אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מעושרים: ב.מ.וו GTS M4
ראשי » חדשות » מעושרים: ב.מ.וו GTS M4

מעושרים: ב.מ.וו GTS M4

ב.מ.וו מציגה גרסת ייצור מוגבלת ל-M4, כאילו סתם, בשביל לעצבן. כאילו שלא היינו מסתפקים ב-M4 הרגילה

אריאל אלסיבוני 19/11/2015

כאילו שאנחנו לא מספיק מתוסכלים מזה שאין לנו M4, ב.מ.וו מציגה עכשיו את גרסת ה-GTS. זוהי לא מסורת חדשה עבור ב.מ.וו שהציגה לא מעט גרסאות מיוחדות לאורך השנים ל-M3 האייקונית שלהם.

ה-GTS מקבלת שדרוג הספק משמעותי מאוד. ב.מ.וו מספרים שהמנוע הסטנדרטי של ה-M4 שופר והוא נותן כעת 500 כ”ס ו-61 קג”מ. מעבר לזה עמלו בב.מ.וו על הפחתת המשקל: מושבים מקרבון- פייבר, רוב חלקי הפנים תוכננו מחדש ואפילו ידיות פתיחת הדלת הוחלפו ברצועות קלות משקל. חלקי הקרבון לא נשארו רק בפנים המכונית, רוב הפאנלים החיצוניים כולל אביזרים אווירודינמיים מיוצרים מהחומר המרוכב ומורידים את המשקל הכולל ל-1510 ק”ג. עם כ-3 ק”ג לכל כוח סוס – נתוני הזינוק והמהירות המירבית שופרו משמעותית כמובן – 3.8 שניות ל-100 קמ”ש בדרך למהירות מירבית של 305 קמ”ש.

ב.מ.וו M4 GTSב.מ.וו M4 GTSPreview
P90193881_lowResP90193881_lowResPreview
ב.מ.וו M4 GTSב.מ.וו M4 GTSPreview
P90193888_lowResP90193888_lowResPreview
P90193890_lowResP90193890_lowResPreview
P90199454_lowResP90199454_lowResPreview
P90199489_lowResP90199489_lowResPreview
P90199485_lowResP90199485_lowResPreview
Preview
P90199454_lowResP90199454_lowResPreview

זו לא ה-GTS הראשונה שב.מ.וו מציגים


ב-2010 הציגה ב.מ.וו את גרסת ה-GTS  לדור הקודם של ה-M3. המנוע ההוא שודרג ל-450 כ”ס המשקל ירד ל-1530 ק”ג. ה-GTS הקודמת האיצה ל-100 קמ”ש ב-4.4 שניות והגיעה למהירות מירבית זהה של 305 קמ”ש. פרט הטריוויה המעניין: בכדי להגדיל את ההספק בדור הקודם (V8 אטמוספרי) ב.מ.וו הגדילו את נפח המנוע לעומת ה-M3 ה”רגילה”. בדור הנוכחי המוגדש, העבודה היתה קלה יותר והמספרים מרשימים יותר.

P90065457_lowResP90065457_lowResPreview
P90065453_lowResP90065453_lowResPreview
P90065443_lowResP90065443_lowResPreview
P90065428_lowResP90065428_lowResPreview
P90053702_lowResP90053702_lowResPreview
P90053701_lowResP90053701_lowResPreview
P90053702_lowResP90053702_lowResPreview
P90053703_lowResP90053703_lowResPreview
P90053704_lowResP90053704_lowResPreview
P90053705_lowResP90053705_lowResPreview

פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד