אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ימאהה MT07 החדש נחשף ומקבל גם תיבת הילוכים אוטומטית
ראשי » דו-גלגלי » ימאהה MT07 החדש נחשף ומקבל גם תיבת הילוכים אוטומטית
ימאהה MT07

ימאהה MT07 החדש נחשף ומקבל גם תיבת הילוכים אוטומטית

ימאהה חושפת דור חדש של ה-MT07 שמיישר קו עם אחיו הגדול לא רק מבחינה עיצובית, והופך לדגם השני של החברה שמציע אופציה לתיבת ההילוכים האוטומטית החדשה

אופיר דואק 25/10/2024 צלם: יצרן

יצרניות מתחילות בחשיפות המוקדמות לקראת תערוכת מילאנו שתיפתח בעוד שבועיים, וימאהה מזדרזת לחושף את הדור החדש והרביעי של MT07. בדיוק לפני עשור חולל ימאהה MT07 מהפכה כשהוכיח שאופנועי עירום בקטגוריית הביניים יכולים להביא אופי ועיצוב ייחודיים וספורטיביים ועדין לשמור על מחיר נגיש. ההצלחה הגיעה מהר מאד, וסדרת ה-MT של ימאהה גררה אחריה שלל חיקויים.

ימאהה MT07 החדש ממשיך לשמר את המתכון המוכר והמוצלח. העיצוב מיישר קו עם ה-MT09 החדש שהוצג בדיוק לפני שנה, כשבולטת מסכת החזית המינימליסטית החדשה בה משולב במרכזה פנס לד מרכזי קטן מממדים וצמד יחידות תאורת יום רוחביות. אל החזית החדשה מצטרפים כונסי אוויר וחיפויי צד חדשים, כשגם מיכל הדלק זכה לעיצוב חדש ומפוסל יותר.

מנוע הטווין המקבילי בנפח 690 סמ”ק לא עבר שינויים מהותיים מעבר להתאמתו לתקינת יורו 5+ והוספת מצערות חשמליות, ולמרות העמידה בתקן המחמיר הספק המנוע נותר ללא שינוי (74 כ”ס). בימאהה מציינים כי השקיעו לא מעט בשיפור הסאונד של המנוע למרות מגבלות התקינה, והוא נוכח ועמוק מבעבר. אבל החידוש המשמעותי הוא שימאהה MT07 החדש יהיה האופנוע השני של ימאהה שיציע כאופציה את תיבת ההילוכים האוטומטית Y-AMT שתגיע בשילוב מערכת בקרת שיוט, מה שיפוך את ה-MT07 לשימושי במיוחד לרכיבות ארוכות, כמו גם לרוכבים מתחילים שיוכלו לקבל את האופנוע בעבר גם בגרסה בעלת הספק מוגבל המותאמת לקטגוריית A1. מי שיעדיף את ה-MT07 עם תיבת הילוכים סטנדרטית יוכל ליהנות מעזרתו של מצמד מחליק חדש ומשופר.


לעומת המנוע, השלדה של ימאהה MT07 חדשה וקשיחה ב-13% יותר מהשלדה הקודמת ואליה מצטרפים זרוע אחורית חדשה ומשולשים חדשים מאלומיניום מכורסם הקלים בחצי ק”ג. מערך המתלים כולל מלפנים מזלג הפוך חדש בקוטר של 41 מ”מ, כשהבולם האחורי עבר כיול מחדש ומציע אפשרויות כיוון לעומס הקפיץ ושיכוך ההחזרה. מערכת הבלימה השתדרגה וכוללת כעת לראשונה קליפרים קדמיים רדיאליים בעל 4 בוכנות וישנם גם חישוקים חדשים וקלים יותר העוזרים לרשום ירידה של ק”ג בסך הכל במשקל האופנוע העומד על 183 ק”ג לגרסה בעלת תיבת ההילוכים הסטנדרטית, כשהתיבה האוטומטית מוסיפה עוד כ-3 ק”ג למשקל הכולל.

ימאהה MT07 החדש קיבל מסך TFT חדש עם גרפיקה עדכנית וקישוריות גם לאפליקציית MyRide של ימאהה. לרוכב תהיה אפשרות בחירה בין שלושה מצבי רכיבה שונים (רגיל, ספורט ומותאם אישית) עם שליטה על שלושה מצבי כיול למנוע, שני מצבי התערבות של בקרת המשיכה עם אפשרות לניתוק מלא. ימאהה MT07 החדש יוצע בשלוש צביעות לבחירה: אפור בהיר בשילוב חישוקים בצבע תכלת, כחול ימאהה מסורתי עם חישוקים תואמים וצביעה כל שחורה. נכון לעתה בימאהה לא פרסמו מחירים או את מועד תחילת שיווקו של ה-MT07 החדש, אך זה אמור לקרות לפחות באירופה בשבועות הראשונים של 2025.

Yamaha MT07 2025 19Yamaha MT07 2025 19Preview
Yamaha MT07 2025 16Yamaha MT07 2025 16Preview
Yamaha MT07 2025 17Yamaha MT07 2025 17Preview
Yamaha MT07 2025 15Yamaha MT07 2025 15Preview
Yamaha MT07 2025 18Yamaha MT07 2025 18Preview
Yamaha MT07 2025 20Yamaha MT07 2025 20Preview
Yamaha MT07 2025 14Yamaha MT07 2025 14Preview
Yamaha MT07 2025 06Yamaha MT07 2025 06Preview
Yamaha MT07 2025 07Yamaha MT07 2025 07Preview
Yamaha MT07 2025 03Yamaha MT07 2025 03Preview
Yamaha MT07 2025 11Yamaha MT07 2025 11Preview
Yamaha MT07 2025 12Yamaha MT07 2025 12Preview
Yamaha MT07 2025 08Yamaha MT07 2025 08Preview
יאמהה MT07יאמהה MT07Preview
Yamaha MT07 2025 02Yamaha MT07 2025 02Preview
Yamaha MT07 2025 04Yamaha MT07 2025 04Preview
Yamaha MT07 2025 05Yamaha MT07 2025 05Preview
ימאהה MT07ימאהה MT07Preview
Yamaha MT07 2025 10Yamaha MT07 2025 10Preview
Yamaha MT07 2025 13Yamaha MT07 2025 13Preview
Yamaha MT07 2025 21Yamaha MT07 2025 21Preview
Yamaha MT07 2025 22Yamaha MT07 2025 22Preview
Yamaha MT07 2025 23Yamaha MT07 2025 23Preview
Yamaha MT07 2025 24Yamaha MT07 2025 24Preview

MT07 ימאהה ימאהה MT07 ימאהה MT07 אוטומטי ימאהה MT07 החדש תערוכת מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר מושחזת: אסטון מרטין ואנטג’ S

יותר מושחזת: אסטון מרטין ואנטג’ S

אריסטוקרטיה עתידנית: העתיד החשמלי על פי בנטלי EXP 15

אריסטוקרטיה עתידנית: העתיד החשמלי על פי בנטלי EXP 15

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

על המסלול: אאודי RS3 אחת ושני סוגי גומי

על המסלול: אאודי RS3 אחת ושני סוגי גומי

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד