כמעט שנה וחצי לאחר הצגתו, נוחת בישראל מוטו גוצי V100 מאנדלו (Mandello) שאמור לתת דחיפה משמעותית למכירות של המותג הייחודי. המאנדלו נקרא על שם מאנדלו ד’לראריו, מקום משכנה של מוטו גוצי, והוא נולד לציון 100 שנים להקמתה של אחת מיצרניות האופנועים הוותיקות בעולם.
מוטו גוצי V100 מאנדלו הוא אופנוע ספורט תיור עם חצי פרינג, תצורה שכמעט נשכחה בין שלל אופנועי האדוונצ’ר, אבל יש לה שורשים עמוקים בהיסטוריה של מוטו גוצי. מעבר לעיצוב, ששואב השראה ומאזכר כמה מדגמי הלה-מאנס הפופולאריים של גוצי בעבר, גולת הכותר היא יחידת ההנעה החדשה.
מוטו גוצי שומרת ב-V100 על התצורה הייחודית של וי-טווין בזווית של 90 מעלות הממוקם לרוחב ומעברי את הכוח לגלגל האחורי באמצעות גל הינע. המנוע החדש בנפח 1,042 סמ”ק מוזרק ומקורר נוזל כדי לעמוד בתקנות זיהום האוויר המחמירות, כאשר הוא מספק 115 כ”ס ו-10.7 קג”מ. תפריט השלדה כולל זרוע אחורית חד-צידית, מזלג קדמי מתכוונן תוצרת קאייבה וישנו חידוש בדמות כנפונים אווירודינמיים המשנים את מיקומם בהתאם למהירות כדי לשנות ולהקל את התנגדות האוויר על הרוכב.
כמקובל כיום, חבילת האלקטרוניקה המקיפה כוללת מערכת ABS הפועלת גם תחת הטיה, מצערת אלחוטית עם שלוש מפות כוח שונות למנוע, מערכת בקרת משיכה בעלת 4 מצבי התערבות, שלושה מציב בלימת מנוע ובקרת שיוט.
מחירו של מוטו גוצי V100 מאנדלו עומד על 109 אלף שקלים לגרסה הרגילה, כאשר לצידה תוצע גרסת S אשר בתוספת של 14 אלף שקלים כוללת מתלים חצי אקטיביים מתוצרת אוהלינס, קוויקשיפטר, ידיות מחוממות ומערכת מולטימדיה עם קישוריות לטלפון הסלולרי.