להציע את ה-C4 המחודשת במחיר של 155 אלף שקלים, רק 1,000 שקלים יותר ממחיר הה-C4 לפני מתיחת הפנים. במציאות בה רוב המכוניות המשפחתיות התייקרו לטריטוריה של 170 אלף שקלים ומעלה מתבלטת ה-C4 עם מחיר שפוי יותר.


למרות יחידת ההנעה הוותיקה, הביצועים על הנייר טובים ביחס לקטגוריה המשפחתית עם זינוק ל-100 קמ”ש ב-9.4 שניות ומהירות מרבית של 200 קמ”ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 16.4 ק”מ לליטר על פי נתוני היצרן. הגרסה ההיברידית שתגיע כרמו בשנה הבאה אמורה להיות זריזה יותר ולהציע צריכת דלק נמוכה יותר, אך היא גם אמורה להיות יקרה משמעותית.

סיטרואן C4 המחודשת מגיעה לישראל ברמת גימור אחת המכונה Max הכוללת 6 כריות אוויר ומפרט בטיחות אקטיבית מלא. רשימת האבזור כוללת תאורת לד מלאה בחזית, לוח מחוונים דיגיטלי, מערת מולטימדיה עם מסך מגע 10 אינץ’, מושב נהג מתכוונן חשמלית עם עיסוי, חימום למושבים הקדמיים, חימום לגלגל ההגה, ריפוד משולב אלקנטרה וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ’

C4 משפחתית קומפקטית סיטרואן סיטרואן C4 סיטרואן C4 2025 סיטרואן C4 החדש
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אריסטוקרטיה עתידנית: העתיד החשמלי על פי בנטלי EXP 15

אריסטוקרטיה עתידנית: העתיד החשמלי על פי בנטלי EXP 15

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

על המסלול: אאודי RS3 אחת ושני סוגי גומי

על המסלול: אאודי RS3 אחת ושני סוגי גומי

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד