כמעט שנה בדיוק לאחר שחשפה אסטון מרטין את הדור החדש של הואנטג’ (שיש שיגידו שהוא בכלל מתיחת פנים מאסיבית ומקיפה), חושפת החברה מגיידון את גרסת הרודסטר למכונית הספורט הדו-מושבית שלה שהיא גם דגם הכניסה של החברה. לפי מיטב המסורת, גם הפעם מדובר ברודסטר גם גג בד, כאשר הוא ניתן לקיפול או פתיחה ב-6.8 שניות בלבד גם תוך כדי נסיעה במהירות של עד 50 קמ”ש.
באסטון מרטין טוענים שזהו הגג המתקפל המהיר ביותר בתעשיית הרכב כיום. מה שתורם למהירות הקיפול של הגג היא מנגנון הקיבול בצורת האות Z והעובדה שבאסטון מרטין בחרו לוותר על כיסוי עליון מתרומם שהגג מתכנס תחתיו. מקום זאת, הגג של אסטון מרטין ואנטג’ רודסטר מתקפל לגומחה שמאחורי המושבים כאשר חלקו העליון נותר חשוף ומשמש למעשה כפאנל שבין קשתות ההגנה לדלת תא המטען. הבחירה בתצורה כזו עוזרת גם לחסוך במשקל, כשצבע הגג משמש כניגודיות לצבע המרכב. אגב, הגג יוצע בארבע צבעי בד לבחירה: שחור, אדום, כחול או שילוב של שחור ואפור.
מעבר לכך, העיצוב של אסטון מרטין ואנטג’ בגרסת הרודסטר משמר את החזית האגרסיבית עם השבכה הענקית של הדור החדש, לצד הזנב בעל הספוילר המובנה בקצהו אשר משולבת בו תאורת הלד האחורית הפרוסה לרוחב. השוני העיצובי המשמעותי הוא במבט מהצד, אז מתגלה כי המעצבים ויתרו על חלונות הצד האחוריים ויצרו חלונות צד קדמיים קטנים יותר, מה שמדגיש את קו הכתפיים הגבוה של המכונית. בכל מקרה, כהרגלן של מכוניות אסטון מרטין בעשורים האחרונים, מדובר באחת ממכוניות הרודסטר היפות ביותר שכסף יכול לקנות.
יחידת ההנעה בגרסת הרודסטר נותרה ללא שינוי ביחס לגרסת הקופה. אותו מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטר שהספקו תוגבר ל-665 כ”ס המתקבלים ב-6,000 סל”ד עם מומנט של 81.5 קג”מ המגיעים כבר ב-2,750 סל”ד. כיוון שגרסת הרודסטר מעט כבדה יותר ב-60 ק”ג מגרסת הקופה (משקל עצמי יבש של 1,665 ק”ג) ישנו הבדל קל ושולי בביצועים, כאשר הרודסטר מאיצה ל-100 קמ”ש ב-3.6 שניות, 0.1 שניה לאט יותר, כאשר המהירות המרבית נותרה על 325 קמ”ש. העברת הכוח מתבצעת לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בלבד בעלת שמונה יחסי העברה, גל הינע מסיבי פחמן ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלק בעל שליטה אלקטרונית.
השלדה והמרכב של אסטון מרטין ואנטג’ רודסטר קיבלו את החיזוקים הנדרשים עם הסרת הגג, כאשר חלוקת המשקל נשמר כמעט מאוזנת לחלוטים עם יחס של 51:49 לטובת הציר הקדמי. מערכת המתלים כוללת בולמי DTX אדפטיביים מתוצרת בילשטיין שעברו כיול מחודש כדי להתאים לתוספת המשקל שנוספה למכונית. מערכת הבלימה נותרה עם קאליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים ו-4 בוכנות מאחור, עם אופציה לדיסקים קרמים בקוטר מוגדל של 410 מ”מ במקום 400 מ”מ מלפנים ו-360 מ”מ מאחור.
אסטון מרטין מאפשרת לבצע הזמנה לואנטג’ רודסטר כבר כעת, כשמכוניות ראשונות ימסרו ללקוחות ברבעון השני של 2025.