מזראטי ממשיכה בתהליך ההתחדשות שלה אחרי מספר שנים של קיפאון. לאחר שבשנתיים האחרונות חשפה דור חדש לגראנטוריסימו, קרוסאובר חדש בשם גרקאלה ואת מכונית העל המרהיבה MC20 מצטרף כעת דור חדש של הגראנקבריו. מדובר למעשה בגרסת קבריולה 2+2 על בסיס הגראנטוריסימו החדשה שהוצגה לראשונה לפני קצת יותר משנה, הממשיכה את מסורת דגמי ה-GT נטולי הגג של מזראטי מאז ה-3500GT ספיידר מסוף שנות ה-50.
מזראטי גראנקבריו שומרת על מאפייני העיצוב של הגראנטוריסימו, כשההבדל העיקרי הוא מן הסתם בגג הבד המתקפל ובעיצוב משטח הגוף שמאחורי דלת תא המטען שנועד לאכלס תחתיו את הגג. מנגנון הקיפול החשמלי של מזראטי גראנקבריו החדשה מאפשר לקפל או לפתוח את הגג תוך 14 שניות גם בנסיעה עד למהירות של 50 קמ”ש. הגג עצמו, אשר מוצע בחמישה צבעים לבחירה, עתיר חומרי בידוד ואמור לספק לענת מזראטי בידוד רעשים קרוב לזה של גרסת הקופה. לטובת נסיעה באוויר הפתוח גם בימים קרים, מצוידת מזראטי גראנקבריו במחיצה אחורית מתקפלת מאחורי ראשי היושבים מאחור כדי לצמצם את מערבולות הרוח. בנוסף ישנה כסטנדרט גם מערכת הזרמת אוויר חם סביב לצוואר הנהג והנוסעים.
בשלב ראשון חשפה מזראטי את הגראנקבריו החדשה בגרסת טרופיאו, אשר כמו במרכב הקופה מביעה עימה את מנוע ה-V6 כפול המגדשים המשמש גם את מזראטי MC20 האקזוטית. נתוני ההספק לא השתנו, כשלרשות הנהג עומדים 550 כ”ס ו-66.3 קג”מ המועברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה. מזראטי לא מפרסמת נתוני ביצועים, אך הם צפויים להיות דומים לאלו של הגראנטוריסימו המקבילה: כ-3.5 שניות בזינוק ל-100 קמ”ש ומהירות מרבית של כ-320 קמ”ש.
סביר להניח שבעתיד הקרוב תוצע הגראנקבריו גם בגרסת כניסה תחת השם “מודנה” שבה מהדורה מוחלשת של מנוע ה-V6 עם 490 כ”ס. הגראנטוריסימו תשווק החל מהשנה הבאה גם בגרסה חשמלית בשם פלוגורה עם 760 כ”ס ובלי צלילי מפלט ממכרים, אך מזראטי לא מסרו אם תהיה גרסה כזו חלילה גם לגראנקבריו. נכון לעתה, מזראטי לא פרסמה את מחירה של הגראנקבריו החדשה, אך הוא צפוי להיות גבוה במקצת מזה של הגראנטוריסימו ונמוך משמעותית מזה של ה-MC20 ספיידר. לא שזה באמת משנה למי שיכול להרשות לעצמו להזמין אותה כאשר תוצע באירופה כבר באביב הקרוב.