כאילו שאנחנו לא מספיק מתוסכלים מזה שאין לנו M4, ב.מ.וו מציגה עכשיו את גרסת ה-GTS. זוהי לא מסורת חדשה עבור ב.מ.וו שהציגה לא מעט גרסאות מיוחדות לאורך השנים ל-M3 האייקונית שלהם.
ה-GTS מקבלת שדרוג הספק משמעותי מאוד. ב.מ.וו מספרים שהמנוע הסטנדרטי של ה-M4 שופר והוא נותן כעת 500 כ”ס ו-61 קג”מ. מעבר לזה עמלו בב.מ.וו על הפחתת המשקל: מושבים מקרבון- פייבר, רוב חלקי הפנים תוכננו מחדש ואפילו ידיות פתיחת הדלת הוחלפו ברצועות קלות משקל. חלקי הקרבון לא נשארו רק בפנים המכונית, רוב הפאנלים החיצוניים כולל אביזרים אווירודינמיים מיוצרים מהחומר המרוכב ומורידים את המשקל הכולל ל-1510 ק”ג. עם כ-3 ק”ג לכל כוח סוס – נתוני הזינוק והמהירות המירבית שופרו משמעותית כמובן – 3.8 שניות ל-100 קמ”ש בדרך למהירות מירבית של 305 קמ”ש.
זו לא ה-GTS הראשונה שב.מ.וו מציגים
ב-2010 הציגה ב.מ.וו את גרסת ה-GTS לדור הקודם של ה-M3. המנוע ההוא שודרג ל-450 כ”ס המשקל ירד ל-1530 ק”ג. ה-GTS הקודמת האיצה ל-100 קמ”ש ב-4.4 שניות והגיעה למהירות מירבית זהה של 305 קמ”ש. פרט הטריוויה המעניין: בכדי להגדיל את ההספק בדור הקודם (V8 אטמוספרי) ב.מ.וו הגדילו את נפח המנוע לעומת ה-M3 ה”רגילה”. בדור הנוכחי המוגדש, העבודה היתה קלה יותר והמספרים מרשימים יותר.