שוק המכוניות הקטנות סובל בשנים האחרונות מהידלדלות בהיצע, ובמקביל מעליה תלולה במחירים כאשר נדיר להיתקל במכונית סופרמיני חדשה במחיר של פחות מ-130 אלף שקלים. כעת מצטרפת לקטגוריה מתמודדת חדשה הנושאת תג מחיר תחרותי שהופך אותה לאחת המכוניות הזולות בקבוצתה.
מדובר בגרסת הבנזין של MG3, מכונית הסופרמיני של MG שהגיע ארצה לפני כחצי שנה בגרסה היברידית חזקה במיוחד עם מחיר מחירון התחלתי העומד כיום על 128 אלף שקלים. גרסת הבנזין המצטרפת כעת להיצע נושאת תג מחיר נמוך ב-8,000 שקלים, מה שמציב אותה כרגע כמכונית הסופרמיני הזולה ביותר בישראל עם מנוע בנזין (דונגפנג בוקס החשמלית נושאת תג מחיר נמוך יותר), וזו כבר בשורה בתקופה של עליות מחירים.
מתחת למכסה המנוע של MG3 בגרסת הבנזין שוכן מנוע 1.5 ליטר אטמוספרי – בדומה למנוע הבנזין המשמש כחלק מיחידת ההנעה של הגרסה ההיברידית. המנוע מספק 115 כ”ס ב-6,000 סל”ד ומומנט של 14.4 קג”מ המתקבלים ב-4,500 סל”ד גבוהים למדי (102 כ”ס ו-13 קג”מ בגרסה היברידית בסיבובי מנוע דומים). למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית רציפה, עם אפשרות למצב ידני וחלוקה של שמונה יחסי העברה קבועים מראש.
הביצועים ממוצעים למדי, עם זינוק ל-100 קמ”ש ב-10.8 שניות ומהירות מרבית של 185 קמ”ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 15.6 ק”מ לליטר על פי נתוני היצרן, הבדל משמעותי לעומת צריכת דלק משולבת של 22.7 ק”מ לליטר בגרסה ההיברידית.
מעבר ליחידת ההנעה השונה ונתוני הביצועים, זהה גרסת הבנזין לגרסה ההיברידית כולל במידות עם אורך של 411 ס”מ, בסיס גלגלים של 256 ס”מ ותא מטען בנפח של 293 ליטר.
גרסת הבנזין של MG3 תשווק בישראל נכון לעתה ברמת גימור אחת המכונה “קומפורט” הכוללת אבזור בטיחות אקטיבית מלא כולל בקרת שיוט חכמה המתאימה את המהירות למהירות המזוהה בתמרורים. אבזור הנוחות ברמת גימור זו כולל מערכת מולטימדיה עם קישורית מלאה, בקרת אקלים, מפתח חכם, תאורת לד מלאה בחזית וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ’