אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות
ראשי » חדשות » כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות
MG HS

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

MG מתחילה לשווק בישראל את הדור החדש של ה-HS שמיגע גם בגרסאות טורבו-בנזין והיברידית, זאת בנוסף לגרסה היברידית-נטענת עם טווח נסיעה חשמלי של 109 ק"מ

אופיר דואק 12/05/2025 צלם: רונן טופלברג

שוק רכבי הפלאג-אין היבריד זכה מתחילת השנה להתעוררות מחודשת, זאת לאחר העליה במיסוי על רכבים חשמליים והגעתם ארצה של דגמים עדכנים של BYD, צ’רי וג’אקו (שהיא מותג של צ’רי). לאור זאת קצת שוכחים שדווקא MG הייתה שם לפני כן, כאשר דגם ה-HS שלה היה אחד מדגמי הפלאג-אין הפופולאריים בארץ כשאלו עוד נחשבו יקרים יחסית ופחות נגישים.

הבוקר השיקה חברת לובינסקי יבואנית MG לישראל את הדור החדש של ה-HS. מדובר בדור חדש לחלוטין על בסיס פלטפורמה חדשה, עם מראה עדכני ומידות נדיסות יותר (בסיס גלגלים שצמח ל-אורך שך 477 ס”מ, אורך כללי של 467 ס”מ). כמו בעבר מגיע MG HS עם מערכת הנעה היברידית-נטענת, כאשר זו מדור חדש ויעיל יותר עם סוללה גדולה יותר.

לצד זאת, MG HS החדש מגיע מעתה גם בגרסת בנזין ובגרסה היברידית רגילה, ובכך משלימות ארסנל של אפשרויות הנעה הממצבות אותו מול דגמים שונים ובפופולאריים בקטגוריית הקרוסאוברים המשפחתיים – מספורטאז’ וטוסון, דרך ראב 4 ועד כאמור לטריו הסיני עם ההנעה ההיברידית-נטענת


גרסת הבנזין של MG HS החדש מונעל על ידי מנוע 1.5 ליטר מוגדש המספק 170 כ”ס ו-28 קג”מ ומשודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה. אלו מאפשרים לו להאיץ ל-100 קמ”ש ב-9.6 שניות, להגיע למהירות מרבית של 195 קמ”ש ולרשום צריכת דלק ממוצעת של 13.1 ק”מ לליטר.
הגרסה ההיברידית עושה שימוש באותו מנוע 1.5 ליטר מוגדש אך בהספק מופחת של 143 כ”ס ומצרפת אליו מנוע חשמלי בהספק של 198 כ”ס, היוצרים יחד הספק משולב של 224 כ”ס ו-34.6 קג”מ. אלו מועברים לכביש דרך תיבת הילוכים בעלת שני יחסי העברה. הגרסה ההיברידית מאיצה ל-100 קמ”ש ב-7.9 שניות, מגיעה למהירות מרבית של 190 קמ”ש ורושמת צריכת דלק ממוצעת של 18.2 ק”מ לליטר על פי נתוני היצרן.

הגרסה ההיברידית-נטענת של HS החדש מונעת על ידי יחידת הנעה דומה לזו של הגרסה ההיברידית הרגילה, עם אותו מנוע טורבו בנזין המספק 143 כ”ס בשילוב מנוע חשמלי של 184 כ”ס, אך ההספק המשולב גבוה יותר ועומד על 272 כ”ס. גם כאן ישנה תיבת הילוכים בעלת שני יחסי העברה, כאשר מנוע הבנזין מסוגל לתפקד כגנרטור המטעין את סוללת המכונית שהיא בקיבולת של 21.4 קוט”ש. לטענת היצרן טווח הנסיעה החשמלי עומד על 109 ק”מ – גבוה בעשרות אחוזים מאשר בדור היוצא – עם מעבר למצב היברידי כשהסוללה מתרוקנת, אז מושגת צריכת דלק של  17.2 ק”מ לליטר בממוצע.

שלושת גרסאות ההנעה מגיעות ברמת גימור אחת הכוללת מפרט מלא של מערכות בטיחות אקטיביות, מושבים מתכווננים חשמלית, ריפודי עור סינטטי, דלת תא מטען חשמלית וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ’. המחיר של HS החדש המתחיל ב-173 אלף שקלים עבור גרסת הבנזין. הגרסה ההיברידית יקרה ב-20 אלף שקלים ואילו מחיר הגרסה ההיברידית-נטענת עומד על 203 אלף שקלים.

MG MG HS MG HS PHEV MG HS היבריד MG HS היברידי נטען
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד