פיל אבוט, אחד ממייסדי חברת מכוניות המסלול ראדיקל, יוצא לדרך חדשה. הדרך האמורה היא הקמת חברה חדשה, רבולושן רייס קארס כשהכיוון הוא אותו מתכון בסיסי כמו של הראדיקל. במילים אחרות גם רבולושן עומדת לייצר רכב מסלול ייעודי ללא כוונה אמתית לשימוש בכביש.
לדברי אבוט רכב ראשון כבר נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים והוא מצהיר שברבולושן נבנתה על ידי מתחרים בשביל מתחרים. הפרטים כרגע מעטים. מה שכן ידוע שהרבולושן תיוצר על מונוקוק עשוי קרבון-פייבר כשהרכב כולו אמור לשקול מתחת ל-675 ק”ג. הכוח אמור להגיע ממנוע V6 של פורד עם כ-300 כוחות סוס. לפי החברה, המנוע הזה מבטיח אמינות מובטחת גם תחת שימוש מסלול מפרך. בנוסף, קיימת אופציה כי הרכב יעשה שימוש גם בהנעה היברידית.
הכוח ייעבור לתיבה סיקוונסיאלית בת 6 יחסי-העברה אל הגלגלים האחוריים כמובן. מי שתוהה איך יראה תא הנוסעים, יכול להמשיך ולתהות כי אין שום תמונה או סקיצה שלו. ככל הנראה הקוקפיט יזכיר את זה של מכונית פורמולה 1 כשבחרה מספרים שתפעול כל המערכות ייעשה על גבי הגה עמוס אפשרויות כמו בקטגורית המירוצים הבכירה.
לגבי העיצוב החיצוני, פורסמה סקיצה אחת בודדת. מי שחתום עליה הוא בריט סיימון קוקס שהיה ראש מחלקות העיצוב של אינפיניטי ו-GM בעברו. עוד בנושא עיצוב ותכנון, אבוט מצהיר, כי רבולושן תציג את כוח ההצמדה הגדול ביותר בטווח המחירים שלה. מה הוא אותו טווח מחיר? מחירה של המכונית צפוי לנוע סביב ה-130,000 דולרים. לא מעט כסף אבל אם אבוט יעמוד בכל ההצהרות שלו זו עשויה להיות מציאה אמיתית במונחים של רכבי מסלול.
עוד הצהרה שמשחררים החבר’ה ברבולושן נוגעת למרווח הפנים דווקא. הם טוענים בתוקף שלמכונית שלהם יהיה את מרווח המרפקים הגדול ביותר בקטגוריה. לא בדיוק הקלף איתו מוכרים מכוניות מירוץ. ואולי רמז גדול לשוק היעד שמאופיין בלקוחות מגודלים. כן, אמריקה. פרטים נוספים אמורים להיחשף בקרוב. אנחנו כמובן נעדכן.