בקיץ האחרון נחתה בישראל פיג’ו 208 המחודשת, זאת לאחר מתיחת פנים אותה קיבלה מכונית הסופרמיני הלא צעירה אך עדין חיננית. במסגרת מתיחת הפנים קיבלה ה-208 עדכוני עיצוב, ממשק מולטימדיה חדש ושיפור למערך מערכות הבטיחות, זאת לצד יחידת הנעה חדשה בעלת תגבור היברידי.
אלא שעד כה הגיעה פיג’ו 208 המחודשת לישראל עם יחידת הכוח הוותיקה והמוכרת: מנוע 1.2 ליטר טורבו בעל 3 צילינדרים בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת שמונה יחסי העברה. בימים לו העדכון של משפחת ה-208 הושלם, כאשר מתחיל שיווקה של ה-208 עם יחידת ההנעה החדשה.
מדובר ביחידת ההנעה החדשה של של סטלנטיס שכבר נמכרת בישראל ב-3008 החדשה. זוהי יחידת הנעה המשלבת מנוע 1.2 ליטר טורבו בעל שלושה צילינדרים (שונה ממנוע ה-1.2 של ה-208 המוחלפת) עם מערכת סיוע היברידי 48V. ההספק המשולב המרבי של המערכת עומדת על 145 כ”ס (136 כ”ס ממנוע הבנזין ו-22 כ”ס מהמנוע החשמלי), כאשר הכוח עובר אל הגלגלים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים חדשה בעלת שישה יחסי העברה.
המערכת ההיברידית מסוגלת לסייע ביציאה מהמקום או בזמן תאוצה, כשהיא נטענת באמצעות מערכת בלימה רגנטיבית מובנית. לדבר פיג’ו צריכת הדלק ב-208 בעלת יחידת ההנעה החדשה עומדת על 21.7 ק”מ לליטר – צריכת דלק שמאפיינת מכוניות בעלות מערכות היברידיות “מלאות”.
לצד זאת, גם הביצועים התשפרו כשעם יחידת ההנעה החדשה התקצר נתון התאוצה ל-100 קמ”ש ל-8.1 שניות זריזות למדי, כשהמהירות המרבית עומדת על 204 קמ”ש.
פיג’ו 208 המחודשת תשווק בישראל בשלב זה בשתי רמות גימור, כשלמרות יחידת ההנעה החדשה המחיר נותר זהה לגרסה בכלת המנוע הקודם. עם זאת, כאשר הגיעה פיג’ו 208 המחודשת ארצה בשנה שעברה כבר קפץ מחירה בכמה אלפי שקלים. גרסת הכניסה ברמת גימור Allure תימכר ב-134.5 אלף שקלים והיא כוללת מסך לוח מחוונים בדול 10 אינץ’, מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע 10 אינץ’, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, ריפודים בשילוב בד דמוי עור וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ’.
מעליה תוצע ה-208 ברמת גימור GT המגיעה עם סממני עיצוב ספורטיביים מבחוץ וגימור ספורטיבי עם מושבים שונים מבפנים, חישוקי 17 אינץ’ וגרפיקה תלת ממדית בלוח המחוונים. מחיר גרסה זו עומד על 144.5 אלף שקלים.