ימאהה טנרה 700 מניח גלגלים על אדמת ישראל. זהו אופנוע שמייצר הרבה עניין אצל האופנוען הישראלי, כזה שמכוון לקטגוריה שהיא הבון-טון היום – אדוונצ’רים בינוניים. הימאהה מביא לשולחן יכולת שטח טובה מהמקובל ומראה צנום, שמזכיר לנו אופנועי ראלי-רייד. גם המחיר, שנקבע על 70,000 שקלים ולמרות הסערה שחולל, מגלם תמורה טובה ביחס לשאר השוק.
לאירוע ההשקה המקומי שלחנו את קיסר הגז, מלך השביל, מבריח הסלעים ואביר הראלי-רייד, רז הימן. הרכיבה באירוע ההשקה המקומית הייתה קצרה למדי, אבל שילבו בין קצת כביש וקצת שטח. לאחר הרכיבה, דבריו של רז חיזקו את הדעות אותן גיבשנו בהשקה העולמית. סימן השאלה שנותר, איך האופנוע הזה מרגיש ברכיבת כביש ארוכה, שאופיינית לקהל היעד. את זה נבדוק בקרוב במסגרת מבחן דרכים מלא ומסודר.
במסיבת העיתונאים נחשפו גם חבילות האבזור המקוריות אותן אפשר להזמין על ימאהה טנרה 700. זו שקורצת לנו מיד היא חבילת הראלי הכוללת (בין השאר) סליפ-און של אקרפוביץ’, מושב צר וגבוה יותר ומיגונים שונים. מחירה של חבילה זו עומד על 11,895 שקלים (9,500 שקלים בתקופת ההשקה).
חבילת האקספלור מעמיסה על ימאהה טנרה 700 מיגונים נוספים, רגלית אמצע, ארגזים מקוריים ועוד. מחירה עומד על 13,725 שקלים (9,900 שקלים לתקופת ההשקה). חבילת הטורינג מציעה פנסי-ערפל, מיגונים, ארגז אחורי בודד ועוד במחיר של 11,600 שקלים (8,990 שקלים לתקופת ההשקה).