אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לקראת מילאנו: מוטו גוצי סטלביו חוזר
ראשי » דו-גלגלי » לקראת מילאנו: מוטו גוצי סטלביו חוזר
מוטו גוצי סטלביו

לקראת מילאנו: מוטו גוצי סטלביו חוזר

אחרי היעדרות ארוכה חוזרת מוטו גוצי לקטגוריית האדוונצ'רים הגדולים עם דור חדש של הסטלביו על בסיס מנועו של ה-V100 מאנדלו

אופיר דואק 31/10/2023 צלם: יצרן

גם מוטו גוצי נערכת לתערוכת מילאנו, כשהחידוש העיקרי והחשוב שלה הוא אופנוע אדוונצ’ר גדול הנושא את השם סטלביו, כשמו של מעבר ההרים המפורסם באלפים האיטלקיים. הסטלביו מתמקם בהיררכיה כדגם גדול ויקר יותר מה-V85 TT ומחזיר את מוטו גוצי לאחת הקטגוריות החמות בעולם האופנועים בשנים האחרונות. אם השם סטלביו נשמע לכם מוכר, בעיקר לחובבי המותג, זה בגלל שלמוטו גוצי כבר היה אופנוע אדוונצ’ר בשם סטלביו שייוצר בין השנים 2007 ל-2016 אך לא השאיר חותם וזכור בעיקר בגלל עיצובו המוזר.

מוטו גוצי סטלביו החדש הוא כבר סיפור אחר לגמרי והוא חלק ממסע ההתחדשות של מוטו גוצי שהחל עם ה-V100 מנדלו שהוצג לפני שנתיים. העיצוב הוא אדוונצ’רי אופייני עם כל סממני הז’אנר כמו משקף גבוה, מגיני ידיים, מגיני צד מפלסטיק שחור קשיח ומושב מדורג, אלו בשילוב חזית המשתלבת עם הלוק העדכני של מוטו גוצי שהוצג המאנדלו.

העיקר בסטלביו החדש הוא מנוע החדש ומקורר המים בתצורה המסורתית של וי-טווין רוחבי של 90 מעלות, אשר הוצג לראשונה במנדלו. המנוע בנפח 1,042 סמ”ק מספק כמו במנדלו תפוקה נאה של 115 כ”ס ב-8,700 סל”ד ומומנט של 10.7 קג”מ המתקבלים ב-6,750 סל”ד, המועברים לגלגל האחורי באמצעות גל הינע. מיכל דלק בנפח של 21 ליטרים אמור לספק טווח רכיבה של כ-400 ק”מ.

Moto Guzzi Stelvio 07Moto Guzzi Stelvio 07Preview
Moto Guzzi Stelvio 08Moto Guzzi Stelvio 08Preview
Moto Guzzi Stelvio 06Moto Guzzi Stelvio 06Preview
Moto Guzzi Stelvio 01Moto Guzzi Stelvio 01Preview
Moto Guzzi Stelvio 02Moto Guzzi Stelvio 02Preview
Moto Guzzi Stelvio 03Moto Guzzi Stelvio 03Preview
מוטו גוצי סטלביומוטו גוצי סטלביוPreview
Moto Guzzi Stelvio 05Moto Guzzi Stelvio 05Preview
מוטו גוצי סטלביומוטו גוצי סטלביוPreview
Moto Guzzi Stelvio 10Moto Guzzi Stelvio 10Preview

במוטו גוצי לא פרסמו עדין את המפרט המלא של הסטלביו, אבל כן ניתן לספר שהוא מצויד מלפנים במזלג הפוך בקוטר 46 מ”מ עם אפשריות כוונון של עומס הקפיץ ושיכוך ההחזרה, כאשר מאחור ישנה זרוע חד צידית המחוברת לבולם מונושוק עם אפשרות כיוון של עומס הקפיץ. מהלך המתלים עומד על 170 מ”מ, מה שמעיד על נטייה יותר לכיוון הכביש, אך עם זאת מצויד הסטלביו בחישוקי שפיצים כאשר קוטר החישוק הקדמי הוא 19 אינץ’ והאחורי הוא 17 אינץ’. לא מן הנמנע שבעתיד תוצג גם גרסה בעלת מאפייני שטח יותר מובהקים, שאולי תישא את הכינוי הנוסטלגי NTX.


מוטו גוצי סטלביו יצויד במערך מערכות עזר אלקטרוניות עדכני הכולל מערכת ABS הפועלת גם בהטיה, חמישה מצבי רכיבה שונים ובקרת משיכה בעלת מספר מצבי פעולה. כאופציה יוצע בסטלביו מערך של מערכות עזר ובטיחות אקטיביות מבוססות רדאר הכוללות התרעת התנגשות, זיהוי תנועה בשטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית. רשימת האבזור כוללת בין היתר מסך 5 אינץ’ צבעוני בעל תצוגה משתנה כלוח מחוונים, כידון אלומיניום מתכוונן, תאורת LED מלאה בחזית ואופציה למנשאים וזיווד מקורי בנפח כולל של 52 ליטרים.

מוטו גוצי סטלביו מוטו-גוצי תערוכת מילאנו תערוכת מילאנו 2023
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד