אם במקרה שמתם את היד על פרארי F8 טריביוטו והיא משום מה התחילה לשעמם אתכם, יש פתרון. החברים היקרים בנוביטק כאן בשביל לעזור. כמו שהם עושים כבר שנים.
הטיפול שהם מציעים מקיף, גרמנים הם גרמנים, גם כשהם משפרים איטלקיות. אפשר לדבר עכשיו על מעטפת אוירודינמית מכאן או עוד קרבון עם גימור מבריק משם. כמובן שהם משפרים את המיתלים ומציעים מגוון של חישוקים ייעודיים שפותחו בשיתוף ווסן.
אבל בואו נדבר רגע על המנוע. נוביטק מציעים כאן מערכת פליטה מושלמת, עם בידוד זהב (מקלארן F1 סטייל) ונגיעות של קרבון. יש כיול מחדש למחשב ניהול המנוע וזינוק משמעותי בהספק. נוביטק מבטיחים שהעמידות המקורית נשמרת מצד אחד ומצד שני אפשר לקבל כאן 802 כ”ס ו-91.3 קג”מ. נחמד לא?
הנתונים, בהתאם. את המיאוץ הקלאסי מסיימת הנוביטק טריביוטו תוך 2.6 ש’ בדרך אל מעבר ל-340 קמ”ש. וכמובן, אם זה לא מספיק מיוחד, נוביטק יישמחו לשדרג לכם גם את תא הנוסעים לדוגמא. רק תבקשו. אה כן, ותשלמו…