אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ימאהה טימקס 560 מתעדכן לקראת 2025
ראשי » דו-גלגלי » ימאהה טימקס 560 מתעדכן לקראת 2025
ימאהה טימקס

ימאהה טימקס 560 מתעדכן לקראת 2025

שנתיים לאחר שהוצג הדור הנוכחי, זוכה ימאהה טימקס 560 למתיחת פנים קלילה לקראת 2025 כדי להמשיך לשמר את מעמדו בקטגוריה אותה ייסד

אופיר דואק 03/11/2024 צלם: יצרן

אל שלל הדגמים החדשים לשנת 2025 אותם חושפת ימאהה בהדרגה במהלך השבועיים האחרונים (טרייסר 9 חדש ו-MT07 חדש), הצטרף בסוף השבוע טימקס 560 מחודש. הדור הנוכחי והרביעי במספר של ימאהה טימקס 560 הוצג לפני שנתיים, ולפי המדיניות העקבית באבולוציה של הטימקס, הגיע זמן מתיחת הפנים הראשונה שלו. בהתאם לכך, מדובר במתיחת פנים מדודה ומינורית אך היא עדין כוללת כמה שינויים חיוניים.

מבחינה עיצובית, קיבל ימאהה טימקס 560 חזית עדכנית קרובה מאד במראה לזו של הדגם הקיים, אך במבט מדוקדק ניתן להבחין ביחידות תאורה שונות ורבועות כשמתחתם כוסני אוויר בעיצוב שונה וחיפוי פלסטיק שעוצב מחדש. בקוקפיט ישנו מסך TFT בגודל 7 אינץ’ שזכה לממשק עדכני עם שלוש תצוגות מתחלפות וקישורית משופרת לטלפון הסלולרי ולאפליקציה הייעודית של ימאהה לתחזוקת הכלי. דגמי 2025 יוצעו בשתי צביעות סטנדרטיות חדשות: שחורה עם חישוקים כחולים ואפורה -שחורה.

יחידת ההנעה נותר ללא שינוי, למעט עדכון ניהול שיאפשר להתאים לתקינת יורו 5+. ההספק נותר זהה עם 47 כ”ס המרביים המותרים בקטגוריית הרישוי האמצעית המתקבלים ב-7,000 סל”ד. שינוי משמעותי יותר נעשה במערכת הבלימה, עם הוספתה של מערכת בקרת בלימה העובדת בשילוב מערכת ה-ABS כדי למנוע החלקה או סטיה מקו הרכיבה בעת בלימה חריפה. בקרת הבלימה מצטרפת למערכת בקרת משיכה ואפשרות בחירה בין מצבי רכיבה שונים שקיימות כבר בטימקס בדור הנוכחי. מערכת הבלימה ממשיכה להתבסס על צמד דיסקים בקוטר 276 מ”מ מלפנים ודיסק בקוטר 282 מ”מ מאחור וכמו בעבר ימשיך הטימקס להתגלגל על חישוקי 15 אינץ’ מלפנים ומאחור.


כמו בעבר, גם בשנת 2025 יוצע ימאהה טימקסבגרסת Tech Max מאובזרת, כאשר זו תכלול משקף קדמי מתכוון חדש על פני טווח רחב מבעבר של 11 ס”מ, ידיות ומושב מחוממים, חיווי לחץ אוויר בצמיגים, בקרת שיוט ומתגים מוארים בכידון. לגרסה זו ישנו בולם אחורי מתכוונן וחישוקים מכורסמים וספורטיביים יותר למראה.
השיווק של ימאהה טימקס 560 המחודש באירופה יחל בחודש מרץ הקרוב, כך שבישראל נראה אותו בסביבות אמצע שנת 2025.

TMAX טימקס טימקס 2025 טימקס 560 ימאהה ימאהה TMAX ימאהה טימקס ימאהה טימקס 560
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
ה-GTI החזקה בהיסטוריה: פולקסווגן חושפת את מהדורת היובל של גולף GTI

ה-GTI החזקה בהיסטוריה: פולקסווגן חושפת את מהדורת היובל של גולף GTI

היורש של ההאמר מגיע לאירופה

היורש של ההאמר מגיע לאירופה

אקוזוטית עם יחוס: הפרארי של ג’רמי קלארקסון עומדת למכירה

אקוזוטית עם יחוס: הפרארי של ג’רמי קלארקסון עומדת למכירה

ב.מ.וו מצאה תחליף חדש ירוק לסיבי פחמן

ב.מ.וו מצאה תחליף חדש ירוק לסיבי פחמן

שברולט קורבט ZR1X היא הקורבט החזקה והמהירה בהיסטוריה

שברולט קורבט ZR1X היא הקורבט החזקה והמהירה בהיסטוריה

MV אגוסטה מציגה מחווה לאגוסטיני

MV אגוסטה מציגה מחווה לאגוסטיני

פורד מוסטאג מאך E מסתערת על הפייקס פיק עם יותר מ-1,400 כ”ס

פורד מוסטאג מאך E מסתערת על הפייקס פיק עם יותר מ-1,400 כ”ס

שדרוג גלובלי: נחשף הדור החדש של אאודי Q3

שדרוג גלובלי: נחשף הדור החדש של אאודי Q3

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד