למרות שעברו כבר 3 שנים מהצגתה, עדין חובבי רכב ומעריצי מכונית השרירים מעקמים אף כשהם נתקלים במוסטאנג מאך E, לאחר שפורד לקחה את אחד מהשמות האייקונים בתעשיית הרכב והצמידה אותו לקרוסאובר חשמלי. בימים אלו מנסים בפורד להעניק מעט הילה ספורטיבית למאך E, כשהם מציגים לה גרסת ראלי חדשה. מה למוסטאנג ולראלי? שום דבר. אבל גם אין שום קשר בין מוסטאנג לקרוסאובר חשמלי, וזה לא מפריע לפורד לספור את הכסף.
מצד שני, הבחירה של פורד הייתה להציג את מוסטאנג מאך E ראלי דווקא בתערוכת מינכן, פשוט כי לאירופאים יש פחות סנטימנטים למכוניות שרירים ויותר חיבה למרוצי ראלי. מוסטאנג מאך E ראלי היא לא רפליקת WRC, אבל ניכר שבפורד השתדלו להעניק לה מראה קרבי שתואם את הז’אנר.
בהתאם לכך ישנם כנפוני פלסטיק שחורים סביב בתי הגלגלים, פנסי ערפל עגולים משובצים בשבכה הקדמית, חישוקים לבנים בדוגמת ראלי עם מרכז אטום בהשראת דגמי הראלי של פורד בעבר וספויילר בולט על החלון האחורי. בגלל שמדובר ב”מוסטאנג” אי אפשר גם בלי פסי מרוצים לאורך מכסה המנוע והגג, בשילוב צבע צהוב זרחני.
גרסת הראלי מתבססת של המוסטאנג מאך E מתבססת על גרסת ה-GT, שלה צמד מנועים חשמליים בהספק משולב של 480 כ”ס ו-כמעט 90 קג”מ והנעה כפולה בהספק של פורד לא הסתפקו בקוסמטיקה וגם הגביהו את המרכב ב-2 ס”מ לטובת יכולת עבירות משופרת בשבילים, כאשר הבולמים האדפטיביים בעלי השיכוך המגנטי עברו כיול בהתאם לייעוד החדש. הבלמים הקדמיים הוגדלו ל-385 מ”מ וישנם גם קאליפרים מתוצרת ברמבו. להשלמת הקרביות גרסת הראלי משתמשת בצמיגי מישלין CrossClimate2 בעלי פרופיל מוטה קלות לשימוש בשטח, במידה של 235/55.
פורד תתחיל לשווק את מוסטאנג מאך E ראלי בתחילת 2024, כאשר מחירה לא פורסם, אך הוא צפוי להיות גבוה ממחיר גרסת ה-GT שמתחיל ב-77 אלף יורו.