אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מוטו גוצי מציגה: V7 במראה רייסרי
ראשי » דו-גלגלי » מוטו גוצי מציגה: V7 במראה רייסרי
מוטו גוצי V7

מוטו גוצי מציגה: V7 במראה רייסרי

אופנוע הרטרו של מוטו גוצי זוכה לגרסת "קורסה" במראה רייסרי קלאסי, שעושה מחווה לדגמי העבר הספורטיביים של החברה ממנדלו ד'לאריו

אופיר דואק 13/09/2023 צלם: יצרן

מוטו גוצי המתחדשת מעבה בימים אלו את סדרת ה-V7 הרטרו-קלאסית שלה בוריאציית עיצוב נוספת, הפעם בסגנון אופנועי הקפה רייסר. הדגם החדש נושא את השם “Corsa” שנשמע הרבה יותר סקסי מסתם “קפה רייסר”, והוא מתבסס על גרסת Stone הסטנדרטית בהיצע של דגמי ה-V7, השומרת כמותה על סממני עיצוב כמו כיסויי מנוע ומערכת פליטה צבועים בשחור.

התוספות העיצוביות במוטו גוצי  V7סטון קורסה כוללות מסכת חזית אווירודינמית, יחידת מושב חדשה במבנה ספורטיבי עם כיסוי פריק המאפשר להפוך את האופנוע ל-One Seat מדליק עבור הסוציומטים. מלבד זאת נעשתה ירידה גם לפרטים הקטנים עם מכסה מיכל דלק מאלומיניום מצופה אנודייז שחור ומראות קומפקטיות יותר המותקנות על קצות הכידון. עם זאת, בניגוד לגרסאות עבר, במוטו גוצי נמנעו ללכת עד הסוף ולהתקין קליפאונים במקום הכידון הסטנדרטי ומיכל דלק מאלומיניום גלוי.

את החבילה משלימים מזלג קדמי חשוף ללא מגיני אבק כמו בדגמי ה-V7 האחרים, וצביעה דו-גוונית כסופה-אדומה בלעדית לגרסה זו. מבחינה מכאנית לא נעשו שינויים, וגם גרסת הסטון קורסה עושה שימוש במנוע הטווין הרוחבי בזווית 90 מעלות, מקורר האוויר ובעל שני השסתומים לצילינדר בנפח 853 סמ”ק, המספק 65 כ”ס ו-7.3 קג”מ. לא בדיוק החומר ממנו עשויים רייסרים, אבל מה שחשוב בסטון קורסה זה הלוק, הוא נראה פשוט נפלא.

V7 STONE CORSA 02V7 STONE CORSA 02Preview
V7 STONE CORSA 07V7 STONE CORSA 07Preview
V7 STONE CORSA 01V7 STONE CORSA 01Preview
V7 STONE CORSA 03V7 STONE CORSA 03Preview
V7 STONE CORSA 04V7 STONE CORSA 04Preview
V7 STONE CORSA 05V7 STONE CORSA 05Preview
V7 STONE CORSA 06V7 STONE CORSA 06Preview
V7 STONE CORSA 08V7 STONE CORSA 08Preview
V7 STONE CORSA 09V7 STONE CORSA 09Preview
מוטו גוצי V7מוטו גוצי V7Preview
V7 STONE CORSA 11V7 STONE CORSA 11Preview
V7 STONE CORSA 12V7 STONE CORSA 12Preview
V7 STONE CORSA 13V7 STONE CORSA 13Preview

נכון לעתה לא פורסם מחירו של מוטו גוצי V7 סטון קורסה, אך הוא צפוי להיות יקר במעט מדגמי ה-V7 הסטנדרטים ודומה במחירו לגרסאות הספיישל. כרגע לא ידוע אם ומתי תגיע גרסת הקורסה של ה-V7 גם לישראל.


div class="ad-placement">

V7 V7 סטון V7 סטון קורסה מוטו-גוצי מוטו-גוצי V7 קפה רייסר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד