אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טריומף לכל פועל: דגמי ה-400 של טריומף בישראל
ראשי » דו-גלגלי » טריומף לכל פועל: דגמי ה-400 של טריומף בישראל
טריומף

טריומף לכל פועל: דגמי ה-400 של טריומף בישראל

טריומף משיקה בישראל את שני דגמי ה-400 החדשים שלה שינסו להביא סטייל בריטי קלאסי במחיר נגיש בקטגוריית אופנועי המתחילים

אופיר דואק 29/05/2024 צלם: יצרן

כמו לא מעט יצרניות אופנועים אירופאיות, גם טריומף מרחיבה את פעילותה לקטגוריות האופנועים קטני הנפח כאשר המטרה היא לא רק לפנות לרוכבים הצעירים באירופה, אלא גם, ואולי בעיקר, לרוכבים בשווקי המזרח המתפתחים. התוצאה היא צמד דגמי ה-400 סמ”ק שהוצגו בשנה שעברה והושקו הבוקר, יום ד’, בישראל, אשר מגיעים אלינו ממפעל טריומף בתאילנד ובעתיד יגיעו ממפעל החברה בהודו.

מדובר בצמד דגמי 400 סמ”ק המשתייכים לסדרת דגמי העירום הקלאסיים של טריומף הכוללת גם את משפחת הבונוויל העניפה ואת הספיד טויין המדליק. בשלב ראשון כוללת סדרת ה-400 שני דגמים: ספיד 400 במראה עירום קלאסי עם נגיעות רטרו אופייניות, ולצידו דגם סקרמבלר במראה קרבי יותר אך ללא יומרות מעבר לכך.

עיצוב שני הדגמים מינימליסטי, נעים לעין ונאמן למסורת של דגמי מותג הבריטי. הספיד 400 הוא בעל מושב שהוא יחידה אחת, מראות צד המותקנות בקצה הכידון ומערכת פליטה מוכספת. הסקרמבלר הוא בעל מגן בוץ קדמי גדול יותר, כידון מוגבה עם מגינים משולבים, מושבי רוכב ומורכב נפרד ומערכת פליטה שונה ומוגבהת.


הבסיס לשני הדגמים הוא מנוע סינגל חדש מקורר נוזל, עם מראה של מנוע מקורר אוויר הודות לעיצוב המדמה צלעות קירור. המנוע בנפח 398 סמ”ק בעל הזרקת דלק ומצערת אלקטרונית מספק 39.5 כ”ס ב-8,000 סל”ד ומומנט מרבי של 3.8 קג”מ ב-6,500 סל”ד. מרווח הטיפולים עומד על אחת ל-16 אלף ק”מ שאמורים להוזיל את עלויות האחזקה, עניין משמעותי בקרב קהל היעד של צמד הדגמים.

שני הדגמים מגיעים עם מזלג קדמי הפוך בקוטר 43 מ”מ ובולם מונושק אחורי, כאשר לסקרמבלר מהלך מתלים מעט ארוך יותר (150 מ”מ מלפנים ומאחור), כשהוא מצויד גם בחישוק קדמי בקוטר 19 אינץ’ במקום 17 אינץ’ בספיד 400. לשני הדגמים מערכת ABS וקאליפר רדיאלי בעל 4 בוכנות מלפנים, כאשר לסקרמבלר דיסק קדמי בקוטר 320 מ”מ לעומת 300 מ”מ בספיד. למרות שמדובר באופנועי תקציב, צמד הדגמים מצוידים במצמד מחליק ומערכת בקרת משיכה כסטנדרט.

מחירו של טריומף ספיד 400 עומד על 37,690 שקלים, כאשר מחירו של הסקרמבלר עומד על 39,390 שקלים כולל אגרות רישוי. מחיר מעט גבוה יותר מאשר מתחרים פוטנציאלים בקטגוריה כמו הוסקוורנה סוורטפילן 401, אך נמוך מדגמי רטרו 500 סמ”ק של בנלי.


 

טריומף טריומף 400 טריומף ספיד 400 טריומף סקרמבלר 400
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד