אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר
ראשי » דו-גלגלי » לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר
קאוואסאקי KLE500

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

אחרי עשור וחצי, קאוואסאקי KLE500 חוזר לחיים במהדורה עדכנית כאדוונצ'ר ראלי בעיצוב קרבי על בסיס מנוע הטווין המקבילי של הנינג'ה 500

אופיר דואק 26/10/2025 צלם: יצרן

אופנת אופנועי האדוונצ’ר תפסה תאוצה בשנים האחרונות, ובמפתיע דווקא קאוואסאקי למעט משפחת הורסיס נותרה די אדישה לסיטואציה. כעת היצרנית הירוקה מתחילה להתעורר כשהיא מציגה אופנוע אדוונצ’ר חדש עם אוריינטציה קרבית ועל הדרך מחזירה לחיים שם מהעבר שיהיה מוכר ללא מעט רוכבים שהחלו את דרכם הדו-גלגלית בשנות ה-90.

לאופנוע החדש קוראים KLE 500 והוא מצטרף למשפחת דגמי ה-500 החדשה שהציגה קאוואסאקי לפני כשנה. השם KLE היה מתבקש לאור העובדה שקאוואסאקי KLE 500 שהוצג לראשונה ב-1991 היה מראשוני האופנועים שניסו להציע תנוחת רכיבה זקופה וחישוקים בדומה לאופנועי דו”ש הפופולאריים של התקופה, אך ללא יומרה מיוחדת לשטח. סוג של אדוונצ’ר כביש לפני שמישהו ידע בכלל מה זה. שילוב שיחד עם מכלולים פשוטים ואמינים ומחיר נוח הפך אותו ללהיט מכירות מקומי, וגם אפשר לו להאריך חיים עד שלהי העשור הראשון של שנות ה-2000.

התאם למקובל כיום, קוואסאקי העניקה ל-KLE החדש מראה קרבי בסגנון אופנועי הראלי, מה שבא לידי ביטוי בתנוחת הרכיבה הזקופה, מיגוני הרוח הצדדים ובשילוב הלא שגרתי של חישוק 21 אינץ’ מלפנים ו-17 אינץ’ מאחור. החישוקים אגב, בעלי חישוקים (“שפיצים”) כשהם נועלים צמיגי IRC GP-410 בפרופיל קרבי יחסית. עם זאת גובה מושב ידידותי יחסית ועומד על 860 מ”מ. את החבילה האדוונצ’רית משלימים משקף קדמי המתכוונן לשלושה מצבים ומיכל דלק בנפח של 16 ליטרים.


שלא במפתיע, המנוע של קאוואסאקי KLE500 החדש הוא מנוע הטווין המקבילי בנפח 451 סמ”ק המשמש גם את דגמי הנינג’ה 500 וה-Z500. מפרט מלא טרם פורסם על ידי קאוואסאקי אך ההספק אמור להיות זהה ליתר האחים במשפחת ה-500 הירוקה וזה אומר 45 כ”ס וכ-4.3 קג”מ שיאפשרו לו להתאים לדרגת רישוי A1.

המנוע שוכן בשלדת צינורות חדשה לחלוטין המורכב ממכלול עליון אורכי אליה מחוברת עריסת צינורות מלבניים המקיפה את המנוע. מלפנים ישנו מזלג קדמי הפוך מתוצרת קאייבה בקוטר 43 מ”מ עם מהלך של 210 מ”מ ומאחור בולם מרכזי בעל מהלך של 200 מ”מ ללא אפשריות כיוונון. מערכת הבלימה כוללת דיסק קדמי בודד בקוטר 300 מ”מ מלפנים ו-230 מ”מ מאחור עם מערכת ABS הניתנת לניתוק חלקי עבור רכיבת שטח. בקאוואסאקי לא פירטו לגבי מערכות עזר אלקטרוניות נוספות.

לצד הגרסה הסטנדרטית של ה-KLE החדש תציע קאוואסאקי בגרסת SE מאובזרת יותר, אשר תגיע עם מסך TFT צבעוני, משקף קדמי גדול יותר, מגיני ידיים, מיגון גחון מאלומיניום ומאותתי לד. בנוסף מוצע קטלוג תוספות נרחב הכולל מספר מושבים שונים לבחירה, מיגון היקפי, מחממי ידים, שקע USB לטעינה ומערכת פליטה של אקרפוביק.
שיווק של קאוואסאקי KLE500 החדש יחל באירופה בתחילת 2026 ובישראל נראו אותו ככל הנראה זמן קצר לאחר מכן.

KLE 500 KLE500 אדוונצ'ר אדוונצ'ר 500 אדוונצ'ר A1 אופנוע אדוונצ'ר קאוואסאקי קאוואסאקי KLE קאוואסאקי KLE 500
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד