בלי לשים לב פורשה בוקסטר כבר נמצאת איתנו 25 שנים ולאור המאורע פורשה משיקה גרסת מהדורה מוגבלת שתיקרא ״בוקסטר 25 שנים״ ותהיה מוגבלת ל-1,250 יחידות בלבד בעולם. נקפוץ ישר לעיקר ונספר שה-25 שנים מבוססת על גרסת ה-GTS ולכן תגיע עם מנוע 4 ליטר אטמוספרי עם הספק של 400 כ״ס ואופציה לבחירה בין תיבה ידנית לכפולת מצמד. עם האחרונה התאוצה ל-100 קמ״ש אורכת 4 שניות בדיוק אבל זה לא הקטע העיקרי פה.
הבוקסטר 25 שנים עושה מחווה לדגם הקונספט המקורי של הבוקסטר שהוצג בתערוכת הרכב של דטרויט ב-1993. לכן גם הדגם החדש מוצע בצבע כסוף (אבל אפשר להזמין גם בצבע שחור או לבן) וחישוקי גלגלים עם 5 צלעות(בגודל 20 אינץ) בדומה לאותו דגם תצוגה. הדרך הכי קלה לזהות את מהדורת ה-25 זה על-ידי שילוב צבע שפורשה קוראת לו ״נאו-דיים״ – גוון של חום-נחושת, שאפשר לראות בגריל הקדמי, בכונסי הצד, באותיות מאחור ועל הגלגלים עצמם. המחווה לאותו קונספט ממשיכה גם בתוך תא הנוסעים שמגיע עם ריפודים ודשבורד עטופים עור בורדו וגג בד אדום עם המילה בוקסטר 25 מובלטת בשני צידיו.
גלריה: פורשה בוקסטר “25 שנים”
הבוקסטר המקורית שהוצגה רשמית באוגוסט 1996 זכתה לכינויים כמו ״מיני 911״ מצד אחד או ״פורשה לעניים״ מצד שני. זאת בגלל שמנהלי פורשה רצו שתחלוק כמה שיותר חלקים הן של המרכב והן של תא הנוסעים עם אחותה הגדולה ה-911, וכך היה עם ה-996 שהוצגה שנה אחריה. הן היו הדגמים הראשונים (לכביש) בפורשה בעלי מנוע בוקסר מקורר מים ונראות כמעט זהות עד קו הדלתות. הצמצום הזה בעלויות עזר לפורשה לחזור לרווחיות, למרות שסך המכירות של הבוקסטר נמוך בהשוואה ל-911 ועומד על כ-357,000 יחידות.
פורשה בוקסטר 25 שנים מגיעה די מאובזרת כסטנדרט. מלבד הדשבורד מצופה העור שכבר ציינו היא תכלול גם גימור אלומיניום מוברש בתא הנוסעים ומושבי ספורט בעלי 14 מצבי כיוון, מערכת מתלים מתכווננים ,PASM בשפת פורשה, עם הנמכה נוספת של 10 מ״מ ודיפרנציאל מוגבל החלקה (PTV).
גלריה: פורשה בוקסטר ההיסטוריה
הגרסה הזו תהיה זמינה גם בישראל בהזמנה מיוחדת. לא פורסם מה יהיה מחירה אך בגרמניה המחיר גבוה בכ-10,000 יורו בהשוואה ל-GTS עליה היא מבוססת.