אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מוטו גוצי V100 מאנדלו הגיע לישראל
ראשי » דו-גלגלי » מוטו גוצי V100 מאנדלו הגיע לישראל
מוטו גוצי V100 מאנדלו

מוטו גוצי V100 מאנדלו הגיע לישראל

היצרנית האיטלקית הייחודית מוטו גוצי מתחילה לשווק בישראל את אופנוע הספורט-טורינג שהושק בשנה שעברה, המציע עיצוב מודרני ומנוע וי-טווין רוחבי חדש. המחיר: החל מ-109 אלף שקלים

אופיר דואק 27/03/2023 צלם: יצרן

כמעט שנה וחצי לאחר הצגתו, נוחת בישראל מוטו גוצי V100 מאנדלו (Mandello) שאמור לתת דחיפה משמעותית למכירות של המותג הייחודי. המאנדלו נקרא על שם מאנדלו ד’לראריו, מקום משכנה של מוטו גוצי, והוא נולד לציון 100 שנים להקמתה של אחת מיצרניות האופנועים הוותיקות בעולם.

מוטו גוצי V100 מאנדלו הוא אופנוע ספורט תיור עם חצי פרינג, תצורה שכמעט נשכחה בין שלל אופנועי האדוונצ’ר, אבל יש לה שורשים עמוקים בהיסטוריה של מוטו גוצי. מעבר לעיצוב, ששואב השראה ומאזכר כמה מדגמי הלה-מאנס הפופולאריים של גוצי בעבר, גולת הכותר היא יחידת ההנעה החדשה.

מוטו גוצי שומרת ב-V100 על התצורה הייחודית של וי-טווין בזווית של 90 מעלות הממוקם לרוחב ומעברי את הכוח לגלגל האחורי באמצעות גל הינע. המנוע החדש בנפח 1,042 סמ”ק  מוזרק ומקורר נוזל כדי לעמוד בתקנות זיהום האוויר המחמירות, כאשר הוא מספק 115 כ”ס ו-10.7 קג”מ. תפריט השלדה כולל זרוע אחורית חד-צידית, מזלג קדמי מתכוונן תוצרת קאייבה וישנו חידוש בדמות כנפונים אווירודינמיים המשנים את מיקומם בהתאם למהירות כדי לשנות ולהקל את התנגדות האוויר על הרוכב.

V100 01V100 01Preview
V100 02V100 02Preview
V100 03V100 03Preview
V100 04V100 04Preview
מוטו גוצי V100 מאנדלומוטו גוצי V100 מאנדלוPreview
V100 06V100 06Preview
V100 07V100 07Preview
V100 08V100 08Preview
V100 09V100 09Preview
V100 10V100 10Preview
V100 11V100 11Preview
V100 12V100 12Preview
V100 13V100 13Preview
V100 14V100 14Preview
V100 15V100 15Preview
V100 16V100 16Preview
V100 17V100 17Preview

 


 

כמקובל כיום, חבילת האלקטרוניקה המקיפה כוללת מערכת ABS הפועלת גם תחת הטיה, מצערת אלחוטית עם שלוש מפות כוח שונות למנוע, מערכת בקרת משיכה בעלת 4 מצבי התערבות, שלושה מציב בלימת מנוע ובקרת שיוט.

מחירו של מוטו גוצי V100 מאנדלו עומד על 109 אלף שקלים לגרסה הרגילה, כאשר לצידה תוצע גרסת S אשר בתוספת של 14 אלף שקלים כוללת מתלים חצי אקטיביים מתוצרת אוהלינס, קוויקשיפטר, ידיות מחוממות ומערכת מולטימדיה עם קישוריות לטלפון הסלולרי.

V100 מאנדלו מוטו גוצי V100 מאנדלו מוטו-גוצי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד