ק.ט.מ 390 דיוק משתמש במתכון מוכח. לוקחים שלדה קטנה וקלה יחסית, ומכניסים לתוכה מנוע בריא ונמרץ. בדרך הזו, מקבלים משהו חריג בנוף ועם קצת מזל למשהו פורץ דרך.
סדרת הדיוק הקטנה לא נבנתה בכדי להיות פורצת דרך, אלא בכדי לסלול את הדרך של היצרנית הכתומה אל האספלט. הנתיב האמור נפרץ בהצלחה ולדיוק 125/200 הסופר-נגישים יש חלק גדול בכך.
מישהו בק.ט.מ, כאמור, לא הסתפק באלו, והחליט לדחוף לאותה פלטפורמה מנוע עם יותר מ-40 כ”ס. התוצאה היא כלי מאוד שימושי מצד אחד, מאוד מהנה מהצד השני ובעלות נמוכה יותר מזו של המתחרים הישירים. איך הוא עושה את זה? התשובה ממש כאן.