מוטו-גוצי V7 המקורי הוצג לפני 50 שנים בדיוק. ואין דרך טובה יותר לחגוג מאשר להציג מתיחת פנים מקיפה ל-V7 הנוכחי. טוב זו לא באמת הסיבה. תקן יורו 4 ומאלץ את כל היצרנים לעדכן ולחדש את אופנועיהם.
מוטו-גוצי V7 מונע עדיין כמובן עם אותו וי-טווין אורכי בנפח 750 סמ”ק שעכשיו מפיק 52 כ”ס ויחסי ההעברה בתיבה שונו קלות. שינויים נוספים וחשובים הם חיזוק איזור ציר ההיגוי בשלדה וחידוד הזווית ההיגוי, מעבר לבולמי קאיאבה מאחור ומשאבת בלם אחורית חדשה. גם רגליות המורכב הוזזו לפנים בכדי להציע נוחות טובה יותר ומערכת בקרת המשיכה (שלושה מצבים וברת ניתוק) הוחלפה בחדשה.
העיצוב קיבל נגיעות קלות ששומרות על המראה הקלאסי של ה-V7 וגרסת ה-‘סטון’ מקבלת לוח שעונים חדש המזכיר את זה שב-V9. ואם כבר נגענו בגרסאות נספר שהסטון היא הגרסה הבסיסית יותר, המגיעה בגימור מט ומחירה עומד על 56,000 שקלים. גרסת ה-‘ספיישל’ מגיעה עם צבעים מבריקים וחיים יותר, לוח שעונים קלאסי וחישוקי “שפיצים”. מחירה של גרסת ה-‘ספיישל’ נקבע על 60,000 שקלים.