שבועות ספורים לאחר פגשנו את הגרסה מתוחת הפנים בהשקה העולמית, נוחתת בישראל סיטרואן C4 המחודשת. במסגרת מתיחת הפנים קיבלה המשפחתית הקומפקטית ספק קרוסאובר של סיטרואן, הן בגרסת ההאצ’בק והן בגרסת הסדאן, את המראה העדכני של סיטרואן בחזית, עדכון לתא הנוסעים ולמערכות הבטיחות האקטיביות ומעל לכל יחידת הנעה היברידית חדשה. כמו בעבר שמרה ה-C4 על מאפיינה הייחודיים בהם המתלים בעלי הכריות ההידראוליות ומושבי הנוחות של סיטרואן.
יחידת ההנעה ההיברידית של ה-C4 תגיע לישראל רק בשנה הבאה עקב הביקוש באירופה לצד הגרסה החשמלית בעלת הסוללה המוגדלת שלה טווח של יותר מ-400 ק”מ. בינתיים בישראל אנו מסתפקים בגרסה עם מנוע ה-1.2 ליטר הוותיק המספק 130 כ”ס בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית בעלת שמונה יחסי העברה.
נכון לעתה נוחתת בישראל סיטרואן C4 המחודשת בגרסת ההא’צבק, כאשר גרסת הסדאן (C4X) צפוי להצטרף בחודש אפריל עם אותה יחידת הנעה. השימוש ביחידת ההנעה המוכרת מאפשר להציע את ה-C4 המחודשת במחיר של 155 אלף שקלים, רק 1,000 שקלים יותר ממחיר הה-C4 לפני מתיחת הפנים. במציאות בה רוב המכוניות המשפחתיות התייקרו לטריטוריה של 170 אלף שקלים ומעלה מתבלטת ה-C4 עם מחיר שפוי יותר.
למרות יחידת ההנעה הוותיקה, הביצועים על הנייר טובים ביחס לקטגוריה המשפחתית עם זינוק ל-100 קמ”ש ב-9.4 שניות ומהירות מרבית של 200 קמ”ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 16.4 ק”מ לליטר על פי נתוני היצרן. הגרסה ההיברידית שתגיע כרמו בשנה הבאה אמורה להיות זריזה יותר ולהציע צריכת דלק נמוכה יותר, אך היא גם אמורה להיות יקרה משמעותית.
סיטרואן C4 המחודשת מגיעה לישראל ברמת גימור אחת המכונה Max הכוללת 6 כריות אוויר ומפרט בטיחות אקטיבית מלא. רשימת האבזור כוללת תאורת לד מלאה בחזית, לוח מחוונים דיגיטלי, מערת מולטימדיה עם מסך מגע 10 אינץ’, מושב נהג מתכוונן חשמלית עם עיסוי, חימום למושבים הקדמיים, חימום לגלגל ההגה, ריפוד משולב אלקנטרה וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ’