יונדאי ממשיכה בתהליך הרענון של קו הדגמים שלה. לאחר שבחודשים האחרונים נחתו בישראל דגמי ה-i10 וה-i20 המחודשים, מגיע תורה של האלנטרה המשפחתית שהייתה בשנה החולפת המכונית הנמכרת ביותר בקבוצתה, המכונית הנמכרת ביותר שאינה חשמלית ושניה בטבלת המכירות הכללית אחרי BYD אטו 3. מתיחת הפנים לה זכתה האלנטרה התמקדה בעיקר בשינויים קוסמטיים, שדרוגים בתא הנוסעים ושיפור מערך מערכות הבטיחות.
בניגוד לאחיותה הקטנות, השינוי העיצובי לו זכתה האלנטרה הוא משמעותי בהרבה. עיקר השוני נמצא בחזית שעוצבה מחדש בסגנון מחודד יותר וכוללת מעתה את פס ה-LED הרוחבי המאפיין את דגמי יונדאי החדשים, אותו פגשנו כבר בקונה החדשה ובקרוב גם בסונטה המחודשת, ועיצוב מחודש לפגוש הקדמי שתרם תוספת של 4 ס”מ לאורך המכונית שעומד מעתה על 471 ס”מ נדיבים. מעבר לכך ישנם גם דיפיוזר אחורי חדש ובולט וחישוקים קלים בעיצוב חדש.
תא הנוסעים עבר שינויים מינוריים יותר שבאים לידי ביטוי בחומרים ודיפונים איכותיים מעבר, עיצוב מחודש ללוח המחוונים ברמת הגימור הבסיסית ודיפון עור ברמת הגימור הבכירה. מפרט הבטיחות השתדרג עם צמד כריות אוויר שנוספו במושב האחורי, תוספת רטט בהגה להתרעה על סטיה מנתיב והצטרפותן של מערכות התרעה על תנועה בשטחים מתים ועל תנועה חוצה בנסיעה לאחור. מבחינה מכאנית לא נעשו שינויים. יונדאי אלנטרה תמשיך להגיע ארצה עם יחידת הנעה היברידית בהספק משולב של 139 כ”ס ו-27 קג”מ, המשודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי העברה כשהיא מציעה צריכת דלק ממוצעת של 22.7 ק”מ לליטר.
לצד השיניים שעברה יונדאי אלנטרה גם תג המחיר השתנה ולא לטובה. האלנטרה תשווק בישראל בשלוש רמות גימור, כאשר מחיר רמת הגימור הבסיסית “פרימיום” עומד מעתה על 170 אלף שקלים – התייקרות של 3,000 שקלים – ומחיר הגרסת “לוקשרי” הבכירה הכוללת ריפודי עור ומושב נהג מתכונן חשמלית מגיע כבר ל-180 אלף שקלים. רק לשם השוואה, לפני כשנתיים וחצי כאשר הגיעה לישראל הדור הנוכחי של יונדאי אלנטרה, מחירו החל ב-148 אלף שקלים. , מה שמסמל את תהליך ההתייקרות שעובר כלל שוק הרכב הישראלי בשנתיים האחרונות.