קונטיננטל GT הייתה המכונית הראשונה בעידן החדש של בנטלי תחת כנפי פולקסווגן, וב-20 השנה האחרונות הפכה לנושאת הדגל של המותג האריסטוקרטי. למעשה מדובר במכונית החשובה והנמכרת ביותר של בנטלי בשני העשורים האחרונים, עם רף מכירות ממוצע של כ-5,000 ויותר יחידות בשנה מכלל דגמי המשפחה. ואנחנו מדברים על מכונית שמחירה ההתחלתי מתחיל בכרבע מיליון דולר.
בשבוע הבא תחשוף בנטלי את הדור החדש של הקונטיננטל GT, וכבר כעת משחררת תמונה ופרטים ראשונים כדי לעורר את התאבון. כיוון שמדובר במכונית החשובה ביותר של בנטלי, אל תצפו למהפכות ענקיות, אבל כן ניתן לצפות ליישור קו טכנולוגי שישמור על הקונטי בחזית של רכבי ה-GT היוקרתיים.
תמונה החזית אותה שחררה בנטלי לא מספרת הרבה על העיצוב, אבל ניתן להבחין באבולוציה לקווים הקלאסיים המוכרים של בנטלי עם פרשנות מודרנית ליחידות התאורה העגולות בעלות תבנית הקריסטלים בתוכן והתיכה מובלטת על מכסה המנוע הממשיכה את השבכה הקדמית שתזכה לפרשנות עדכנית. לא נתפלא אם בנטלי תאמץ לא מעט מהסגנון אותו ראינו לאחרונה ב”בקאלר” האולטרה אקסקלוסיבית.
כפי שכבר דיווחנו בעבר, בנטלי החלה בתהליך התחשמלות הדרגתי בעקבות תקני זיהום האוויר המחמירים. אמנם למרבה השמחה הקונטיננטטל GT החדשה לא תהיה חשמלית, אך היא מוותרת על מנוע ה-W12 הייחודי שליווה אותה בגרסאות הבכירות בשני העשורים האחרונים לטובת יחידת הנעה היברידית נטענת. יחידת ההנעה ההיברידית החדשה משלבת מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטר אשר בשילוב מנוע חשמלי יוצרים הספק משולב של 782 כ”ס ומומנט של 102 קג”מ, מה שיהפוך את הקונטיננטל GT החדשה למכונית החזקה ביותר אי פעם של בנטלי ביצור סדרתי.
היא צפויה להיות גם אחת המכוניות המהירות ביותר בהיסטוריה של החברה, עם מהירות מרבית מוצהרת של 335 קמ”ש. אגב, כדי לאזן הטווח החשמלי המוצהר עומד על 80 ק”מ.
מעבר לכך, בנטלי קונטיננטל GT החדשה תצויד במערכת הנעה כפולה עם חלוקת כוח משתנה והכוונת כוח וקטורית, היגוי אקטיבי לארבעת הגלגלים ודיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית. מערכת המתלים תתבסס על בולמי אוויר אקטיביים בעלי שני שסתומים שיאפשרו מנעד כיול נרחב יותר בהתאם לתנאים המשתנים, כשאת החבילה הדינאמית ישלימו מוטות מייצבים אקטיביים הנשלטים אלקטרונית.
את הפרטים המלאים על בנטלי קונטיננטל GT החדשה נוכל לדווח לכם בדיוק בעוד שבוע עם החשיפה הרשמית.