לקראת שנת 2025 החלה ימאהה בתהליך רענון מקיף לדגמי הטווין והטריפל שלה בנפחי הביניים. כך תוך זמן קצר קיבלנו ימאהה MT07 חדש, טנרה 700 רענן וגם טרייסר 9 מעודכן (ששלושתם כבר נחתו בישראל בשבועות האחרונים). כעת מצרפת אליהם ימאהה גם דור חדש של טרייסר 7, אופנוע תיור-כביש הזקוף המונע על ידי מנוע ה-CP2 המוכר מיתר דגמי ה-700 של ימאהה.
ימאהה טרייסר 7 החדש זכה קודם כל לעיצוב עדכני, עם החזית החייזרית שבה יחידות לד צרות לתאורת יום ופנסים ראשיים מוסבים בין חיפויי הפרינג העליון. גם מיכל הדלק עוצב מחדש והוא כעת בעל נפח מוגדל של 18 ליטרים. תנוחת הרכיבה שופרה הודות לשילוב של כידון גבוה ב-3 ס”מ ורחב ב-2.5 ס”מ, אליו מצטרף גם מושב מדורג חדש עם אפשרות כיוונון לגובה של 2 ס”מ ללא צורך בכלי עבודה.
מנוע הטווין המקבילי בנפח 690 סמ”ק נותר ללא שינוי מהותי, למעט התאמתו לתקינת יורו 5 פלוס העדכנית. כמו בעבר הוא מספק 72.5 כ”ס ב-8,750 סל”ד ומומנט של 6.9 קג”מ ב-6,500 סל”ד. בימאהה התקינו בטרייסר 7 החדש מצערות אלקטרוניות “על-חוט”, מה שמאפשר להציע לרוכב שלוש מצבי רכיבה עם אופי אספקת כוח ותגובת מצערת שונים. אל אלו מצטרפת גם בקרת משיכה עם שני מצבי התערבות לבחירה.
ימאהה העניקה לטרייסר 7 גם מצמד מחליק חדש עם פעולה קלה יותר לתפעול, אך מי שירצה יוכל לקבל את האופנוע, בדומה לטרייסר 9, עם תיבת ההילוכים Y-AMT החדשה המאפשרת העברת הילוכים באופן אוטומטי מלא, או בהעברה ידנית ללא שימוש במצמד. את היכולות התיוריות משלימה גם מערכת בקרת שיוט שהיא כעת ציוד סטנדרטי.
השלדה של ימאהה טרייסר 7 עבר חיזוקים ומחוברת אליה כעת זרוע אחורית חדשה ואורכה יותר ב-4 ס”מ. מערכת המתלים כולל מזלג קדמי הפוך בקוטר 41 מ”מ עם כיוון לשיכוך הכיווץ וההחזרה. הבולם האחורי שופר גם הוא וזכה למנגנון לינקים יעיל יותר עשוי מאלומיניום. מערכת הבלימה זכתה לקאליפרים רדיאלים מלפנים ולקינוח ישנו גם מסך TFT 5 אינץ’ חדש עם תצוגות משתנות עבור לוח המחוונים.
כמו בעבר, ימאהה תציע את טרייסר 7 גם בגרסת GT מאובזרת עם יכולות תיור משופרות. גרסת ה-GT מגיעה עם מושב שונה ומרופד יותר, משקף קדמי גבוה יותר עם טווח כיוונון רחב, רגליות מצופות גומי וסט מזוודות קשיח מקורי עם תושבות אלומיניום מחוזקות לנשאית משקלים גבוהים יותר. בנוסף כוללת רשימתה אבזור בטרייסר 7 GT גם ידיות מחוממות, ג’ק אמצע ואפשרות לשליטה מרחוק דרך האפליקציה בכיוון עומס הקפיץ של הבולם האחורי.