באופן מתבקש, לצד דוקאטי פאניגאלה V2 החדש חשפה דוקאטי בתערוכת מילאנו גם את אחיו הערום ממשפחת הסטריטפייטר. דוקאטי סטריפייטר V2 החדש הוא הדגם השני של דוקאטי לעשות שימוש במנוע ה-V2 בנפח 890 סמ”ק שנחשף בתחילת השבוע, וצפוי להגיע לעוד שלל דגמים מתוצרת החברה מבולוניה בשנים הקרובות.
המנוע זהה בתצורתו לזה שבפאניגאלה, וזה אומר הספק של 120 כ”ס שהוא שנמוך משמעותי של 35 כ”ס לעומת הסטריטפייטר V2 היוצא, מה שאמור להתאזן עם דיאטה של 18 ק”ג שמעמידים את משקלו העצמי של הסטריטפייטר החדש על 178 ק”ג בגרסה הרגילה ו-175 ק”ג בלבד בגרסת ה-S המשודרגת. בדוקאטי מבטיחים שהודות ליחס המשקל/הספק שעדין גבוה יחסית אין פגיעה משמעותית בביצועים, כשדווקא המשקל הקל אמור לתרום יותר ליכולות ולזריזות של האופנוע.
רכיבי השלדה זהים כמעט לחלוטין לאלו של הפאניגאלה V2, וזה כולל את שלדת המונוקוק מאלומיניום והבולם האחורי הכמעט אופקי, תפריט המתלים המשלב מזלג מרזוקי ובולם אחורי של קאייבה בדגם הסטנדרטי ומתלי אוהלינס בדגם ה-S ומערכת בלימה של ברמבו עם קאליפרים M50 מלפנים. עם זאת כמתבקש מאופנוע סטריטפייטר ישנו כידו גבוה במקום קליפאונים, תנוחת רכיבה וארגנומיה שונה כדי להתאים לייעוד וסגנון הרכיבה השונה.
כמו במקרה של הפאניגאלה V2 החדש, גם הסטריטפייטר מוותר על שניים מהמאפיינים הטכניים/עיצוביים הבולטים של הסדרה: המפלט הקצר הממוקם בתחתית האופנוע והזרוע האחורית החד צידית. במקום זאת גם דוקאטי סטריטפייטר V2 החדש עושה ימוש במערכת פליטה עם צמד דודים מעוגלים, קצרים ומזדקרים כלפי מעלה, אחד בכל צד, כשהזרוע הדו-צידית המפוסלת עשויה אלומיניום.
עיצובית דוקאטי סטריטפייטר V2 החדש שומר על הלוק המשפחתי המשותף עם סטריטפייטר V4, כשהפריט העיצובי המייחד אותו הוא החיפוי הכסוף בצידי המצננים שיוצר בידול מהחרב התחתונה. גם הסטריטפייטר החדש יגיע עם חבילת מערכות העזר האלקטרוניות הנרחבת מהפאניגאלה, עם מגוון אפשריות כיול והתאמה אישית של הרוכב על גבי צג TFT צבעוני חדש בפרופורציות רוחביות המשמש כלוח מחוונים.
שיווקו של דוקאטי סטריטפייטר V2 החדש יחל באירופה במקביל לפאניגאלה V2 כבר בחודש ינואר הקרוב, כאשר לישראל צפויים שני האופנועים להגיע מספר שבועות לאחר מכן.