הדור השביעי של פורד מוסטאנג מחזיק כעת לבדו את מורשת מכוניות השרירים האמריקאיות עם מנועי V8 כשהוא מסרב להיכנע לתכתבי האופנה הירוקה. המוסטאנג שומרת על המסורת, ואפילו עשתה עליה לישראל אחרי 3 עשורים, אבל חובבי הביצועים ומאוצי הרבע מייל לא מסתפקים בהיצע הנוכחי, אשר בראשו עומדת גרסת ה-Dark Horse עם 500 כ”ס בלבד.
בינתיים הציגה פורד את המוסטאנג GTD מכוונתה מסלול שמיוצרת בכמות מוגבלת, וכדי להשביע את התאבון אף הציגה קיט מגדש על רשמי וחוקי עם אחריות יצרן מלאה. אבל אלו לא מספיקים עדין לחובבי פורד מוסטאנג שמחכים לגרסת שלבי שתמשיך את השושלת הפרועה. לשמחתם, בסדנת הנסי הטקסנית לא מחכים לפורד, והם חושפים בימים אלו קיט שיפורים ייעודי למוסטאנג תחת השם H850.
כפי שניתן להבין מהשם, לפרשנות של הנסי למוסטאנג דארק הורס יש מתחת למכסה המנוע 850 כ”ס המתקבלים ב-7,250 סל”ד יחד עם 89.9 קג”מ המגיעים ב-4,900 סל”ד. מדובר בשיפור של 70% ביחס לתפוקה בגרסת הדארק הורס הסטנדרטית, ויותר הספק מאשר במוסטאנג GTD ובקיט הסופאצ’ארג’ר הרשמי של פורד. כדי להשיג את הכוח הזה זכה מנוע ה-V8 בנפח 5 ליטר לטיפול הנסי הכולל מגדש על עצום, מערכת יניקה חדש בעלת זרימה חופשית, מזרקים מוגדלים בשילוב משאבת דלק מחוזקת ומערכת ניהול מנוע HPE העדכנית ביותר של הסדנה.
תוספת הכוח מאפשרת להנסי מוסטאנג H850 להאיץ ל-96 קמ”ש ב-3.2 שניות, שיפור של כחצי שניה. מה שחשוב לא פחות עבור חובבי הז’אנר הוא נתון התאוצה לרבע מייל שהתקצר ב-1.1 שניה ועומד על 10.9 שניות, עם מהירות של 214 קמ”ש בקצה הישורת. הנתונים מתייחסים עבור הגרסה בעלת תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 10 יחסי העברה, אך בהנסי יאפשרו לכם להזמין את הקיט גם עבור הגרסה הידנית של המוסטאנג.
השיפורים של הנסי עבור ה-H850 לא הסתכמו רק ליחידת ההנעה. בתאם לשדרוג בביצועים נעשה גם שדרוג למערכת המתלים וכמתבקש גם טיפול קוסמטי שכולל חישוקים מחושלים וקלים בעיצוב של הנסי, ספוילר אחורי בולט, תגי H850 מבחוץ ובתא הנוסעים ואפשרות להתאמה אישית של הפסים והגרפיקה על גוף המכונית.
הנסי לא פרסמה נכון לעתה מה עלותו של הקיט, אבל גם אם לוקחים בחשבון את מכיר הרכישה של דארק הורס חדשה הוא אמור להיות זול בהרבה מאשר המוסטאנג GTD שמחירה עומד על 300 אלף דולרים, כשבנוסף תקבלו גם אחריות של 3 שנים.