לצד טואנו 457 החדש המיועד לדור הצעיר וגרסת הראלי לטוארג 660, חשפה אפריליה בתערוכת מילאנו את דגמי טואנו V4 ו-המחודשים שזכו לשרות עדכונים לכבוד שנת 2025. צמד הדגמים הספורטיביים הבכירים של אפריליה מתגלגלים בדור הנוכחי שלהם על הכבישים והמסלולים כבר מתחילת העשור, ומתיחת הפנים הקלה לה זכו היא אבולוציה עקבית מהסוג שבאפריליה נוהגים לבצע לאורך השנים.
עיצובית, אי אפשר לפספס את תוספת הכנפונים האווירודינמיים בחזית בהשראת אופנועי ה-MotoGP. הכנפונים הרוביים בחזית יוצרים למעשה מפלס נוסף מתחת לקו מסיכת החזית והם נועדו לספק כוח הצמדה נוסף על הגלגל הקדמי. אפריליה RSV4 קיבל גם עיצוב פרינג חדש המפחית את ההתנגדות לאוויר ב-6% ואת כוח ההצמדה ב-8% בזכות עיצוב מחודש לכנפונים התחתונים המובנים בפרינג.
כדי לעמוד בתקינת יורו 5+ עושים שני הדגמים שימוש במהדורה העדכנית של מנוע ה-V4 בנפח של 1,099 סמ”ק אשר קיבל מספר שינויים קלים בהם גופי מצערת חדשים בקוטר 52 מ”מ, מערכת ניהול עדכנית ומערכת פליטה חדשה. במקרה של טואנו V4 המנוע המעודכן הוא למעשה חדש בדגם עם נפח גדול ב-22 סמ”ק לעומת המנוע של הטואנו V4 היוצא.
שדרוג המנוע הביא גם לעליה בהספק. במקרה של אפריליה RSV4 מדובר בתוספת צנועה של 3 כ”ס המעלים את ההספק המרבי ל-220 כ”ס ב-13,100 סל”ד עם מומנט של 12.7 קג”מ ב-10,800 סל”ד. בטואנו שבו המנוע מכויל באופן מסורתי לאופי בשרני יותר ורייסרי פחות מספק המנוע 180 כ”ס ב-11,800סל”ד, תוספת של 5 כ”ס, ומומנט של 12.3 קג”מ ב-9,600 סל”ד.
כמו בעבר תציע אפריליה כל אופנוע בגרסה רגילה או בגרסת Factory בעלת שורת מכלולים עדכניים, בעיקר בסעיף המתלים. החידוש במסגרת מתיחת הפנים לגרסאות ה-Factory בשני הדגמים הוא מתלי אוהלינס חצי אקטיביים Smart EC 2.0 עם אפשרות שינוי כיול באופן חשמלי, כשכעת ניתן לבצע שינוי כיול מבוססי GPS מראש לפניות ספציפיות במסלול הרכיבה, ולמעשה להתאים את עבודת המתלים לדרישות שונות של כל פניה.
כמיטב המסורת של אפריליה שני הדגמים צוידו בחבילה מקיפה של מערכות עזר אלקטרונית, כאשר כעת היא ארוכה אפילו עוד יותר. שני הדגמים מקבלים שתי מערכות עזר חדשות: האחת היא בקרת וילי (AWC) עם שלושה מצבים לשליטה ברמת הנפת הגלגל הקדמי, ואילו השניה היא מערכת בקרת החלקה צידית (ASC) המאפשרת בחירה בין שלוש רמות של החלקת זנב. שתי המערכות הללו מצטרפות אל בורר מצבי רכיבה, בקרת משיכה, קוויקדיפטר ובקרת בלימת מנוע שמצטרפות אל חבילת מסלול שהפכה כעת לציוד סטנדרטי מצרפת מגביל המרות לרחבת הטיפולים, בקרת זינוק ומצב תצוגה ייעודי למסלול בלוח המחוונים.