אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יותר חזקה אבל כבר לא ידנית: פורשה מציגה את ה-911 המחודשת בגרסת קאררה S
ראשי » חדשות » יותר חזקה אבל כבר לא ידנית: פורשה מציגה את ה-911 המחודשת בגרסת קאררה S
פורשה 911

יותר חזקה אבל כבר לא ידנית: פורשה מציגה את ה-911 המחודשת בגרסת קאררה S

פורשה ממשיכה לרענן את משפחת ה-911 כאשר כעת מגיע תורם של דגמי הקאררה S שזוכים לתוספת כוח ומכלולים משודרגים, אבל מאבדים את האופציה לתיבה ידנית

אופיר דואק 10/01/2025 צלם: יצרן

באביב החולף הציגה פורשה את מתיחת הפנים ל-911 הנוכחית שהגיעה לגיל 6. מתיחת הפנים הוצגה לראשונה בגרסאות הקאררה הסטנדרטיות כשבמקביל ניצלה פורשה את ההזדמנות לחשיפת הגרסה ההיברידית הראשונה בתולדות ה-911 תחת גרסת ה-GTS. מאז חושפת פורשה בהדרגה את מתיחת הפנים לגרסאות נוספות במשפחת ה-911 העניפה. אחרי שכבר ראינו עדכון ל-GT3 הקרבית ולקאררה T הידנית ומופחתת המשקל, מגיעה תור דגמי הקאררה S לקבל את העדכון המתבקש.

דגמי הקאררה S הם באופן מסורתי ספורטיביים וחזקים יותר מגרסאות הקאררה הרגילה, אך ממוקמים מתחת לגרסאות ה-GTS השריריות יותר. גם פורשה 911 קאררה S החדשה לשנת 2025 שומרת על ההיררכיה הזו, כשהיא מקבלת את העדכונים הקוסמטיים החיצוניים והפנימיים של הקאררה הרגילה, לצד כמה שינויים ייעודיים ובלעדיים עבורה.

ראשית, מנוע הבוקסר כפול המגדשים שזכה למגדשים חדשים בעלי מערכת קירור משופרת, כאשר התוצאה היא הספק מרבי שעלה ב-30 כ”ס ועומד על 480 כ”ס בסך הכל – הספק דומה לזה של גרסאות ה-GTS הקודמות של ה-911 לפני קבלת יחידת ההנעה ההיברידית. למרות תוספת ההספק, נתון המומנט נותר על 54 קג”מ, שזה כמה קג”מים פחות מאשר המנוע של ה-GTS היוצאת. זה מספיק עבור הקאררה S כדי לקצץ 0.2 שניה בזינוק ל-100 קמ”ש העומד כעת על 3.3 שניות עם חבילת הספורט כרונו ותיבת ה-PDK כפולת המצמדים. תיבת ההילוכים הידנית כבר לא תוצע כאופציה בדגמי הקאררה S. מזל שהיא קיימת לפחות בקאררה T.


בנוסף למנוע המעודכן, קיבלו דגמי הקאררה S כמה שדרוגים סטנדרטים מעניינים. מערכת הפליטה הספורטיבית של פורשה שהוצעה כאופציה בעבר היא ציוד תקני מעתה, החישוקים עם בקוטר 20 אינץ’ מלפנים ו-21 אינץ’ מאחור ונוספה סיוע וקטורי בפניה המתבססת על בלימת הגלגל האחורי פנימי בפניה. כל השינויים הללו אינם מוצעים בדגמי הקאררה הרגילים.

אם כבר הזכרנו את מערכת הבלימה, היא שודרגה לזו של הקאררה GTS הקודמת כשהיא כוללת דיסקים מוגדלים בקוטר 408 מ”מ מלפנים ו-380 מ”מ מאחור עם קאליפרים בצע אדום בשביל הלוק, כאשר בלמים קרמיים הם ציוד אופציונלי. עוד ברשימתה אופציות: מתלי ספורט אדפטיביים עם מרכב מונמך בס”מ ומערכת היגוי אחורי אקטיבי.
פורשה 911 קאררה S החדשה תוצע נכון לעתה בתצורת הנעה אחורית בלבד ובמרכבי קופה וקבריולה.

911 קאררה S פורשה פורשה 911 פורשה 911 קאררה S קאררה S
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מיני נפרדת מהתיבה הידנית

מיני נפרדת מהתיבה הידנית

אסטון מרטין ואלקירי LM: מלה-מאן לכביש הציבורי

אסטון מרטין ואלקירי LM: מלה-מאן לכביש הציבורי

במראה ספורטיבי: אאודי Q6 איטרון ספורטבק בישראל

במראה ספורטיבי: אאודי Q6 איטרון ספורטבק בישראל

האם סופה של ההוט האצ’ מתקרב?

האם סופה של ההוט האצ’ מתקרב?

סקודה אוקטביה RS ( מבחן דרכים): הזמן הצהוב

סקודה אוקטביה RS ( מבחן דרכים): הזמן הצהוב

מסירות דו”ג: יותר מ-10,000 כלים נמסרו מתחילת 2025

מסירות דו”ג: יותר מ-10,000 כלים נמסרו מתחילת 2025

אש על המים: שריפת ענק באנייה שהובילה מכוניות חשמליות והיברידיות

אש על המים: שריפת ענק באנייה שהובילה מכוניות חשמליות והיברידיות

מוטו גוצי סטלביו (מבחן דרכים): חופשה איטלקית

מוטו גוצי סטלביו (מבחן דרכים): חופשה איטלקית

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד