אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ימאהה טריסיטי 300 מושק בישראל
ראשי » דו-גלגלי » ימאהה טריסיטי 300 מושק בישראל

ימאהה טריסיטי 300 מושק בישראל

ימאהה טריסיטי 300 החדש הושק בישראל בכדי לכבוש את קטגוריית התלת-גלגליים ומביא איתו בשורה עיצובית, בטיחותית ואפילו הטבה מעניינת בנושא ביטוח. המחיר- 41,895 שקלים

דור אבן כץ 15/06/2020

קטגוריית התלת-גלגליים היא נישה “דו-גלגלית” מעניינת המאפשרת לרוכבים ביטחון ויציבות גבוהים ברכיבה ועדיין לחלוץ פקקים ועומסי תנועה. בשנים האחרונות נאבקות ימאהה ופיאג’ו על נתח השוק התלת-גלגלי הישראלי(המהווה קצת פחות מ-10% מסה”כ מכירות הקטנועים) כשבאופן כללי, כנראה עקב היצע נפחים מגוון יותר, ידם של פיאג’ו הייתה על העליונה. כעת עם הטריסיטי 300 החדש, המעוצב והטכנולוגי, ינסו ימאהה לקחת את ההובלה.

מאז 2014 משווקת ימאהה את הטריסיטי 125/150 ומתגאה בטכנולוגיית ההיגוי שלה לתלת-גלגליים. בשנת 2018 הוצג במילאנו קונספט בשם 3CT שגרר הרבה תשומת לב והנה בשישי האחרון הושקה בישראל גרסת הייצור הסדרתי העונה לשם Tricity 300.

הפלטפורמה היא האיקס-מקס 300 מבית ימאהה שתרם את המנוע בנפח 292 סמ”ק המפיק 28 כ”ס וגם את השלדה לה נוספו חיזוקים לתמיכה במערכת ההיגוי מלפנים ובמשקל שעלה. הכותרת תחתיה משווק הטריסיטי 300 היא בטיחות. שלושת הגלגלים מצוידים בדיסקים בקוטר 267 מ”מ, מערכת ABS למניעת נעילת גלגלים(עם הפעלה אוטונומית לכל גלגל), מערכת CBS לבלימה משולבת ומערכת בקרת אחיזה TCS(הניתנת לניתוק). לטריסיטי בלם רגל שמחלק את עוצמת הבלימה באופן שווה בין הגלגלים הקדמיים לאחורי בנוסף למנופי בלימה נפרדים בידיים. אורכו של הימאהה 2250 מ”מ ארוכים, הכיסא רחב, ישנו תא אכסון גדול מאוד מתחת למושב שיכול להכיל בלי בעיה זוג קסדות מלאות. המשקל הרטוב היא נקודת תורפה בכל התלת גלגליים וכך גם הפעם כשהוא נעצר על 239 ק”ג.

לטריסיטי מערכת עזר לנעילת הטייה בעמידה אשר ניתן לשלבה בעזרת לחיצת כפתור כשסיבובי המנוע נמוכים מ-2,000 סל”ד וכשהמהירות עד 10 קמ”ש. החיווי מופיע בלוח השעונים ואפילו משמיע צפצוף קולי. כל זאת בכדי שתוכלו להשאיר את הרגליים על הקטנוע גם בעצירה מלאה. פיצ’ר נוסף הוא שלט חכם המאפשר פתיחה ונעילת הצתה, פתיחת  ונעילת כידון, פתיחת מיכל דלק ופתיחת מושב ללא צורך במפתח(Keyless).


מחיר ההשקה של הטריסיטי 300 הוא 41,895 שקלים. במטרו מציינים לטובה את ההטבה במחירי ביטוח החובה בגובה 21% לה זכאים כל הקטנועים התלת-גלגליים(בעלי שלוש מערכות בטיחות) ולצדה הם יוצאים במבצע “ביטוח מקיף מצומצם” לכל רוכב בכל גיל במחיר של 1,499 שקלים לשנה. הפוליסה כוללת כיסוי גניבה, שריפה וצד ג’ וכל רוכש פוליסת מקיף יקבל גם מנוי גרירה שנתי ללא תוספת תשלום.

אנחנו רואים את הטריסיטי החדש ככלי חשוב שנכנס ומגביר את התחרות בפלח שוק שיכול להיות משמעותי בישראל ומצפים לערוך מבחן השוואתי מול המתחרים הישירים.

ימאהה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד