אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לעשירים בלבד: לנד רובר דיפנדר הקלאסי חוזר
ראשי » חדשות » לעשירים בלבד: לנד רובר דיפנדר הקלאסי חוזר
לנד רובר דיפנדר

לעשירים בלבד: לנד רובר דיפנדר הקלאסי חוזר

8 שנים לאחר שירד מפס הייצור לנד רובר דיפנדר המקורי חוזר, אך לא כרכב עבודה אלא כמהדורה מוגבלת בהתאמה אישית לחובבי שטח עם כיסים עמוקים

אופיר דואק 29/08/2024 צלם: יצרן

חלף כבר כמעט עשור מאז שהלנד רובר דיפנדר, הגלגול של הרכב שהמציא את לנד רובר, ירד מפס הייצור. אמנם לנד רובר הציגה כידוע דיפנדר חדש, מודרני ועתיר טכנולוגיה אך הוא הפך לרכב שטח אופנתי לדור הייטק והתרחק שנות אור מהמקור שהחל את דרכו כרכב חקלאי והיה קודם כל כלי עבודה קשוח, על כל המשתמע מכך באיכות החיים שהציע.

למרות שהדיפנדר החדש מצליח למדי, וגם מזרים מוזמנים חיוניים לקופת JLR, מעריצי הדיפנדר הקלאסי שפחות סומכים על אלקטרוניקה בשטח יצאו לחפש תחליפים אחרים, אינאוס גרנדיר למשל. ההצלחה של הגרנדיר לא נעלמה מעיני לנד רובר, כמו גם האופנה בקרב העשירים לרכוש רכבי שטח קשוחים אך עמוסי פינוקים כהצהרה סביבתית על מעמד חברתי.

התשובה של לנד רובר לחובבי הנוסטלגיה מגיעה כעת כשהיא חושפת את דיפנדר V8 קלאסיק. לא, הדיפנדר לא חוזר בפועל לקו הייצור, אלא מדובר בחבילת שיפוץ ושדרוג מקיפה שמציעה לנד רובר על בסיס המהדורה האחרונה של הדיפנדר המקורי שיוצרה בין השנים 2012 ל-2016. כלומר בלנד רובר לא ייצרו שלדות חדשות של הדיפנדר הקלאסי אלא יבצעו את עבודה השדרוג על בסיס רכבים קיימים מסדרת הייצור האחרונה.


הרכבים שיזכו לטיפול יהיו בתצורת 90 הקצרה, 110 הארוכה עם 5 מושבים ו-110 ואגון עם 7 מושבים. הם יפורקו לרמת הבורג ויבנו מחדש לחלוטין, אבל פרויקט השדרוג לא מסתכם בכך. הדיפנדר מקבל חזות מודרנית הודות לשימוש בתאורת לד מלאה מלפנים ומאחור, יחד עם שדרוגים לתא הנוסעים המשלב מושבי ריקארו קדמיים ודיפוני עור מלאים כאילו מדובר בריינג’ רובר. בנוסף, הלקוחות יוכלו לבצע התאמה אישית מדוקדקת לפי טעמם של הצבעים, הגימורים החיצונים, האבזור והדקורציה של תא הנוסעים.

המהדורה המיוחד תיוצר רק עם מנוע בנזין בתצורת V8, אך לא מדובר במנוע ה-3.9 הקלאסי ששימש את לנד רובר במשך עשרות שנים. במקום זאת יקבל הדיפנדר את מנוע ה-V8 המודרני בנפח 5.0 ליטר של יגואר-לנד רובר המספק 405 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה של ZF. מערכת המתלים משלבת מעתה קפיצים ומוטות מייצבים מתוצרת אייבך יחד עם בולמי זעזועים מתוצרת בילשטיין. מערכת הבלימה שודרגה עם דיסקי בקוטר 335 מ”מ מלפנים ו-300 מ”מ מאחור עם קאליפרים בעלי 4 בוכנות מתוצרת Aclon.

מחיר השדרוג לא יהיה זול כלל, ואם תרצו דיפנדר מחודש בחניה תצטרכו לשלם באנגליה סכום שנעה בין 190 ל-204 אלף פאונד בהתאם לתצורת המרכב – כמעט פי 2 ממחירו של ריינג’ רובר ווג בסיסי, כלומר כ-2 מיליון שקלים.
מחברת “המזרח” יבואנית לנד רובר לישראל נמסר כי כרגע אין בכוונתם להביא את הדינפדר קלאסיק לישראל, אבל תהיו בטוחים שיהיו כמה חובבי לנד רובר שישימו עליו יד מתישהו באפיקי היבוא האישי.

Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 08Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 08Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 01Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 01Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 02Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 02Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 03Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 03Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 04Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 04Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 05Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 05Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 06Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 06Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 07Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 07Preview
לנד רובר דיפנדרלנד רובר דיפנדרPreview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 10Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 10Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 11Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 11Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 12Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 12Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 13Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 13Preview
Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 14Land Rove Defender V8 Clasiic 2023 14Preview

דיפנדר דיפנדר V8 קלאסיק לנד רובר דיפנדר לנד-רובר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
BYD רוצה להעיר מחדש ולחשמל את קטגוריית המיני עם דולפין סרף

BYD רוצה להעיר מחדש ולחשמל את קטגוריית המיני עם דולפין סרף

לנד רובר דיפנדר 110 S200 (מבחן דרכים): בחזרה למקורות

לנד רובר דיפנדר 110 S200 (מבחן דרכים): בחזרה למקורות

עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל

עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב הרביעי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב הרביעי

ואתם חשבתם שטראמפ נגדנו

ואתם חשבתם שטראמפ נגדנו

בחזרה לסוואנה: רנו 4 החשמלית יורדת לשטח

בחזרה לסוואנה: רנו 4 החשמלית יורדת לשטח

עומס חום: מה לעשות עם רכב חשמלי בשרב הכבד

עומס חום: מה לעשות עם רכב חשמלי בשרב הכבד

הונדה CB1000 הורנט (מבחן דרכים): סטריטפייטר נקודה

הונדה CB1000 הורנט (מבחן דרכים): סטריטפייטר נקודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד