אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ימאהה טנרה 700 מתעדכן לקראת 2025 ומקבל גם צביעת רטרו
ראשי » דו-גלגלי » ימאהה טנרה 700 מתעדכן לקראת 2025 ומקבל גם צביעת רטרו
ימאהה טנרה 700

ימאהה טנרה 700 מתעדכן לקראת 2025 ומקבל גם צביעת רטרו

אופנוע הראלי אדוונצ'ר של ימאהה זוכה לשורת עדכונים מקיפה, כאשר גרסת הראלי זוכה למראה וצביעה שקורצים לדגמי הטנרה הקלאסיים משנות ה-80

אופיר דואק 04/11/2024 צלם: יצרן

זרם החידושים של ימאהה לשנת 2025 לא עוצר. אחרי שהציגה את MT07 החדש, את הטרייסר 9 החדש ואפילו עדכנה את הטימקס 560 מגיע תורו של רב מכר נוסף של היצרן הכחול לקבל עדכון מהותי. מדובר בטנרה 700 שהיה מחלוצי אופנועי הראלי אדוונצ’ר כשהוצג ב-2019, וכיום כבר מוקף בשלל מתחרים ממזרח וממערב (וגם מסין).

למרות שהוא כבר בן 6, לא מדובר בדגם חדש אלה במתיחת פנים המתמקדת במספר פרמטרים חיוניים לא רק כדי ליישר קו, אלא כדי לשמר את מעמדו של ימאהה טנרה 700 בפסגת הקטגוריה שהופכת לפופולארית יותר ויותר בשנים האחרונות.

עיצובית שומר ימאהה טנרה 700 על הקווים המוכרים, אך בוצע עדכון ליחידות התאורה הקדמיות הכוללות ארבעה גופי תאורה תחת המעטה השוקף, מיכל דלק מוקם בצורה שונה וישנה יחידת מושב מעוצבת מחדש. מנוע הטווין המקבילי בנפח 690 סמ”ק זכה מעתה למצערות נשלטות אלקטרונית והתאמה לתקינת יורו 5+. בימאהה טוענים לשינויים במערכת היניקה שמשפרים את אספקת הכוח בסל”ד נמוך. נתוני התפוקה נותרו ללא שינוי עם 74 כ”ס המתקבלים ב-9,000 סל”ד ומומנט מרבי של 6.9 קג”מ ב- 7,750 סל”ד.


בימאהה מספרים גם על שינויים פנימיים בתיבת ההילוכים לטובת עמידות גבוהה יותר והעברות הילוכים חלקות יותר תחת עומס. נכון לעתה, ובניגוד לדגמי ה-MT והטרייסר האחרונים שהוצגו, ימאהה טנרה 700 לא מקבל את תיבת ההילוכים Y-AMT האוטומטית. עם זאת, סביר מאד שהיא תוצע כאופציה כבר בעתיד הקרוב כאשר יוצגו הגרסאות המאובזרות והיקרות יותר של הטנרה.

שדרוג משמעותי נעשה בתחום המתלים, כאשר כבר בגרסה הסטנדרטית ישנם מתלים בעלי אפשרות כיוונון מלאה, כשמלפנים ישנו מזלג קאייבה הפוך בקוטר 43 מ”מ עם מהלך של 210 מ”מ שמחובר עם משולש תחתון חדש מאלומיניום מחושל. מאחור ישנו בולם אחורי חדש עשוי אלומיניום עם מיכל החזרת שמן נפרד בעל מהלך של 200 מ”מ. ימאהה תציע את הטנרה 700 גם בגרסה מונמכת עם מהלך מתלים מקוצר של 190 מ”מ מלפנים ו-180 מ”מ מאחור, כשמרווח גחון של 22.5 במקום 24 ס”מ.

בקוקפיט ישנו מסך 6.3 אינץ’ צבעוני אנכי חדש עם תצוגות מידע משתנות, ממשק בעל קישורית לטלפון הסלולרי ולאפליקציית התפעול של ימאהה. על הכידון ישנו סידור מתגים חדש עם ג’וייסטיק לתפעול באמצעותה אצבע של התפריטים השונים וההגדרות למערכות העזר לרוכב. אם כבר הזכרנו את מערכות העזר לרוכב, אז ימאהה טנרה 700 המחודש מגיע עם שתי מצבי ניהול מנוע לבחירה באמצעות מתג ייעודי. אליהם מצטרפים שלושה מצבי פעול למערכת ה-ABS כולל ניתוק מלא ומערכת בקרת משיכה עם אפשרות ניתוק מלא.

כל השינויים הללו הגיעו גם לגרסת הראלי של ימאהה טנרה 700 שמציעה מספר שדרוגים לטובת יכולת שטח משופרת בהם מתלי קאייבה Extreme עם מהלך מוגדל ב-20 מ”מ שמעלה את מרווח הגחון ל-25.5 ס”מ ומגן גלחון מאסיבי מאלומיניום בעובי של 4 מ”מ. גרסת הראלי מגיעה גם עם כנף קדמית גבוה, מושב משופר, מצב תצוגה ייעודי בלוח המחוונים, רגליות מטיטניום וצביעה ייחודית שהיא מחווה לדגמי הטנרה הקלאסיים משנות ה-80.

ימאהה טנרה 700ימאהה טנרה 700Preview
Yamaha Tenere 700 2025 09Yamaha Tenere 700 2025 09Preview
Yamaha Tenere 700 2025 08Yamaha Tenere 700 2025 08Preview
Yamaha Tenere 700 2025 10Yamaha Tenere 700 2025 10Preview
Yamaha Tenere 700 2025 11Yamaha Tenere 700 2025 11Preview
Yamaha Tenere 700 2025 01Yamaha Tenere 700 2025 01Preview
Yamaha Tenere 700 2025 02Yamaha Tenere 700 2025 02Preview
Yamaha Tenere 700 2025 03Yamaha Tenere 700 2025 03Preview
Yamaha Tenere 700 2025 04Yamaha Tenere 700 2025 04Preview
Yamaha Tenere 700 2025 05Yamaha Tenere 700 2025 05Preview
Yamaha Tenere 700 2025 06Yamaha Tenere 700 2025 06Preview
Yamaha Tenere 700 2025 12Yamaha Tenere 700 2025 12Preview
Yamaha Tenere 700 2025 13Yamaha Tenere 700 2025 13Preview
Yamaha Tenere 700 2025 14Yamaha Tenere 700 2025 14Preview
Yamaha Tenere 700 2025 15Yamaha Tenere 700 2025 15Preview
Yamaha Tenere 700 2025 07Yamaha Tenere 700 2025 07Preview
Yamaha Tenere 700 2025 16Yamaha Tenere 700 2025 16Preview
Yamaha Tenere 700 2025 17Yamaha Tenere 700 2025 17Preview
Yamaha Tenere 700 2025 18Yamaha Tenere 700 2025 18Preview
Yamaha Tenere 700 2025 19Yamaha Tenere 700 2025 19Preview
ימאהה טנרה 700ימאהה טנרה 700Preview
Yamaha Tenere 700 2025 21Yamaha Tenere 700 2025 21Preview
ימאהה טנרהימאהה טנרהPreview
Yamaha Tenere 700 2025 23Yamaha Tenere 700 2025 23Preview
Yamaha Tenere 700 2025 24Yamaha Tenere 700 2025 24Preview
Yamaha Tenere 700 2025 25Yamaha Tenere 700 2025 25Preview
Yamaha Tenere 700 2025 26Yamaha Tenere 700 2025 26Preview
ימאהה טנרהימאהה טנרהPreview
Yamaha Tenere 700 2025 28Yamaha Tenere 700 2025 28Preview
Yamaha Tenere 700 2025 29Yamaha Tenere 700 2025 29Preview
Yamaha Tenere 700 2025 30Yamaha Tenere 700 2025 30Preview
Yamaha Tenere 700 2025 31Yamaha Tenere 700 2025 31Preview
Yamaha Tenere 700 2025 32Yamaha Tenere 700 2025 32Preview
Yamaha Tenere 700 2025 33Yamaha Tenere 700 2025 33Preview
Yamaha Tenere 700 2025 34Yamaha Tenere 700 2025 34Preview
Yamaha Tenere 700 2025 35Yamaha Tenere 700 2025 35Preview

טנרה 700 טנרה ראלי ימאהה ימאהה טנרה ימאהה טנרה 700 ימאהה טנרה 700 ראלי ראלי אדוונצ'ר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד