תערוכת ג’נבה היא כידוע תערוכת רכב המתמקדת בעיקר בכאלו בעלי ארבע גלגלים, אך מידי פעם גם אופנועים מוצאים את דרכם לתערוכה. אחד מהם שנחשף השנה הוא FSD 59 של שמגיע מסדנת העיצוב של פרנק סטפנסון (FSD בראשי תיבות). לסטפנסון רזומה עשיר של עבודה כמעצב עבור פורד, ב.מ.וו, מקלארן, פרארי ומזראטי, כשבין הייתר הוא חתום על כמו הדור הראשון של מיני האצ’בק, פרארי F430 ו-FXX, פיאט 500 ומקלארן P1. מאז הקיף סטפנסון את סטודיו העיצוב שלו הוא מתמקד בעיקר בעיצוב של קפסולות חלל, מושבי בטיחות ואפילו מסוק/רחפן עתידני, אך גם הוא מבין שחבל לבזבז את הנסיון המוטורי הרב שצבר.
האופנוע אותו עיצב סטפנסון הוא שילוב בין אופנוע ספורט לקרוזר, עם מעטפת פרינג אחודה ומעוגלת שמהווה גם את חלקו העליון של האופנוע, עם חלל המפריד בין החלק העליון עליו נשען הרוכב לחלק התחתון של גוף האופנוע, בו משלב הכידון. הפנס הקדמי מתחבא במה שנראה כמו כנוס אוויר ועל גב החלק העליון של הפרינג ישנו משקף מוסתר הנשלף בעת הצורך. בהחלט נראה עתידני, ולטענת הסדנה גם בעל יעילות אווירודינמית הודות למבנה דמוי הטיפה של מעטפת האופנוע.
FSD 59 נחשף נכון לעתה כהצעה עיצובית ולא כדגם מוגמר, אך בסדנה מדגישים כי העיצוב ייושם אב טיפוס הנמצא בשלבי פיתוח מתקדמים, כאשר ניתן בו דגש על פתרונות שימושיים עבור הרוכב המשתלבים בעיצוב הייחודי. כך למשל המשקף הקדמי הוא בעל אפשרות לכיוון הזווית (בניגוד למקובל ברוב האופנועים המצעים משקף מתכוונן בהם ישנה אפשרות רק לכיוון גובה המשקף), ישנה אפשרות לכיוון ידיות הכידון, הרגליות והמושב ואל אלו מצטרפת מערכת תצוגת מידע עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה.
פרטים טכניים ממשיים אין על האופנוע למעט שמדובר באופנוע בעל הנעה חשמלית עם סוללה שהיא חלק משולב משלדת המונוקוק. כמו כן, ניתן להבחין בפתרונות טכנולוגיים לא שגרתיים שמתחברים לעיצוב הלא שגרתי כמו מתלה קדמי המחובר ליחידת בולם קפיץ אופקית הצמודה לגוף האופנוע, או קליפרי הבלימה הממוקמים בחלק התחתון של דיסק הבלימה. פוטנציאל לייצור סדרתי לא בטוח שיש ה-FSD 59, אבל מקוריות לא חסרה כאן.