אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יותר קלה וידנית בלבד: פורשה מציגה את ה-911 שאתם באמת רוצים
ראשי » חדשות » יותר קלה וידנית בלבד: פורשה מציגה את ה-911 שאתם באמת רוצים
פורשה 911 קאררה T

יותר קלה וידנית בלבד: פורשה מציגה את ה-911 שאתם באמת רוצים

פורשה ממשיכה לעדכן את משפחת ה-911 כשכעת מגיע תורה של הקאררה T שעם מראה נקי, פחות משקל וגיר ידני בלבד היא כנראה ה-911 הכי נכונה שיש

אופיר דואק 31/10/2024 צלם: יצרן

משפחת ה-911 של פורשה כולל מספר עצום של גרסאות שרק הולך ומתרחב. אחרי שה-911 קאררה זכתה למתיחת פנים השנה, שניה בדור הנוכחי (שם קוד 992.2 עבור מכורי פורשה), החלה פורשה לבצע בהדרגה בתהליך הארוך של עדכון של מגוון הגרסאות במשפחה. לצד מתיחת הפנים של דגמי הקאררה הציגה פורשה גם את ה-911 ההיברידית הראשונה (GTS T-Hybrid), לפני שבועיים הייתה זו ה-GT3 שזכתה לשינויים מינוריים וכעת מגיעה תורה של 911 קאררה T.

מבין שלל הגרסאות, פורשה 911 קאררה T היא לפחות לטעמנו ה-911 האידאלית, בטח לאור העובדה שבשנים האחרונות זכתה פורשה ללא מעט ביקורת על כך שה-911 גדלה, השמינה ובמקביל הפכה בגרסאות הבכירות לחזקה בצורה שמקרבת אותה לסגמנט מכוניות העל ומרחיקה אותה מרוח ה-911 הקלאסית. אגב, ה-T בדגם מסמלת אמנם Touring אבל בפועל לא מדובר בגרסה מרוככת ופורשה ממצבת אותה בין דגמי הקאררה הרגילים לקאררה S המחוזקים.

מה שהופך את הקאררה T ל-911 המועדפת עלינו היא העובדה שהיא מופחתת משקל לעומת הקאררה הרגילה, בעלת מראה נקי נטול ספויילרים וכנפונים ובעלת סממני עיצוב וגימור קלאסיים כמו ריפודי הבד המשובץ. ומה שהכי חשוב: היא מוצעת אך ורק עם תיבת הילוכים ידנית. מצד שני, היא הרבה יותר זולה ונגישה (יחסית) בהשוואה לגרסאות ה-S/T והקלאסיק ספורט שעולות כמעט פי 2. אם תרצו, אפשר להגדיר את פורשה 911 קאררה T כ-911 עם טכנולוגיה עדכנית בהגשה אולדסקול.


במסגרת מתיחת הפנים קיבלה פורשה 911 קאררה T את מנוע ה-3.0 ליטר כפול המגדשים המעודכן של דגמי הקאררה ברגילים, שהספקו צמח ל-394 כ”ס עם מומנט של 55 קג”מ. תיבת ההילוכים הידנית שונה מזו של ה-T הקודמת, וכמו בכל הגרסאות הידניות של ה-911 העדכנית איבדה הילוך ומצוידת כעת בשישה הילוכים עם סידור קלאסי שבו ההילוכים האי זוגיים הם מול ההילוכים הזוגיים. עם זאת יחסי ההעברה שופרו ונוספה מערכת עזר לנהג המבצעת “גז ביניים” כדי להתאים את סל”ד המנוע לסל”ד תיבת ההילוכים.

פורשה קאררה T איטית יותר מהקאררה עם תיבת ה-PDK כפולת המצמדים, אבל להיות הכי מהירה זה לא הקטע שלה. עם זאת היא עדין מסוגלת להאיץ ל-100 קמ”ש ב-4.5 שניות (4.7 בגרסת הקבריולה) ולהגיע למהירות מרבית של 295 קמ”ש (293 קמ”ש). קאררה T מצוידת כסטנדרט בחבילת Chrono הכולל בקרת שיגור, שעון עצר, בורר מצבי נהיגה על גלגל ההגה ומצב בוסט לתגבור הכוח בעת עקיפה או זינוק.

שמשות דקות יותר, הפחתת חומרי בידוד והעדר כמה פריטי אבזור הורידו 40 ק”ג ממשקלה של ה-T ביחס לקאררה הרגילה, והיא מצליחה להיות בין הדגמים היותר קלים של ה-911 עם משקל עצמי של 1,478 ק”ג. אגב, כדי להדגיש את הקו הקלאסי של ה-T בורר ההילוכים עשוי עץ. טאץ’ קטן ומדליק. וכדי להבדיל את ה-T מיתר דגמי ה-911 ישנה הטבעה של סידור ההילוכים של הגיר על חלון הצד האחורי ועל הפאנל שמול הנוסע. ישנה גם הקרנה של הלוגו על הרצפה עם פתיחת הדלת, כי בכל זאת אי אפשר בלי איזה גימיק מצועצע.

שינויים נוספים איתם מגיעה פורשה 911 קאררה T הם מערכת פליטה ספורטיבית יותר, כיול מתלים קשיח ושלדה מונמכת בס”מ, כאשר בולמים אדפטיביים והיגוי אחורי הם ציוד סטנדרטי. מערכת הבלמים משודרגת לעומת הקאררה הרגילה עם ארבעה דיסקים בקוטר של 350 מ”מ כאשר מלפנים ישנם קאליפרים בעלי 6 בוכנות. כל השינויים הללו דורשים תוספת של כ-13 אלף יורו בהשוואה לקאררה קופה סטנדרטית עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים. כן, פורשה כמו יצרני הרכב מנצלים את המצב ואם אתם רוצים להעביר הילוכים בעצמכם היום תצטרכו לשלם אקסטרה.

Porsche 911 carrera t 2025 05Porsche 911 carrera t 2025 05Preview
Porsche 911 carrera t 2025 06Porsche 911 carrera t 2025 06Preview
Porsche 911 carrera t 2025 02Porsche 911 carrera t 2025 02Preview
Porsche 911 carrera t 2025 03Porsche 911 carrera t 2025 03Preview
Porsche 911 carrera t 2025 04Porsche 911 carrera t 2025 04Preview
Porsche 911 carrera t 2025 01Porsche 911 carrera t 2025 01Preview
Porsche 911 carrera t 2025 07Porsche 911 carrera t 2025 07Preview
Porsche 911 carrera t 2025 08Porsche 911 carrera t 2025 08Preview
Porsche 911 carrera t 2025 09Porsche 911 carrera t 2025 09Preview
Porsche 911 carrera t 2025 10Porsche 911 carrera t 2025 10Preview
Porsche 911 carrera t 2025 11Porsche 911 carrera t 2025 11Preview
Porsche 911 carrera t 2025 12Porsche 911 carrera t 2025 12Preview
Porsche 911 carrera t 2025 13Porsche 911 carrera t 2025 13Preview
Porsche 911 carrera t 2025 14Porsche 911 carrera t 2025 14Preview
תיבת הילוכים ידניתתיבת הילוכים ידניתPreview
Porsche 911 carrera t 2025 16Porsche 911 carrera t 2025 16Preview
Porsche 911 carrera t 2025 17Porsche 911 carrera t 2025 17Preview
Porsche 911 carrera t 2025 18Porsche 911 carrera t 2025 18Preview
Porsche 911 carrera t 2025 19Porsche 911 carrera t 2025 19Preview
Porsche 911 carrera t 2025 20Porsche 911 carrera t 2025 20Preview
Porsche 911 carrera t 2025 21Porsche 911 carrera t 2025 21Preview
Porsche 911 carrera t 2025 22Porsche 911 carrera t 2025 22Preview
Porsche 911 carrera t 2025 23Porsche 911 carrera t 2025 23Preview
Porsche 911 carrera t 2025 24Porsche 911 carrera t 2025 24Preview
Porsche 911 carrera t 2025 25Porsche 911 carrera t 2025 25Preview
Porsche 911 carrera t 2025 26Porsche 911 carrera t 2025 26Preview
Porsche 911 carrera t 2025 27Porsche 911 carrera t 2025 27Preview
פורשה 911 קאררה Tפורשה 911 קאררה TPreview
Porsche 911 carrera t 2025 29Porsche 911 carrera t 2025 29Preview
Porsche 911 carrera t 2025 30Porsche 911 carrera t 2025 30Preview
Porsche 911 carrera t 2025 31Porsche 911 carrera t 2025 31Preview

911 קאררה T פורשה פורשה 911 פורשה 911 ידנית פורשה 911 קאררה T פורשה 992 פורשה ידנית
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
BYD רוצה להעיר מחדש ולחשמל את קטגוריית המיני עם דולפין סרף

BYD רוצה להעיר מחדש ולחשמל את קטגוריית המיני עם דולפין סרף

לנד רובר דיפנדר 110 S200 (מבחן דרכים): בחזרה למקורות

לנד רובר דיפנדר 110 S200 (מבחן דרכים): בחזרה למקורות

עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל

עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב הרביעי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב הרביעי

ואתם חשבתם שטראמפ נגדנו

ואתם חשבתם שטראמפ נגדנו

בחזרה לסוואנה: רנו 4 החשמלית יורדת לשטח

בחזרה לסוואנה: רנו 4 החשמלית יורדת לשטח

עומס חום: מה לעשות עם רכב חשמלי בשרב הכבד

עומס חום: מה לעשות עם רכב חשמלי בשרב הכבד

הונדה CB1000 הורנט (מבחן דרכים): סטריטפייטר נקודה

הונדה CB1000 הורנט (מבחן דרכים): סטריטפייטר נקודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד