תערוכת האופנועים של מילאנו כבר ממש מעבר לפינה וגם הונדה מתחילה בטפטוף החשיפות וההשקות של דגמי 2025 אשר יוצגו בתערוכה. אחד הדגמים המעניינים שנחשף כבר כעת הוא גרסת ה-SP של הורנט 1000 אשר הוצג בתערוכת מילאנו בשנה שעברה. בכך מעבה הונדה את משפחת ההורנט המתחדשת הכוללת לצד הורנט 1000 וגרסת ה-SP החדשה שלו גם את הורנט 750 שהוצג לפני שנתיים.
הונדה הורנט 1000 בגרסת ה-SP אמור להציע יכולת ספורטיבית ממוקדת יותר הודות למכלולים משודרגים, די בדומה למה שעשתה הונדה בגרסאות SP לדגמים אחרים בליין שלה כמו הפיירבלייד. אל השדרוגים המכאניים נוספו גם מספר נגיעות קוסמטיות קלות כדי להדגיש אתה אופי הקרבי, כמו גם צביעה שחורה ייחודית בשילוב חישוקי אלומיניום מוזהבים.
המנוע של גרסת ה-SP נותר ארבעה צילינדרים בשורה בנפח עגול של 1,000 סמ”ק, כאשר במערכת הפליטה נוסף שסתום כוח הנפתח מעל 5,700 סל”ד ולטענת הונדה משפר את יכול הנשימה. התוצאה היא תוספת של כ- 5.5 כ”ס ועוד 0.2 קג”מ המעלים את התפוקה ל-155 כ”ס ב-11 אלף סל”ד עם מומנט של 10.9 קג”מ ב-9,000 סל”ד. גם הסאונד המופק אמור להיות נוכח ועמוק יותר וזה משמעותי לא פחות. בתיבת ההילוכים שונו יחסי ההעברה בהילוכים 2 עד 5 כדי לשפר את תאוצות הביניים וקוויקשיפטר מלא הוא ציוד סטנדרטי בגרסה זו.
כמו בהורנט הסטנדרטי יהיו למנוע שלושה מצבי כיול לבחירה, אליהם מצטרפים שלוש רמות של בלימת מנוע וארבעה מצבים של התערבות בקרת המשיכה יחד עם אפשרות ניתוק. שילוב בין כל ההגדרות הללו ניתן לבחירה והתאמה במצב רכיב אישי או בשלוש מצבי רכיבה קבועים מראש: רגיל, ספורט וגשם.
בתחום המתלים נשארת גרסת ה-SP של הונדה הורנט 1000 עם מזלג קדמי הפוך 41 מ”מ SFF-BPמתוצרת Showa, אך הוא משתדרג עם יכולת כיוונון מלאה וצינורות מזלג מוזהבים שתורמים ללוק הקרבי. מאחור ישנו ב-SP בולם אוהלניס TTX36 שלו כמובן אפשרות כיוונון מלאה. שדרוג נוסף נעשה למערכת הבלימה שקיבלה מלפנים קאליפרים מסדרת Stylma של ברמבו ומאסטר צילינדר מאותה תוצרת, כאשר הקליפר האחורי נותר מתוצרת ניסין.
מחברת ‘מאיר’ יבואנית אופנועי הונדה לישראל נמסר כי הונדה הורנט 1000 SP יגיע לישראל בתחילת שנת 2025.