מדינת ישראל היא מדינה מיוחדת בה חוקי התעבורה מתקשים לעכל כלי רכב שחורגים מההגדרות המקובלות. דוגמא טובה לכך הם אופנועים תלת גלגליים, המכונים בשם Trike בהם צמד הגלגלים נמצא מאחור בניגוד לקטנועים תלת גלגליים דוגמת פיאג’ו MP3 בהם צמד הגלגלים מותקן בחזית. כלים אלו נפוצים בעיקר בארה”ב כשהם מהווים את פסגת ההיצע בכלים התיוריים מההיצע המקומי.
אופנועי Trike (שילוב של המילים Tri ו-Bike) מאפשרים להציע מרווח ונוחות ברמה הגבוה ביותר שאופנועי תיור יכולים להציע, יחד עם אופציה לאנשים מבוגרים או מוגלים יחסית בתנועתם להמשיך ליהנות מחוויית הרכיבה, אך בצורה בטוחה וקלה יותר. תצורת הכלי מוסיפה מאפיינים ייחודיים כמו למשל היציבות המוגברת בפניות, תא מטען אחורי מובנה והעובדה שכולם יסתכלו עליכם כדי להבין מה החייזר הממונע הזה שעבר עכשיו על הכביש.
להארלי דיווידסון ישנם כמה דגמים של אופנו-תלת, כאשר הראשון להגיע ארצה הוא ה-Freewheeler שמתבסס על דגם ה-Road King של הארלי, כשהוא מאופיין באופציה תיורית במראה קלאסי, אך ללא פרינג מלא כמו דגמים המבוססים על האלקטרה גלייד וללא משקף קדמי כלל. אל העיצוב הקלאסי מצטרפים בחזית עוד 4 יחידות תאורה נוספות, שתיים מהן הן פנסי ערפל, שלדה שחורה ומאפיינים ספורטיביים כמו צמד דיסקי בלימה בחזית.
האופנוע מונע על ידי מנוע הוי-טווין 114 אינץ’ מעוקב (1,868 סמ”ק) המספק 87 כ”ס -16.2 קג”מ הצריכים להזיז כלי שאורכו 2.5 מטרים ושמשקלו העצמי היבש מתקרב לחצי טון! לטובת הרוכב אמורות לסייע מערכות בקרת אחיזה, מערכת בלימה משולבת ומערכת ABS הפועלת גם תחת פניה. וכדי שתוכלו לתמרן איתו בקלות בחניה אז יש לו גם הילוך אחורי חשמלי.
מחירו של הארלי דיווידסון Freewheeler בישראל עומד על 275 אלף שקלים, מה שמציב אותו בטריטוריה של אופנועי התיור הגדולים כמו הונדה גולדווינג וב.מ.וו K1600GTL להם חסר כמובן גלגל אחד מאחור. במהלך תקופת ההשקה תינתן על הכלי הנחה של 5,000 שקלים.