הונדה ממשיכה בחשיפת דגמי 2025 ולקראת שנת הדגם החדשה מבצעת עדכון גם למשפחת ה-CMX המוכרת גם בכינוי רבל (Rebel). גם בשנה הקרובה תמשיך משפחת הרבל להציע גרסאות 500 ו-1100 סמ”ק כאשר כל גרסה תציע מספר וארציות עיצוב וקטלוג הולל שפע של אביזרים ואפשרויות התאמה אישית.
שני הדגמים זכו לשינויי עיצוב קלים שמסתכמים בעדכון קל לחתימת התאורה וצביעות חדשות, כאשר המנועים של שני הדגמים עברו התאמה לתקינת יורו 5+. את עיקר השינויים ל-2025 מקבלת גרסת ה-1100 של הונדה CMX שבה עדכון ניהול המנוע והעלאת יחס הדחיסה מ-10:1 ל-10.5:1 תרם לשיפור קל בתפוקה, כאשר ההספק המרבי עלה מ-85.8 ל-87 כ”ס המתקבלים ב-7,250 סל”ד – 250 סל”ד גבוה יותר מבעבר. נתון המומנט נותר ללא שינוי, 10 קג”מ המתקבלים ב-4,750 סל”ד, אך בהונדה טוענים לזמינות כוח משופרת בסל”ד נמוך ובינוני.
כמו בעבר תתאפשר לרוכב בחירה בין שלושה מצבי רכיבה שונים אך עם שני מצבי התאמה אישית במקום אחד בעבר, לצד מערכת בקרת המומנט והאחיזה שמציעה 3 מצבי פעולה והתערבות בכיול מחודש. כמו בעבר הונדה CMX1100 יוצע גם עם אופציה לתיבת הילוכים DCT כפולת מצמדים שזכתה לתוכנת ניהול מעודכנת להעברות הילוכים חלקות יותר.

את העדכונים של המורד הבכיר ל-2025 מסכמים שינויים כלים בארגונומיה ותנוחת הרכיבה, עם כידון שהוגבה ב-12 מ”מ וקורב ב-28 מ”מ לרוכב שיחד עם רגליות שהוזזו לפנים ב-5 ס”מ יוצרים תנוחת רכיבה קרוזרית יותר. כמו בעבר יוצע הונדה CMX1100 גם בגרסת באגר בעלת הסימון T ובגרסת SE המגיעה רק עם תיבת ה-DCT והיא בעלת כיסוי פנס קדמי, מגיני גומי על המזלג ועוד מספר שינויים קוסמטיים.
במקרה של הונדה CMX500 השינויים לשנת 2025 קלים יותר. הספק המנוע, שהותאם כאמור לתקינת זיהום האוויר המחמירה והעדכנית, נותר 45 כ”ס ב-8,500 סל”ד עם מומנט של 3.5 קג”מ ב-6,000 סל”ד. אל הצביעות העדכניות ומצטרפים ישנו מושב חדש ומשופר ומיקום שונה לכידון. גם את הונדה CMX500 ניתן יהיה לקבל בגרסת S עם צביעה יחודית ותוספות של מסיכת חזית ומגיני גומי על צינורת המזלג.
כרגע לא ברור מתי ינחתו שני הקרוזרים העדכניים של הונדה בישראל, אבל סביר להניח שזה יקרה במלך השנה הקרובה.