ממש עם פרוץ האביב ועונת הטיולים, ומספר חודשים לאחר שפגשנו אותם בהשקה העולמית בפורטוגל, מתחילה חברת עופר אבניר לשווק בישראל את הטרקטורונים החדשים ממשפחת האאוטלנדר של קאן-אם האאוטלנדר של קאן אם היא משפחה של טרקטורוני טיולים ועבודה גדולים ,חזקים ומאובזרים שבאופן מסורתי ממוקמים בקטגוריה הגבוהה של עולם הטרקטורונים. בהתאם לכך, ולחשיבות של קטגוריה זו בצפון אמריקה (וגם בשווקים אחרים) השקיעו בקאן אם ביצירת דור כמעט חדש לחלוטין שנועד לתת מענה למתחרים מבית פולאריס, ארקטיק קאן, ובצפון אמריקה גם מול הונדה, ימאהה וסוזוקי.
מעבר לעיצוב חדש ומודרני יותר, הדור החדש של קאן אם אאוטלנדר מצויד במנוע וי-טווין מוזרק מתוצרת רוטקס בנפח 999 סמ”ק. בגרסת ה-850 מספק מנוע הזה 82 כ”ס כאשר בגרסת ה-1000 הבכירה עולה ההספק בזכות מערכת ניהול שונה ועוד מספר שינויים ל-101 כ”ס. בשתי הגרסאות עומדים לרשות הרוכב שלושה מצבי רכיבה שונים השולטים על אופי אספקת הכוח, תגובת המצערת ובלימת המנוע. המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה חדשה, כשכמקובל ישנה אפשרות בחירה בין תנועה במצב הנעה אחורית או הנעה כפולה עם אפשרות ליחס העברה נמוך ודיפרנציאל ויסקוזי קדמי ניתן לנעילה.
כל הדגמים זכו לשלדה חדשה וקשיחה יותר הקלה ב-35% לעומת הדור הקודם. מפשק הסרנים הורחב לטובת היציבות ומאחור ישנו מתלה אחורי נפרד חדש, כאשר דגמי ה-1000 מצוידים בבולמי זעזועים של Fox מסדרת פודיום 1.5. מערכת הבלימה כוללת בכל הדגמים ארבעה בלמי דיסק עם קאליפרים בעלי שתי בוכנות מלפנים ומאחור ומערכת היגוי עם תגבור כוח חשמלי בעלת שלושה מצבי תגבור לבחירה. כל הדגמים מגיעים עם לוח מחוונים דיגיטלי בעל תצוגות מידע משתנות, תא אחסון קדמי בנפח 30 ליטר ותא אחסון אחורי נשלף ואטום למים בנפח 10 ליטרים.
קאן אם מציע שלל גרסאות במשפחת האאוטלנדר לרוכב יחיד או צמד רוכבים ובמספר רמות אבזור. בשלב זה היבואן המקומי מתמקד בארבע גרסאות עיקריות.
אאוטלנדר 850 מגיע בגרסת Max XT בתצורה דו-מושבית, כאשר למורכב ישנה משענת גב מובנית וידיות אחיזה. לגרסה זו מהלך מתלים של 27.5 ס”מ ומרווח גחון של 30.5 ס”מ, כשהיא מצוידת בצמיגי 26 אינץ’ עם חישוקי 14 אינץ’ קלים. חבילת ה-XT כוללת פגושים מלפנים ומאחור, סבל מלפנים ומאחור, מיגון גחון, מגני ידיים ומגיני בוץ. מחיר גרסה זו עומד על 130 אלף שקלים.
קאן אם אאוטלנדר 1000 מגיע ארצה בשלוש גרסאות עיקריות. הגרסה הבסיסית היא XT-P 1000R. לגרסה זו מהלך מתלים ומרווח גחון דומים לאלו שבגרסת ה-850, אך כאמור עם בולמי ה-FOX המשופרים. לגרסה זו אפיון ספורטיבי יותר הבא לידי ביטוי באבזור כמו כידון אלומיניום מחוזק, מגן החלקה תחתון לאורך הגחון, צמידי 27 אינץ’ וחישוקי בידלוק. גרסה זו מגיעה בתצורת מושב יחיד שמחירה 137 אלף ש”ח או בתצורת Max דו-מושבית שמחירה 152 אלף ש”ח.
בפסגה נמצאת גרסת LTD דו-מושבית שלה לוח מחוונים גדול יותר (10.25 לעומת 7.6 אינץ’) בעל ממשק משופר וצביעה לחלקי גוף נוספים למראה יוקרתי יותר. מחרי גרסה זו עומד על 155 אלף שקלים.