אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לקראת מילאנו: הונדה מעדכנת את משפחת ה-CMX ל-2025
ראשי » דו-גלגלי » לקראת מילאנו: הונדה מעדכנת את משפחת ה-CMX ל-2025
הונדה CMX

לקראת מילאנו: הונדה מעדכנת את משפחת ה-CMX ל-2025

לקראת שנת 2025 הונדה מעדכנת גם את דגמי הקרוזר ממשפחת ה-CMX, כשהיא מתמקדת בעיקר בגרסת ה-1000 שזוכה גם לתוספת כוח קלה

אופיר דואק 28/10/2024 צלם: יצרן

הונדה ממשיכה בחשיפת דגמי 2025 ולקראת שנת הדגם החדשה מבצעת עדכון גם למשפחת ה-CMX המוכרת גם בכינוי רבל (Rebel). גם בשנה הקרובה תמשיך משפחת הרבל להציע גרסאות 500 ו-1100 סמ”ק כאשר כל גרסה תציע מספר וארציות עיצוב וקטלוג הולל שפע של אביזרים ואפשרויות התאמה אישית.

שני הדגמים זכו לשינויי עיצוב קלים שמסתכמים בעדכון קל לחתימת התאורה וצביעות חדשות, כאשר המנועים של שני הדגמים עברו התאמה לתקינת יורו 5+. את עיקר השינויים ל-2025 מקבלת גרסת ה-1100 של הונדה CMX שבה עדכון ניהול המנוע והעלאת יחס הדחיסה מ-10:1 ל-10.5:1 תרם לשיפור קל בתפוקה, כאשר ההספק המרבי עלה מ-85.8 ל-87 כ”ס המתקבלים ב-7,250 סל”ד – 250 סל”ד גבוה יותר מבעבר. נתון המומנט נותר ללא שינוי, 10 קג”מ המתקבלים ב-4,750 סל”ד, אך בהונדה טוענים לזמינות כוח משופרת בסל”ד נמוך ובינוני.

כמו בעבר תתאפשר לרוכב בחירה בין שלושה מצבי רכיבה שונים אך עם שני מצבי התאמה אישית במקום אחד בעבר, לצד מערכת בקרת המומנט והאחיזה שמציעה 3 מצבי פעולה והתערבות בכיול מחודש. כמו בעבר הונדה CMX1100 יוצע גם עם אופציה לתיבת הילוכים DCT כפולת מצמדים שזכתה לתוכנת ניהול מעודכנת להעברות הילוכים חלקות יותר.

הונדה CMX1000 רבל בגרסת SE

את העדכונים של המורד הבכיר ל-2025 מסכמים שינויים כלים בארגונומיה ותנוחת הרכיבה, עם כידון שהוגבה ב-12 מ”מ וקורב ב-28 מ”מ לרוכב שיחד עם רגליות שהוזזו לפנים ב-5 ס”מ יוצרים תנוחת רכיבה קרוזרית יותר. כמו בעבר יוצע הונדה CMX1100 גם בגרסת באגר בעלת הסימון T ובגרסת SE המגיעה רק עם תיבת ה-DCT והיא בעלת כיסוי פנס קדמי, מגיני גומי על המזלג ועוד מספר שינויים קוסמטיים.


במקרה של הונדה CMX500 השינויים לשנת 2025 קלים יותר. הספק המנוע, שהותאם כאמור לתקינת זיהום האוויר המחמירה והעדכנית, נותר 45 כ”ס ב-8,500 סל”ד עם מומנט של 3.5 קג”מ ב-6,000 סל”ד. אל הצביעות העדכניות ומצטרפים ישנו מושב חדש ומשופר ומיקום שונה לכידון. גם את הונדה CMX500 ניתן יהיה לקבל בגרסת S עם צביעה יחודית ותוספות של מסיכת חזית ומגיני גומי על צינורת המזלג.
כרגע לא ברור מתי ינחתו שני הקרוזרים העדכניים של הונדה בישראל, אבל סביר להניח שזה יקרה במלך השנה הקרובה.

CMX 500 CMX1100 הונדה הונדה CMX הונדה CMX1100 רבל הונדה CMX500 רבל הונדה רבל הונדה רבל 500
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר מושחזת: אסטון מרטין ואנטג’ S

יותר מושחזת: אסטון מרטין ואנטג’ S

אריסטוקרטיה עתידנית: העתיד החשמלי על פי בנטלי EXP 15

אריסטוקרטיה עתידנית: העתיד החשמלי על פי בנטלי EXP 15

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

על המסלול: אאודי RS3 אחת ושני סוגי גומי

על המסלול: אאודי RS3 אחת ושני סוגי גומי

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד