אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ליפמוטור מכוונת ללב הקטגוריה המשפחתית עם קרוסאובר חשמלי ב-170 אלף שקלים
ראשי » חדשות » ליפמוטור מכוונת ללב הקטגוריה המשפחתית עם קרוסאובר חשמלי ב-170 אלף שקלים
ליפמוטור C10

ליפמוטור מכוונת ללב הקטגוריה המשפחתית עם קרוסאובר חשמלי ב-170 אלף שקלים

היצרנית הסינית ליפמוטור יוצאת לדרך חדשה בישראל תחת כנפי סמלת עם C10: קרוסאובר משפחתי חשמלי ראשון בישראל, שמציע הרבה גודל ואבזור במחיר של קרוסאוברים קטנים יותר

אופיר דואק 25/11/2024 צלם: אוברדרייב

חברת ליפמוטור הייתה מיצרניות הרכב החלוצות בשוק הישראלי בתחילת עידן החשמל, אך היא עשתה זאת באופן מוגבל עם מכונית עירונית ננסית שיובאה בתקינה וכמות מוגבלת. חלפו קצת יותר משנתיים, וליפמוטור כבר הציגה דור חדש של מוצרים המותאם לתקינה האירופאית, החלה לפעול באירופה ואף נחתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת סטלנטיס בפיתוח טכנולוגיות ודגמים חשמליים.

את הראשית תוצאות הצמיחה הזו אנחנו נתחיל לראות בימים אלו עם תחילת שיווקו בישראל של ליפמוטור C10, רכב קרוסאובר משפחתי והדגם הראשון של ליפמוטור המגיע ארצה בתקינה מלאה תחת כנפי היבואנית סמלת שקיבלה את זיכיון היבוא מידי מטרו מוטור השנה. ליפמוטור C10 יסלול אתה דרך לשורת דגמים חשמליים של החברה שצפויים להגיע ארצה, כאשר כבר השנה תגיע ה-T03 בתקינה מלאה ועם חבילה מלאה של מערכות בטיחות אקטיביות, ובהמשך השנה יגיע קרוסאובר חשמלי נוסף בשם B10 שנחשף לאחרונה בתערוכת פריז.

ליפמוטור C10 הוא קרוסאובר בעל מידות נדיבות המשייכות אותו ל”סגמנט D”, שזה אומר תחרות ישירה מול דגמים כמו MG מארוול R, יונדאי איוניק 5 ואפילו טסלה מודל Y. הוא בעל אורך של 474 ס”מ, בסיס גלגלים של 282.5 ס”מ וגובה של 168 ס”מ שהם פעול יוצא של המראה הזקוף וקווי הגג הרבועים.


המנוע החשמלי ממוקם מאחור ומניע את הגלגלים האחוריים, כשהוא מספק 215 כ”ס ו-32.6 קג”מ המאפשרים לו להאיץ ל-100 קמ”ש ב-7.5 שניות. בליפמוטור מתגאים בטכנולוגיית שבה הסוללה מורכבת בין קורות השלדה, כשלסוללה קיבולת ממוצעת של מדי של 69.9 קוט”ש, מה שמאפשר ליצרנית להצהיר על טווח נסיעה של 424 ק”מ. טעינת ה-DC המהירה היא בקצב של עד 84 קילוואט בלבד, כשטעינת ה-AC היא בקצב של עד 6.6 קוט”ש, כשטעינה תלת פאזית מהירה יותר תהיה חלק מהמפרט במהלך השנה הבאה.

סמלת תשווק את ליפמוטור C10 בשתי רמות גימור, כשבאופן מעניין היא מתמחרת אותו דווקא מול דגמים בסגמנט גודל נמוך יותר כמו ג’ילי גיאומטרי C ו-BYD אטו 3. מחירו של ליפמוטור C10 ברמת הגימור הבסיסית עומד על 170 אלף שקלים, כשהוא עדין מצויד במושבים מתכוונים חשמלית, גג שמש פנורמי עם כיסוי נגלל ולאורת LED אדפטיבית מלאה.
בתוספת של 15 אלף שקלים מתקרב ליפמוטור C10 ל-BYD סיל U הנמצא בקבוצת הגודל שלו, כשתמורת תוספת המחיר מקבלים גם חימום ואיוורור במושבים הקדמיים, חימום לגלגל ההגה, דלת תא מטען חשמלית וחישוקי 20 אינץ’.

C10 LEAPMOTOR ליפ מוטור ליפמוטור ליפמוטור C10 קרוסאובר חשמלי קרוסאובר משפחתי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
BYD רוצה להעיר מחדש ולחשמל את קטגוריית המיני עם דולפין סרף

BYD רוצה להעיר מחדש ולחשמל את קטגוריית המיני עם דולפין סרף

לנד רובר דיפנדר 110 S200 (מבחן דרכים): בחזרה למקורות

לנד רובר דיפנדר 110 S200 (מבחן דרכים): בחזרה למקורות

עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל

עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב הרביעי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב הרביעי

ואתם חשבתם שטראמפ נגדנו

ואתם חשבתם שטראמפ נגדנו

בחזרה לסוואנה: רנו 4 החשמלית יורדת לשטח

בחזרה לסוואנה: רנו 4 החשמלית יורדת לשטח

עומס חום: מה לעשות עם רכב חשמלי בשרב הכבד

עומס חום: מה לעשות עם רכב חשמלי בשרב הכבד

הונדה CB1000 הורנט (מבחן דרכים): סטריטפייטר נקודה

הונדה CB1000 הורנט (מבחן דרכים): סטריטפייטר נקודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד