אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מזראטי גראנקבריו פלוגורה: חשמל באוויר הפתוח
ראשי » חדשות » מזראטי גראנקבריו פלוגורה: חשמל באוויר הפתוח
מזראטי גראנקבריו פלוגורה

מזראטי גראנקבריו פלוגורה: חשמל באוויר הפתוח

כחודשים לאחר שנחשפה מזראטי גראנקבריו החדשה, היא מקבלת גם גרסה חשמלית בשם פלוגורה שיכולה להתהדר בתואר החשמלית הפתוחה היפה בעולם

אופיר דואק 16/04/2024 צלם: יצרן

לפני כחודשיים חשפה מזראטי את הדור החדש של הגראנקבריו, הממשיכה בשושלת דגמי הקבריו והספיידר ארוכת השנים של מזראטי. שלא במפתיע, וכמו בדור היוצא, הגראנקבריו היא למעשה הגרסה הפתוחה של הגראנטוריסמו, שהדור הנוכחי שלה הוצג לפני שנתיים. כך שלמעט גג הבד המתקפל וחיזוקי המרכב הנדרשים השתיים כמעט זהות מבחינה עיצובית, כשהן חולקות תא נוסעים ומכלולים זהים.

מזראטי גראנקבריו החדשה נחשפה תחילה בגרסת הטרופיאו שתהיה הגרסת הבנזין הבכירה של הדגם, כשהיא מצוידת במנוע V6 כפול המגדשים שהגיע מה-MC20 ומספק 550 כ”ס ו-66.3 קג”מ, כאשר להיצע הייתה צפויה להצטרף גם גרסת כניסה מוחלשת בשם “מודנה”. במזראטי לעומת זאת העדיפו לחכות עם הגרסה העממית, ולחשוף לפניה דווקא את הגרסה החשמלית הנושאת את השם Flogore, רעם באיטלקית.

השם פלוגורה משמש את מזראטי עבור הגרסאות החשמליות שהציגה כבר לגרקלה וגם לגראנטוריסימו עצמה. השוני העיצובי ביחס לגרסת הבנזין בא לידי ביטוי בחישוקים שונים, צבע כחול לשלושת הזימים המסורתיים שעל הכנפיים הקדמיות ובהיעדר מפלטים שמבצבצים מהפגוש האחורי. הצגתה של מזראטי גראנקבריו בגרסה חשמלית מעניקה לאיטלקים יתרון מסוים, כיוון שלפחות כרגע אין לה מתחרות ישירות, אם כי אנחנו לא בטוחים כמה למה בכלל צריכה הגראנקבריו גרסה חשמלית, בטח לאור העובדה שהביקוש למכוניות חשמליות בסגמנט האולטרה יוקרתי הוא לא גבוה כפי שהעיד לאחרונה יו”ר אסטון מרטין אשר דוחה את הצגת החשמלית שלה.


בחזרה לאיטליה, מזראטי גראנקבריו פלוגורה עושה שימוש באותו מכלול הנעה חשמלית זהה לזו שבגראנטוריסימו פלוגורה. מדובר בשילוב של שלושה מנועים חשמליים, האחד מלפנים ושניים מאחור, כאשר לכל אחד מהם הספק של 400 כ”ס. בסך הכל ההספק בגלגלים הוא 760 כ”ס, כאשר הבחירה במנוע חשמלי לכל גלגל מאחור מאפשרת לייצר חלוקת כוח משתנה המדמה נעילת דיפרנציאל בעת הצורך לצד חלוקת כוח וקטורית בפניה כדי לשפר את האחיזה.

נתוני הביצועים הרשמיים הם 2.8 שניות בזינוק ל-100 קמ”ש, 0.8 שניה פחות מאשר בגראנקבריו טרופיאו, עם מהירות מרבית של 290 קמ”ש (לעומת 316 קמ”ש) שתרוקן את הסוללה בקצב מסחרר. הסוללה היא בקיבולת של 92.5 קוט”ש אמורה לספק טווח תיאורטי של 450 ק”מ, כאשר ארכיטקטורת 800V תאפשר טעינת DC מהירה בקצב של עד 270 קילוואט. לפחות בזמן המתנה לטעינה יוכלו הבעלים להסתכל על אחת ממכוניות הקבריולה היפות ביותר כיום. מזראטי מאפשרת להזמין כבר כעת את הגראנקבריו פלוגורה, כאשר באופן מפתיע מחירה הרשמי באירופה נמוך בכ-30 אלף אירו ממחירה הבסיסי של גרסת הטרופיאו, אם כי בכל מקרה המחיר עומד על יותר מ-200 אלף אירו.

GranCabario Folgore 03GranCabario Folgore 03Preview
GranCabario Folgore 05GranCabario Folgore 05Preview
GranCabario Folgore 01GranCabario Folgore 01Preview
GranCabario Folgore 06GranCabario Folgore 06Preview
GranCabario Folgore 09GranCabario Folgore 09Preview
GranCabario Folgore 17GranCabario Folgore 17Preview
GranCabario Folgore 18GranCabario Folgore 18Preview
GranCabario Folgore 16GranCabario Folgore 16Preview
GranCabario Folgore 02GranCabario Folgore 02Preview
GranCabario Folgore 04GranCabario Folgore 04Preview
GranCabario Folgore 07GranCabario Folgore 07Preview
GranCabario Folgore 08GranCabario Folgore 08Preview
GranCabario Folgore 10GranCabario Folgore 10Preview
GranCabario Folgore 11GranCabario Folgore 11Preview
GranCabario Folgore 12GranCabario Folgore 12Preview
GranCabario Folgore 13GranCabario Folgore 13Preview
GranCabario Folgore 14GranCabario Folgore 14Preview
GranCabario Folgore 19GranCabario Folgore 19Preview
GranCabario Folgore 20GranCabario Folgore 20Preview
GranCabario Folgore 21GranCabario Folgore 21Preview
מזראטי גראנקבריו פלוגורהמזראטי גראנקבריו פלוגורהPreview

גראנקבריו פלוגורה מזראטי מזראטי גראנקבריו מזראטי גראנקבריו פלוגורה מזראטי חשמלית
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר בגדול

תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר בגדול

תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

איון HT (מבחן דרכים): בליגה של הגדולים

איון HT (מבחן דרכים): בליגה של הגדולים

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד