כחודשיים לאחר שהחל שיווק הגרסה ההיבירידית-נטענת של BYD סיל U, מרעננת חברת שלמה את היצע הגרסאות של הדגם ומוזילה את גרסת הכניסה שלו. עד כה שווק BYD סיל U ההיברידי בשתי גרסאות: גרסת הנעה קדמית (“בוסט”) עם הספק משולב של 218 כ”ס וגרסת הנעה כפולה (“דיזיין”)עם הספק משולב של 324 כ”ס. שתי הגרסאות מצוידות בסוללת 18.3 קוט”ש המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 80 ו-70 ק”מ בהתאמה.
כעת מצטרפת להיצע גרסה נוספת המכונה “קומפורט” המתבססת על תצורת ההנעה הקדמית של סיל U, אך מצוידת בסוללה גדולה יותר בעלת קיבולת של 26.6 קוט”ש. הסוללה הגדולה יותר מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 125 ק”מ שהוא לטענת BYD הגדול בקטגוריה. קצב הטעינה נותר דומה ועומד על 11 קילוואט בטעינת AC ו-18 קילוואט בטעינת DC, מה שאומר שזמן הטעינה של הסוללה בגרסה מוגדלת הטווח ארוך משמעותית.
נתוני הביצועים של גרסת הטווח המוגדל נותרו דומים לאלו של גרסת ההנעה הקדמית, עם זינוק ל-100 קמ”ש ב-7.9 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ”ש. עם זאת, בגלל הסוללה הגדולה יותר ואופי הפעולה של מערכת ה-DM-i ההיברידית צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת במצב ההיברידי שופרה ועומדת על 17.8 ק”מ לליטר במקום 15.6 ק”מ לליטר בגרסה בעלת הסוללה הסטנדרטית. התוצאה לטענת BYD הוא טווח נסיעה מרבי של 1,125 ק”מ על מיכל דלק מלא.
שילוב כוחות: BYD סיל U פלאג אין במבחן דרכים
מחירה של BYD סיל U בגרסה החדש בעלת הסוללה המוגדלת עומד על 215 אלף שקלים, כאשר רמת הגימור והאבזור נותרה זהה וכוללת בין היתר גג שמש פנורמי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם חימום וקירור, דלת תא מטען חשמלית, תצוגת מיגע עילית, מצלמות 360 וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ’.
באותה הזדמנות הוזל מחירה של גרסת הכניסה “בוסט” בסך של 10,000 שקלים ומחירה עומד מעתה על 200 אלף שקלים, שהם 10,000 שקלים יותר מג’אקו 7 ההיברידי-נטען. בעקבות עדכון המחיר רוכשי BYD סיל U פלאג-אין בגרסת “בוסט” יקבלו בחזרה הפרש המחיר ביחס למחירה העדכני של המכונית כעת. מחיר גרסת ההנעה הכפולה נותר ללא שינוי ועומד על 235 אלף שקלים.