אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות
ראשי » חדשות » כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות
MG HS

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

MG מתחילה לשווק בישראל את הדור החדש של ה-HS שמיגע גם בגרסאות טורבו-בנזין והיברידית, זאת בנוסף לגרסה היברידית-נטענת עם טווח נסיעה חשמלי של 109 ק"מ

אופיר דואק 12/05/2025 צלם: רונן טופלברג

שוק רכבי הפלאג-אין היבריד זכה מתחילת השנה להתעוררות מחודשת, זאת לאחר העליה במיסוי על רכבים חשמליים והגעתם ארצה של דגמים עדכנים של BYD, צ’רי וג’אקו (שהיא מותג של צ’רי). לאור זאת קצת שוכחים שדווקא MG הייתה שם לפני כן, כאשר דגם ה-HS שלה היה אחד מדגמי הפלאג-אין הפופולאריים בארץ כשאלו עוד נחשבו יקרים יחסית ופחות נגישים.

הבוקר השיקה חברת לובינסקי יבואנית MG לישראל את הדור החדש של ה-HS. מדובר בדור חדש לחלוטין על בסיס פלטפורמה חדשה, עם מראה עדכני ומידות נדיסות יותר (בסיס גלגלים שצמח ל-אורך שך 477 ס”מ, אורך כללי של 467 ס”מ). כמו בעבר מגיע MG HS עם מערכת הנעה היברידית-נטענת, כאשר זו מדור חדש ויעיל יותר עם סוללה גדולה יותר.

לצד זאת, MG HS החדש מגיע מעתה גם בגרסת בנזין ובגרסה היברידית רגילה, ובכך משלימות ארסנל של אפשרויות הנעה הממצבות אותו מול דגמים שונים ובפופולאריים בקטגוריית הקרוסאוברים המשפחתיים – מספורטאז’ וטוסון, דרך ראב 4 ועד כאמור לטריו הסיני עם ההנעה ההיברידית-נטענת


גרסת הבנזין של MG HS החדש מונעל על ידי מנוע 1.5 ליטר מוגדש המספק 170 כ”ס ו-28 קג”מ ומשודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה. אלו מאפשרים לו להאיץ ל-100 קמ”ש ב-9.6 שניות, להגיע למהירות מרבית של 195 קמ”ש ולרשום צריכת דלק ממוצעת של 13.1 ק”מ לליטר.
הגרסה ההיברידית עושה שימוש באותו מנוע 1.5 ליטר מוגדש אך בהספק מופחת של 143 כ”ס ומצרפת אליו מנוע חשמלי בהספק של 198 כ”ס, היוצרים יחד הספק משולב של 224 כ”ס ו-34.6 קג”מ. אלו מועברים לכביש דרך תיבת הילוכים בעלת שני יחסי העברה. הגרסה ההיברידית מאיצה ל-100 קמ”ש ב-7.9 שניות, מגיעה למהירות מרבית של 190 קמ”ש ורושמת צריכת דלק ממוצעת של 18.2 ק”מ לליטר על פי נתוני היצרן.

הגרסה ההיברידית-נטענת של HS החדש מונעת על ידי יחידת הנעה דומה לזו של הגרסה ההיברידית הרגילה, עם אותו מנוע טורבו בנזין המספק 143 כ”ס בשילוב מנוע חשמלי של 184 כ”ס, אך ההספק המשולב גבוה יותר ועומד על 272 כ”ס. גם כאן ישנה תיבת הילוכים בעלת שני יחסי העברה, כאשר מנוע הבנזין מסוגל לתפקד כגנרטור המטעין את סוללת המכונית שהיא בקיבולת של 21.4 קוט”ש. לטענת היצרן טווח הנסיעה החשמלי עומד על 109 ק”מ – גבוה בעשרות אחוזים מאשר בדור היוצא – עם מעבר למצב היברידי כשהסוללה מתרוקנת, אז מושגת צריכת דלק של  17.2 ק”מ לליטר בממוצע.

שלושת גרסאות ההנעה מגיעות ברמת גימור אחת הכוללת מפרט מלא של מערכות בטיחות אקטיביות, מושבים מתכווננים חשמלית, ריפודי עור סינטטי, דלת תא מטען חשמלית וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ’. המחיר של HS החדש המתחיל ב-173 אלף שקלים עבור גרסת הבנזין. הגרסה ההיברידית יקרה ב-20 אלף שקלים ואילו מחיר הגרסה ההיברידית-נטענת עומד על 203 אלף שקלים.

MG MG HS MG HS PHEV MG HS היבריד MG HS היברידי נטען
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
שדרוג גלובלי: נחשף הדור החדש של אאודי Q3

שדרוג גלובלי: נחשף הדור החדש של אאודי Q3

גולף GTI 50 EDITION: הפולקסווגן המהירה ביותר אי פעם בנורבורגרינג

גולף GTI 50 EDITION: הפולקסווגן המהירה ביותר אי פעם בנורבורגרינג

פרארי רושמת ניצחון שלישי ברציפות בלה מאן

פרארי רושמת ניצחון שלישי ברציפות בלה מאן

חד-פעמית לכביש הציבורי: פורשה 963 RSP

חד-פעמית לכביש הציבורי: פורשה 963 RSP

זאב זאב: פורד חושפת F150 בגרסת לובו ספורטיבית

זאב זאב: פורד חושפת F150 בגרסת לובו ספורטיבית

נאמנה למקור? ההבדלים בין MG סייברסטר ל-MGA

נאמנה למקור? ההבדלים בין MG סייברסטר ל-MGA

צפו: שיאומי שוברת את שיא ההקפה למכוניות חשמליות בנורבורגרינג

צפו: שיאומי שוברת את שיא ההקפה למכוניות חשמליות בנורבורגרינג

מיני נפרדת מהתיבה הידנית

מיני נפרדת מהתיבה הידנית

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד