בזמן שביפן ניסאן מציגה בתערוכת טוקיו קונספטים כמו ה-Hyper Force המבשרים על העתיד, מן הצד השני של האוקיינוס הפסיפי נערכת ניסאן לתערוכת SEMA ומציגה קונספט על בסיס דגם מהווה שעושה כבוד לעבר. למעשה, שלוחת ניסאן בארה”ב מביאה לתערוכת השיפורים הענקית הנערכת בלאס וגאס שתי מכוניות שנבנו כמחווה לניסאן או יותר נכון דאטסון כפי שנקראה אז, אשר ניצחה בראלי ספארי בשנת 1971 והחלה מסורת של הישגים בספור המוטורי עבור סדרת ה-Z לאורך השנים.
המכונית הראשונה היא דאטסון 240Z שנבנתה כרפליקה למכונית שהשתתפה בראלי המקורי. מדובר במכונית ששוחזרה על ידי אספן של מכוניות ניסאן למצב מקורי כבר לפני עשור, השתתפה בפרסומות של ניסאן בצפון אמריקה ועוצבה מחדש כדי להיראות כמו המכונית שניצחה בראלי לפני יותר מ-50 שנה, כולל רתמות בטיחות במושבים, ציוד כיבוי אש הכי חשוב, מתקן למפות עם שעוני ניווט עבור הנווט, תזכורת לתקופה שלפני עידן ה-GPS.
לצידה מוצגת רפליקה מודרנית על בסיס ניסאן Z החדשה שנבנתה על ידי סדנת Tommy Pike Customs. הסדנה לקחה את ה-Z המודרנית ובנתה אותה מחדש כמכונית ראלי בהשראת הדאטסון 240Z מראלי ספארי, ובמידה מסויימת נראית כמו מתחרה פוטנציאלית לפורשה 911 דקאר. חיצונית זה אומר שהמכונית נצבע באותו צבע אדום עם מכסה מנוע שחור כפי שהיה מקובל בסבנטיז, עם תוספת של ארבעה פנסי LED עגולים בפגוש הקדמי ומעל למכסה המנוע, עם שני פנסים נוספים גבוהים יותר ליד קורות השמשה הקדמית.
המרכב הוגבה ב-2 אינץ’ והותקנו קוילאוברים של KW עם רכיבי מתלה שופרים ומחוזקים של חטיבת NISMO. את ההגבה משלימים צמיגי שטח M/T של יוקוהאמה על חישוקי 17X7.5 מחוזקים של NISMO,כאשר הגלגל החילופי נמצא בתא המטען. את הלוק הקרבי משלימים פגוש קדמי חדש לשיפור זוויתה גישה ומיגוני גחון מאלומיניום. תא הנוסעים מוצייד בכלוב בטיחות חלקי, מושבי רקארו עם חגורות בטיחות בעלי 4 נקודות עיגון וכמתבקש גם ציוד עזר לנווט שלצד הנהג.
ההסבה טיפלה גם ביחידת ההנעה, כאשר מנוע ה-V6 3.0 ליטר כפול המגדשים קיבל גלגל תנופה קל יותר, מצמד מחוזק מערכת יניקה משופרת ומערכת פליטה פתוחה כולם של NISMO כמובן. אלו עוזרים ל-Z ראלי לחלץ יותר מ-400 כוחות הסוס של המנוע הסטנדרטי, אך נתונים רשמים לא פורסמו. גם בלעדיהם, ניסאן Z ראלי היא יציאה ממש מדליקה.