אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הכי לבן והכי חזק: הוסקוורנה ויטפילן 801 נחשף
ראשי » דו-גלגלי » הכי לבן והכי חזק: הוסקוורנה ויטפילן 801 נחשף
הוסקוורנה ויטפילן 801

הכי לבן והכי חזק: הוסקוורנה ויטפילן 801 נחשף

הוסקוורנה חושפת את ויטפילן 801 החדש, הדגם הגדול והחזק ביותר במשפחת דגמי העירום הספורטיביים של המותג השבדי-אוסטרי

אופיר דואק 06/10/2024 צלם: יצרן

הוסקוורנה ממשיכה בקצב הריענון המואץ של דגמי הכביש שלה. אחרי שחידשה את משפחת הסווארטפילן בעלת סגנון הסקרמבלר האופנתי והציגה לראשונה בסדרה דגם בעל מנוע טווין מקבילי (סווארטפילן 801 כמובן), מתפנים בחברה לרענן את משפחת החיצים הלבנים המקבילה (ויטפילן בשבדית, כידוע).

בדומה למשפחת הסווארטפילן, גם משפחת הויטפילן זוכה לראשונה לדגם בכיר בעל מנוע טווין מקבילי. זהו ויטפילן 801 שנחשף בסוף השבוע האחרון ומיועד להיות התשובה המסוגננת של הוסקוורנה לקטגוריה הפופולארית של אופנועי הספורט-עירום או סטריטפייטר בנפח בינוני בה מככבים בין היתר ימאהה MT07, הונדה הורנט 750 החדש ומן הסתם גם קרוב המשפחה הכתום ק.ט.מ דיוק 790. אם כי כדי לשמור על קשר למורשת השטח של הוסקוורנה לויטפילן ישנם אמנם חישוקי 17 אינץ’ יצוקים, אך הוא בעל כידון גבוה.

כמקובל בדגמי הכביש של הוסקוורנה, ישנו דגש על עיצוב מסוגנן המשלב אלמנטים קלאסיים בעטיפה מודרנית, כפי שניתן למצוא בראש ובראשונה ביחידת התאורה הקדמית שנראית במבט ראשון כפנס עגול, אך היא למעשה טבעת לד המשמשת כתאורת יום ובתוכה יחידת התאורה המרכזית. מעבר לכך שומר הויטפילן על סממני העיצוב המוכרים במשפחת דגמיה כביש של הוסקוורנה עם מראה נקי ומינימליסטי, זנב קצוץ שיחידת מושב המורכב משתלב בו.


המנוע של הויטפילן הוא אותו מנוע טווין מקבילי מוכר בנפח 790 סמ”ק המשמש את אחיו השחור, כמו גם את דגמי ה-790 של ק.ט.מ. הוא מספק 105 כ”ס ב-9,250 סל”ד ומומנט של 8.9 קג”מ המתקבלים ב-8,000 סל”ד. מערכת ניהול המנוע מציעה שלושה מצבי רכיבה לבחירת הרוכב ואופציה למצב רכיבה ספורטיבי נוסך (דיינמיק) בתוספת תשלום. אליה מצטרפים  מצמד מחליק ורשימה עדכנית של מערכות עזר אלקטרוניות בהן מערכת ABS הפועלת תחת הטיה, מערכת בקרת משיכה וקוויקשיפטר אלקטרוני (בתוספת תשלום).

מערכת המתלים כוללת מזלג קדמי הפוך ובולם אחורי מסדרת APEX של WP עם מהלך של 140 מ”מ מלפנים ו-150 ממ”מ מאחור. מערכת הבלימה היא מתוצרת J.Juan הספרדית ובקוקפיט ישנו מסך TFT בגודל 5 אינץ’ צבעוני בעל קישוריות מלאה בדומה לזה הנמצא בסווארטפילן 801 החדש.
הוסקוורנה ויטפילן 801 יערוך בכורה רשמית לציבור בתערוכת מילאנו הקרובה ויגיע לאולמות התצוגה באירופה בחודש נובמבר הקרוב. למרות שמו, לא תוכלו לפחות כרגע להשיגו בצבע לבן אלא בצביעות צהוב-שחור או אפור-שחור בלבד.

Vitpilen 801 2025 11Vitpilen 801 2025 11Preview
Vitpilen 801 2025 01Vitpilen 801 2025 01Preview
Vitpilen 801 2025 02Vitpilen 801 2025 02Preview
Vitpilen 801 2025 03Vitpilen 801 2025 03Preview
Vitpilen 801 2025 04Vitpilen 801 2025 04Preview
Vitpilen 801 2025 05Vitpilen 801 2025 05Preview
Vitpilen 801 2025 06Vitpilen 801 2025 06Preview
Vitpilen 801 2025 07Vitpilen 801 2025 07Preview
Vitpilen 801 2025 08Vitpilen 801 2025 08Preview
Vitpilen 801 2025 09Vitpilen 801 2025 09Preview
Vitpilen 801 2025 10Vitpilen 801 2025 10Preview
Vitpilen 801 2025 12Vitpilen 801 2025 12Preview
Vitpilen 801 2025 13Vitpilen 801 2025 13Preview
הוסקוורנה ויטפילן 801הוסקוורנה ויטפילן 801Preview
Vitpilen 801 2025 15Vitpilen 801 2025 15Preview
Vitpilen 801 2025 16Vitpilen 801 2025 16Preview
Vitpilen 801 2025 17Vitpilen 801 2025 17Preview
Vitpilen 801 2025 18Vitpilen 801 2025 18Preview
Vitpilen 801 2025 19Vitpilen 801 2025 19Preview
Vitpilen 801 2025 20Vitpilen 801 2025 20Preview
Vitpilen 801 2025 21Vitpilen 801 2025 21Preview
Vitpilen 801 2025 22Vitpilen 801 2025 22Preview
Vitpilen 801 2025 23Vitpilen 801 2025 23Preview

הוסקוורנה הוסקוורנה ויטפילן הוסקוורנה ויטפילן 801 ויטפילן 801 נייקד ספורטיבי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מיני נפרדת מהתיבה הידנית

מיני נפרדת מהתיבה הידנית

אסטון מרטין ואלקירי LM: מלה-מאן לכביש הציבורי

אסטון מרטין ואלקירי LM: מלה-מאן לכביש הציבורי

במראה ספורטיבי: אאודי Q6 איטרון ספורטבק בישראל

במראה ספורטיבי: אאודי Q6 איטרון ספורטבק בישראל

האם סופה של ההוט האצ’ מתקרב?

האם סופה של ההוט האצ’ מתקרב?

סקודה אוקטביה RS ( מבחן דרכים): הזמן הצהוב

סקודה אוקטביה RS ( מבחן דרכים): הזמן הצהוב

מסירות דו”ג: יותר מ-10,000 כלים נמסרו מתחילת 2025

מסירות דו”ג: יותר מ-10,000 כלים נמסרו מתחילת 2025

אש על המים: שריפת ענק באנייה שהובילה מכוניות חשמליות והיברידיות

אש על המים: שריפת ענק באנייה שהובילה מכוניות חשמליות והיברידיות

מוטו גוצי סטלביו (מבחן דרכים): חופשה איטלקית

מוטו גוצי סטלביו (מבחן דרכים): חופשה איטלקית

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד