באביב החולף הציגה פורשה את מתיחת הפנים ל-911 הנוכחית שהגיעה לגיל 6. מתיחת הפנים הוצגה לראשונה בגרסאות הקאררה הסטנדרטיות כשבמקביל ניצלה פורשה את ההזדמנות לחשיפת הגרסה ההיברידית הראשונה בתולדות ה-911 תחת גרסת ה-GTS. מאז חושפת פורשה בהדרגה את מתיחת הפנים לגרסאות נוספות במשפחת ה-911 העניפה. אחרי שכבר ראינו עדכון ל-GT3 הקרבית ולקאררה T הידנית ומופחתת המשקל, מגיעה תור דגמי הקאררה S לקבל את העדכון המתבקש.
דגמי הקאררה S הם באופן מסורתי ספורטיביים וחזקים יותר מגרסאות הקאררה הרגילה, אך ממוקמים מתחת לגרסאות ה-GTS השריריות יותר. גם פורשה 911 קאררה S החדשה לשנת 2025 שומרת על ההיררכיה הזו, כשהיא מקבלת את העדכונים הקוסמטיים החיצוניים והפנימיים של הקאררה הרגילה, לצד כמה שינויים ייעודיים ובלעדיים עבורה.
ראשית, מנוע הבוקסר כפול המגדשים שזכה למגדשים חדשים בעלי מערכת קירור משופרת, כאשר התוצאה היא הספק מרבי שעלה ב-30 כ”ס ועומד על 480 כ”ס בסך הכל – הספק דומה לזה של גרסאות ה-GTS הקודמות של ה-911 לפני קבלת יחידת ההנעה ההיברידית. למרות תוספת ההספק, נתון המומנט נותר על 54 קג”מ, שזה כמה קג”מים פחות מאשר המנוע של ה-GTS היוצאת. זה מספיק עבור הקאררה S כדי לקצץ 0.2 שניה בזינוק ל-100 קמ”ש העומד כעת על 3.3 שניות עם חבילת הספורט כרונו ותיבת ה-PDK כפולת המצמדים. תיבת ההילוכים הידנית כבר לא תוצע כאופציה בדגמי הקאררה S. מזל שהיא קיימת לפחות בקאררה T.
בנוסף למנוע המעודכן, קיבלו דגמי הקאררה S כמה שדרוגים סטנדרטים מעניינים. מערכת הפליטה הספורטיבית של פורשה שהוצעה כאופציה בעבר היא ציוד תקני מעתה, החישוקים עם בקוטר 20 אינץ’ מלפנים ו-21 אינץ’ מאחור ונוספה סיוע וקטורי בפניה המתבססת על בלימת הגלגל האחורי פנימי בפניה. כל השינויים הללו אינם מוצעים בדגמי הקאררה הרגילים.
אם כבר הזכרנו את מערכת הבלימה, היא שודרגה לזו של הקאררה GTS הקודמת כשהיא כוללת דיסקים מוגדלים בקוטר 408 מ”מ מלפנים ו-380 מ”מ מאחור עם קאליפרים בצע אדום בשביל הלוק, כאשר בלמים קרמיים הם ציוד אופציונלי. עוד ברשימתה אופציות: מתלי ספורט אדפטיביים עם מרכב מונמך בס”מ ומערכת היגוי אחורי אקטיבי.
פורשה 911 קאררה S החדשה תוצע נכון לעתה בתצורת הנעה אחורית בלבד ובמרכבי קופה וקבריולה.