אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מאזדה רוצה להיות ב.מ.וו?
ראשי » חדשות » מאזדה רוצה להיות ב.מ.וו?

מאזדה רוצה להיות ב.מ.וו?

הנעה אחורית, מנוע 6 ציל' בטור, יכול להיות שמאזדה עושה מהפך. ומה עם מנועים רוטוריים?

כרמל נולדמן 19/05/2020

כשאנחנו חושבים על מאזדה 6 אז עולה לנו רכב מנהלים סולידי בעל הנעה קידמית עם מנוע מתורבת. אבל על פי עדויות והצהרות שנאספות, אז לא עוד. ככל הנראה מאזדה 6 הבאה  (2023) הולכת לאמץ לעצמה מבטא בווארי ולהתחפש לב.מ.וו בעזרת מנוע שישה ציל’ בטור והנעה אחורית. 

אין יותר מדי פרטים, אבל מדובר על מנוע חדש לחלוטין שיעבוד בטכנלוגיית סקיי-אקטיב של מאזדה ויהיה יחסית קומפקטי. רמיזות מדברות גם על מערכת סמי-היברידית 48 וולט. כיום הדגם היחיד של מאזדה אשר בעל הנעה אחורית הוא ה-MX5 הקטנה ויהיה טוב מאוד לקבל עוד מתמודד באגף הנסיעה על הצד. העיצוב אמור לשאוב השראה מחזון הקופה קונספט שהוצגה בטוקיו 2017 ואנחנו מאוד מקווים שכך באמת יהיה. 

עוד לחשושים מדברים על שובו של המנוע הרוטורי. מאז שמאזדה הפסיקו לייצר את ה RX-8 בשנת 2012 אנחנו מקווים וחושבים האם בכלל יצא לנו עוד לחוות מכוניות ספורט עם מנוע רוטורי, לשמוע את הנחירה האיקונית בסרק או הצעקה שהוא מפיק בעשרת אלפיים סל”ד. לשמחתנו אנחנו רואים עוד ועוד פטנטים שנרשמים על שם מאזדה הקשורים למנוע הרוטורי ומספקים עדות ותקווה לכך שהמהנדסים של מאזדה לא זנחו את המנוע המיוחד הזה. 

2017-mazda-vision-concept-142017-mazda-vision-concept-14Preview
2017-mazda-vision-concept-162017-mazda-vision-concept-16Preview
2017-mazda-vision-concept-112017-mazda-vision-concept-11Preview
2017-mazda-vision-concept-102017-mazda-vision-concept-10Preview
2017-mazda-vision-concept-172017-mazda-vision-concept-17Preview

הפטנט האחרון שנחשף שם את המנוע הרוטורי במרכז מערכת היברידית מתוחכמת אשר עובדת על קבלים וסוללת ליתיום קטנה.מקדימה יש מנועים חשמליים קטנים אשר ממוקמים בתוך הגלגלים הקדמיים. מאחורה המנוע הרוטורי יעבוד בצימוד עם מנוע חשמלי ואלו יניעו את הגלגלים האחוריים. בכך הצליחו מהנדסי מאזדה להפחית משמעותית את משקל מערכת ההנעה ההיברדית הזאת בהשוואה למערכות היברידיות מסורתיות. חשוב לזכור שהפטנט לא נרשם על דגם מסוים אלא כפטנט כללי, וגם העובדה שנרשם פטנט לא אומרת בוודאות שהוא נכנס לייצור. ימים יגידו.


מאזדה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
על המדף: מד הקפות של puig

על המדף: מד הקפות של puig

טרקטורוני TGB בישראל

טרקטורוני TGB בישראל

ימי מכירות מרצדס

ימי מכירות מרצדס

פולקסוואגן טרנספורטר מחודש בישראל. החל מ-192,000 שקלים

פולקסוואגן טרנספורטר מחודש בישראל. החל מ-192,000 שקלים

הוסקוורנה: מאריכה אחריות

הוסקוורנה: מאריכה אחריות

עופר-אבניר: מבצעים לרכישה טלפונית

עופר-אבניר: מבצעים לרכישה טלפונית

קרסו – מכירה ישירה

קרסו – מכירה ישירה

דל”ב מוטוספורט תורמת לביה”ח שיבא

דל”ב מוטוספורט תורמת לביה”ח שיבא

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
למבורגיני דיאבלו: בעין אמריקנית

למבורגיני דיאבלו: בעין אמריקנית

לנצ’יה דלתא אינטגרלה: האבולוציה

לנצ’יה דלתא אינטגרלה: האבולוציה

קלאסיקה שרירית: תאומות לא זהות

קלאסיקה שרירית: תאומות לא זהות

מזכרת משנות ה-90′: מאזדה במזוודה

מזכרת משנות ה-90′: מאזדה במזוודה

שלושה גלגלים וכמה מחשבות

שלושה גלגלים וכמה מחשבות

סיטרואן ג’אמפי (מבחן): המכונית כבית

סיטרואן ג’אמפי (מבחן): המכונית כבית

אלפא-רומיאו ג’וליה ולוצ’ה (מבחן): הזדמנות נדירה

אלפא-רומיאו ג’וליה ולוצ’ה (מבחן): הזדמנות נדירה

ב. מ. וו 840GC במבחן: תצוגת יכולת

ב. מ. וו 840GC במבחן: תצוגת יכולת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד